صدای معلم

ابهامات مربوط به محاسبه ی این امتیازات به گونه ای است که قابل اندازه گیری نیست/ در ساختار بیمارگونه آموزش و پرورش وقوع این اتفاقات  غریب نیست/ مرجعی برای اقناع اذهان مشوش نیروهای آموزشی  وجود ندارد/ عادی شدن  پاسخ های غیر مرتبط ،همچون دادن ابلاغ های غیر مرتبط گویا بخشی از شرح وظایف آنان است/ دورنمای تصمیمات بالادستان این وزارتخانه روشن نیست/ آیا معلمانی که در مدارس دولتی و یا غیر دولتی تدریس می کنند این توانایی را دارند در ارتباط کلامی با دانش آموزان و اولیای آنها از چنین گفتمانی  استفاده کنند/ بنابر قوانین نانوشته ی آموزش و پرورش مدیر بنا بر توان اجرایی ذاتی خود می تواند تشخیص دهد کدام نیرو کجا سازمان دهی شود و به ظن خود پاشنه ی درهای مدیریت آنها روی متد  "این است و جز این نیست" می چرخد/ این معادلات چند مجهولی در سازمان دهی نیروی انسانی آموزش و پرورش به اینجا ختم نمی شود/ ارتقای جایگاه معلمی چیزی نیست که بتوان با ارسال بخشنامه به آن دست یافت

منتشرشده در یادداشت

در بیان فعالیت ها بایستی واقعیت ها اعلام شود و با ذکر آمار و ارقام نکات مثبت و حتی منفی را انتشار دهند/ اگر در برخی بخش ها عملکرد منفی وجود دارد نبایستی آن را کتمان کرد و باید مردم را در جریان امور قرار داد/ روابط عمومی پل ارتباطی ادارات با مردم به شمار می روند و می تواند چشم بیداد و زبان گویای ادارات باشند/ در مناسبت های مختلف خبری از فعالیت روابط عمومی ها نیست وقتی از تهیه یک بنر ساده نیز امتناع می ورزند

دوشنبه, 19 آبان 1393 21:30

درخواست کمک و همکاری

اصفهان

منتشرشده در نامه های دریافتی

اگر سازگاری به معنای هم نوایی با اندیشه و افکار و اعمال دیگران باشد،دیگر نمی توان توصیفی از شخصیت انسان  سالم داشته باشیم/ سازگاری ثبات عاطفی و جسارت در روابط اجتماعی است/ افراد منفعل از اندیشه کردن و تقاضا در هراسند ، اعتماد به نفس پایینی دارند و در برابر عملکرد و خواسته های به حق خود احساس گناه  و تقصیر و پشیمانی می کنند/ سازگاری اگر به تحول آفرینی و جریان سازی منجر شود آن را سازگاری مثبت می نامیم و اگر سازگاری به ایستایی خمودگی و فرسودگی سیستم منجر شود آن را سازگاری منفی می نامیم / در میان معلمین خرده فرهنگی هایی با آموزه های سنتی سازگاری وجود دارد ؛ آنها براین باورند که در هر مدرسه با هر نوع شرایطی باید ساخت حتی اگر منجر به افت کیفی آموزش ، در میان دانش آموزان گردد/ مدیران این مدارس نیز، می توانند افرادی ناامید و مایوس و ناآگاه و یا آگاه باشند که از همکار شدن با معلم غیرمسئول و سازشکار و عافیت طلب مانند خود خرسند و راضی می گردند/ این گروه از معلمان خود را در این فرآیند اجتماعی عنصر موثر می دانند و انتظارات خود را با اهداف آموزشی و پرورشی بالا می برند/ این مدیران در برابر نسلی از کودکان بی تفاوت نیستند/ آنها منتظر ناجی نیستند خود نجات دهنده اند

منتشرشده در یادداشت
دوشنبه, 19 آبان 1393 21:30

راهبر آموزشی

کرمان

منتشرشده در نامه های دریافتی

فانی به جای فرافکنی چرا از اقدامات و برنامه های خود برای معلمان در برنامه ششم توسعه نمی گوید/ هیچ بند معیشتی خاصی برای معلمان در این برنامه ندیده اید/ یک معلم قبل هر چیز شخصی از شهروندان این جامعه است/ جه بند خاصی در برنامه ششم توسعه برای رفع مشکلات و تبعیض های موجود بین معلمان و سایر کارمندان دیده شده است

منتشرشده در یادداشت

بازداشت مدیر عاما صندوق ذخیره فرهنگیان و تحقیق و تفحص  گروه اخبار/

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در فضای مجازی خبری منتشر شده است که از دستگیری مدیرعامل بزرگترین هلدینگ اقتصادی آموزش و پرورش خبر می‌دهد.

در این خبر آمده است: شنیده می‌شود مدیرعامل یکی از هلدینگ‌های بزرگ اقتصادی آموزش و پرورش به اتهام اختلاس دستگیر شده است.
برای پیگیری این موضوع با شهاب الدین غندالی مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان تماس گرفتیم که وی این موضوع را رد کرد و اعلام کرد:‌ بنده به عنوان مطلع در رابطه با وضعیت ضمانت‌‌نامه‌های بانک سرمایه احضار شده و توضیحاتی را ارائه کردم.

وی افزود:‌ هم‌‌اکنون بحث تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان مطرح است که ما از این موضوع استقبال می‌کنیم چرا که تحقیق و تفحص حق مجلس است.

به گزارش تسنیم، سال‌هاست که بحث‌هایی در رابطه با عملکرد غیرشفاف صندوق ذخیره فرهنگیان مطرح است و هر بار بحث تحقیق و تفحص از این صندوق توسط مجلس ناکام می‌ماند همچنین مباحثی در رابطه با دریافت حقوق‌های نجومی در این صندوق مطرح شده است البته شهاب‌الدین غندالی مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان با انتشار فیش حقوقی خود به این مسائل پاسخ داد.

اخیراً‌ جبار کوچکی نژاد نماینده مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی در صحن علنی مجلس اعلام کرد:‌ تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در این مجلس و مجلس نهم ابتر ماند، در مجلس دهم مجددا طرح امضا و تحویل هیئت رئیسه شد اما  هنوز در دستور رسیدگی قرار نگرفته است.

وی افزود: مطمئنم افرادی در دولت و مجلس اجازه تحقیق و تفحص را نمی‌دهند اما بدانید که شش هزار میلیارد تومان از پول فرهنگیان چپاول شد و بانک سرمایه، ماشین‌سازی اراک و سایر بنگاه‌های اقتصادی زیر مجموعه ورشکست شدند این افراد خائنانی هستند که باید محاکمه شوند و به سزای عمل خود برسند.

علی مطهری نائب رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر گفت: این تحقیق و تفحص به کمیسیون آموزش مجلس دهم ارجاع شده و باید طبق آیین نامه آن را در دستور کار قرار دهد بنده به این کمیسیون توصیه می‌کنم هرچه سریع تر این کار را انجام دهد.

گروه گزارش/

عدم تمدید دفترچه بیمه خدمات درمانی فرهنگیان و معلمان

به گزارش صدای معلم ، اخبار حاکی از آن است که وزارت آموزش و پرورش به تعهدات خود در مورد بیمه خدمات درمانی فرهنگیان عمل نکرده است .

فرهنگیان و معلمان در مراجعه به دفاتر بیمه خدمات درمانی با پاسخ منفی در مورد تمدید دفترچه های بیمه مواجه می شوند .
این در حالی است که در فیش های حقوقی دائما و  ماها حق بیمه کسر می شود .

فرهنگیان و معلمان از این وضعیت بسیار ناراضی بوده و خواهان پاسخ مسئولان وزارت آموزش و پرورش در این مورد هستند .

عدم تمدید دفترچه بیمه خدمات درمانی فرهنگیان و معلمان

پایان پیام/

منتشرشده در گزارش و گفت‌وگو

گروه اخبار/ نمایندگان مجلس با اصلاح قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق‌التدریس، وزارت آموزش و پرورش را مکلف به به کارگیری معلمان حق‌التدریس و آموزش‌یاران نهضت سوادآموزی کردند.

نظرسنجی

آیا با تصاحب صندوق ذخیره فرهنگیان توسط دولت ( هر دولتی ) موافق هستید ؟

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

شبکه مطالعات سیاست گذاری عمومی

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

 سامانه فیش حقوقی معلمان

سامانه فیش حقوقی معلمان بازنشسته

سامانه مراکز رفاهی

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور