صدای معلم

اخبار فرهنگیان و آموزش و پروش

  • پیام یکی از اولیاء دانش آموزان دبستان شهید باهنر واقع در حاشیه جنوبی شهر میانه به صدای معلم ؛

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی : روش مجموعه اداره کل روابط انسانی و تکریم ارباب رجوع در حد اعلا است

گروه اخبار/ یکی از اولیاء دانش آموزان دبستان شهید باهنر واقع در حاشیه جنوبی شهر میانه در پیامی به صدای معلم نوشت : " عوض مجتمع آموزشی در تبریز و انباشتن کلاس های درس بلااستفاده در مرکز استان آذربایجان شرقی ؛ آقای پاشایی و مسئولین آموزش و پرورش استان و کشور لطفا به داد مردم و دانش آموزان خردسال مظلوم دبستان لازم التوجه شهید باهنر واقع در حاشیه جنوبی شهر میانه برسند…
  • واکنش دبیر کل سازمان معلمان ایران به بیانیه ی رئیس دانشگاه فرهنگیان ؛

آیا چنین فردی شایستگی مسئولیت دانشگاه تربیت فرهنگیان را دارد؟! وزیر آموزش و پرورش برخورد کند ! مطلب ویژه

گروه تشکل ها/ بیانیه « حسین خنیفر » رئیس دانشگاه فرهنگیان ( 1 ) در مورد مکتوبات خدیجه گلین‌مقدم معاون مدیرکل آموزش و پژوهش این دانشگاه در صفحه اینستاگرام خود واکنش های متعددی در میان فرهنگیان داشته است . نخستین بار « صدای معلم » در گزارشی به اظهارات رئیس دانشگاه فرهنگیان در گفت و گو با خبرگزاری آنا واکنش نشان داد. ( این جا ) این رسانه از حسین خنیفر پرسش کرده بود…
گروه گزارش/ چندی پیش صدای معلم گزارشی را در مورد سخنان و دیدگاه های حجت الاسلام و المسلمین علی ذوعلم در مورد پژوهش و جایگاه آن در آموزش و پرورش منتشر کرد . ( این جا ) این رسانه به برخی رفتارهای سازمانی ذوعلم در این مورد نیز اشاره کرده بود . ذوعلم گفته است : " علی‌رغم جایگاه اثرگذار پژوهش و با وجود مبانی نظری سند تحول بنیادین آموزش و پرورش…
  • " محمد دستورانی یک بار منشور حقوق شهروندی را بخواند ! "

سخنان مدیر کل آموزش و پرورش سمنان در مورد سند 2030 و سند تحول بنیادین و یک یادآوری ! مطلب ویژه

گروه گزارش/ 9 آذر 1396 نامه ای از سوی یک معلم سمنانی در صدای معلم با عنوان : " آقای وزیر ! چرا در آموزش و پرورش سمنان به مفاد قانون مدیریت خدمات کشوری و سند تحول بنیادین در خصوص « شرایط احراز مدیریت مدارس » عمل نمی شود ؟ چرا کار به کاردان سپرده نمی شود ؟ ( این جا ) منتشر شد . در این متن انتقادی آمده بود :…
  • حجت‌الاسلام‌ و المسلمین ذوعلم ، رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی :

بی‌ تعارف امر پژوهش امروز در آموزش و پرورش بلاصاحب است!

گروه گزارش/ حجت الاسلام والمسلمین علی ذوعلم رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی تاکنون تعدادی نشست رسانه ای برگزار کرده است . در آخرین نشست رسانه ای مورخ 3 شهریور 1398 صدای معلم در گزارشی نوشت : ( این جا ) "در نشست رسانه ای یکم تیرماه سال جاری بنده از شما پرسش کردم : جنابعالی ریاست بخش مهم پژوهش در وزارت آموزش و پرورش را برعهده دارید . کسی که…
  • فاطمه مهاجرانی ، رییس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان در نشست مدیران مدارس سمپاد شهر تهران :

وظیفه سمپاد تربیت نیروی نخبه دوستدار نظام است ؛ وجه تمایز ما با غیر انتفاعی ها در این است که ما مُر سند را اجرا می کنیم

گروه اخبار/ نشست مدیران مدارس سمپاد شهر تهران با حضور فاطمه مهاجرانی، رییس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و رضا مددی، رئیس ستاد اجرایی سند تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش در اداره کل شهر تهران تشکیل شد. فاطمه مهاجرانی با اشاره به اینکه سند تحول بنیادین مشترکات راهبردی و اجرایی ماست، گفت: همه ما باید روی یک برنامه واحد جلو برویم و آن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است. به…
گروه استان ها و شهرستان ها/ « محسن حاجی میرزایی » وزیر آموزش و پرورش چند ساعت پس از رای اعتماد مجلس در توئیتی نوشت : " از هرگونه درج آگهی، ارسال پیام تبریک و گل به مناسبت کسب رای اعتماد نمایندگان مردم و سایر مناسبت‌ها در کلیه سطوح وزارتخانه خودداری فرمایید. " « محمد پورداود » مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان نیز بلافاصله پس از وزیر شدن حاجی میرزایی در…
  • با رای اکثریت نمایندگان مجلس ؛

سرانجام ؛ حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش شد

گروه اخبار/ سرانجام و پس از سخنان موافقان و مخالفان در صحن علنی مجلس شورای اسلامی ، « محسن حاجی میرزایی » با 200 رای موافق  و 48 رأی مخالف و 7 رأی ممتنع وزیر آموزش و پرورش شد . پیش از وی ، « سیدجواد حسینی » حدود 3 ماه سرپرستی وزارت آموزش و پرورش را بر عهده داشت . بالاترین رای اعتماد به وزیر آموزش و پرورش در همین مجلس…
گروه تشکل ها/ پیش تر ؛ مجمع فرهنگیان ایران اسلامی در بیانیه ای حمایت کامل خویش را از وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اعلام کرد . ( این جا ) در بخشی از این بیانیه چنین آمده بود : " در پی پذیرش استعفای سید محمد بطحایی، از طرف رئيس جمهور، دكترسيدجواد حسيني به عنوان سرپرست وزارتخانه آموزش و پرورش معرفی شد. اگرچه معرفی دکترحسینی با بازتاب های مثبت فرهنگیان و تشکل…
گروه اخبار/ معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت : به صراحت بگویم نه در دولت و آموزش و پرورش و نه نمایندگان مجلس هیچ نگاه معیشتی نسبت به رتبه بندی نداریم. رتبه بندی فرهنگیان را بر اساس شرایط عمومی و اختصاصی شان رتبه بندی کردیم. در شرایط عمومی مواردی چون سابقه، تجربه، مدرک تحصیلی، نمره‌های ارزشیابی، میزان قبولی در کلاس و هر آنچه به عملکردشان برمی‌گردد لحاظ…
صفحه1 از305

نظرسنجی

نظر شما در مورد تقسیم بندی دانش آموزان به مدارس عادی و تیزهوشان چیست؟

موافقم ؛ این امر عادلانه بوده و برای رشد نخبگان در جامعه ضروری است - 23.5%
مخالفم ؛ این تقسیم بندی نادرست بوده و موجب قشربندی ناعادلانه اجتماعی می شود - 76.3%

مجموع آرا: 637

دیدگــاه

سرویس مدارس

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

شبکه مطالعات سیاست گذاری عمومی

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

 سامانه فیش حقوقی معلمان

سامانه فیش حقوقی معلمان بازنشسته

سامانه مراکز رفاهی

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور