چاپ کردن این صفحه

سرپرست فرمانداری مشهد : برگزاری این تجمع که از سوی برخی افراد در مشهد هماهنگ شده است و برگزاری آن در سراسر کشور هم تبلیغات و اطلاع رسانی شده کاملاً خلاف قانون است

برگزاری تجمع سیاسی علیه سیدجواد حسینی سرپرست وزارت آموزش و پرورش

صدای معلم

گروه اخبار/

تجمعاتی در مشهد علیه « سیدجواد حسینی » سرپرست وزارت آموزش و پرورش برگزار شده است .

معترضان سرپرست وزارت آموزش و پرورش را متهم به به عاملیت سند 2030 می کنند در حالی که حسینی در ابتدای ورود و در جمع شورای معاونین وزارت آموزش و پرورش اظهار داشته بود :

" سند تحول بنیادین اصلی‌ترین اولویت آموزش و پرورش است لذا  برای اجرای کامل آن تمام تلاشم را به کار خواهم گرفت.

حسینی بر تقدم تربیت بر تعلیم تاکید و تصریح کرده است: سه واژه سند، تحول و بنیادین در سند بالادستی مفاهیم گوناگون و گسترده‌ای دارد.

همچنین در این رابطه تسنیم نوشت :

سرپرست وزارت آموزش‌ و پرورش در حاشیه مراسم خاکسپاری دکتر محمدرضا حافظی با آیت‌الله امامی کاشانی دیدار کرد.

در این دیدار آیت‌الله امامی کاشانی با تأکید بر توسعه مدارس معارف اسلامی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش یکی از مهمترین مکان‌هایی است که می‌توان از آن برای بسط و گسترش معارف اسلامی استفاده کرد.

در ادامه حسینی با اشاره به سیاست‌های مهم آموزش و پرورش گفت: توسعه ارزش‌های دینی و باورهای علوم و معارف اسلامی از سیاست‌های مهم آموزش و پرورش است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: با توجه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باید توسعه مشارکت دستگاه‌ها و نهادها با آموزش و پرورش در راستای سند تحول انجام گیرد.

وی با بیان اینکه که در دوران خدمت خود در آموزش و پرورش طرح‌های متعددی در جهت توسعه معارف اسلامی اجرا کرده است، گفت: انشالله در برنامه‌ها و سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش توجه ویژه‌ای به قرآن، نماز و عترت خواهیم داشت .

برگزاری تجمع علیه سیدجواد حسینی سرپرست وزارت آموزش و پرورش

حیدر خوش نیت روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برگزاری این تجمع که از سوی برخی افراد در مشهد هماهنگ شده است و برگزاری آن در سراسر کشور هم تبلیغات و اطلاع رسانی شده کاملاً خلاف قانون است.

وی با بیان اینکه تا کنون هیچ فردی برای دریافت مجوز برگزاری تجمع به فرمانداری مشهد مراجعه نکرده است ادامه داد: در صورت مراجعه هم مجوزی برای برگزاری این تجمع صادر نخواهد شد.

سرپرست فرمانداری مشهد تاکید کرد: برگزاری این تجمع کاملاً در راستای بازیها و اهداف سیاسی است.

خوش نیت افزود: انتخاب آقای سید جواد حسینی به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش در چارچوب قانون و از جمله اختیارات رئیس جمهوری است و به همین دلیل هر گونه تجمع برای اعتراض به این تصمیم قانونی هیچ جایگاهی ندارد.

از زمان انتصاب سید جواد حسینی به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش اعتراضاتی از مشهد علیه این انتصاب آغاز شده و کمپینی با عنوان " نه به سیاست زدگی در آموزش و پرورش" فعال شده است و در حال برنامه ریزی برای برگزاری تجمع اعتراضی پس از برگزاری نماز جمعه مشهد است.

برگزاری تجمع علیه سیدجواد حسینی سرپرست وزارت آموزش و پرورش

برگزاری تجمع علیه سیدجواد حسینی سرپرست وزارت آموزش و پرورش

برگزاری تجمع علیه سیدجواد حسینی سرپرست وزارت آموزش و پرورش

پایان پیام/

برگزاری تجمع علیه سیدجواد حسینی سرپرست وزارت آموزش و پرورش

جمعه, 24 خرداد 1398 15:57 خوانده شده: 2981 دفعه

در همین زمینه بخوانید: