صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

پرسش « صدای معلم » از " محسن حاجی میرزایی " آن است ؛ آیا وقایعی که در دانشگاه فرهنگیان رخ داده است از مصادیق " مدیریت تعارض منافع " نیست ؟ اگر پاسخ مثبت باشد ؛ " مسیر بدون بازگشت " را با کدام تدبیر ، شجاعت و صراحت مدیریت خواهد کرد ؟ آیا این سکوت و عقب نشینی ها بر میزان اعتماد عمومی در سیستم خواهد افزود ؟ "

وزیر آموزش و پرورش در مورد وقایع اخیر دانشگاه فرهنگیان شفاف سازی کند !

صدای معلم گزارش می کند ؛

گروه گزارش/

عزل رئیس دانشگاه فرهنگیان و درخواست صدای معلم از وزیر آموزش و پرورش برای شفاف سازی

نخستین بار خبر تغییر رئیس دانشگاه فرهنگیان 20 خرداد در صدای معلم مننتشر گردید . ( این جا )

گزارش « صدای معلم » "  در 24 خرداد با عنوان جایگاه اصل 57 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران کجاست ؟ داستان دخالت نمایندگان مجلس در عزل و نصب های آموزش و پرورش تا کی ادامه خواهد داشت ؟ " اظهارات "جبار کوچکی نژاد " در مورد تغییر رئیس دانشگاه فرهنگیان و چند پرسش ؟! ( این جا ) منتشر شد . ( این جا )

در این گزارش تصریح شده بود :

" نمایندگان مجلس مطابق قانون حق اظهار نظر در مورد همه امور را دارند اما آیا مرز میان " انتقاد " و " دخالت " تفکیک شده است ؟

آیا وزیر آموزش و پرورش حق عزل و نصب مدیران خود را ندارد ؟

در غیر این صورت ؛ پاسخ گویی چه شان و جایگاهی خواهد داشت ؟

داستان دخالت نمایندگان مجلس در عزل و نصب های آموزش و پرورش تا کی ادامه خواهد داشت ؟ "

عزل رئیس دانشگاه فرهنگیان و درخواست صدای معلم از وزیر آموزش و پرورش برای شفاف سازی

 باشگاه خبرنگاران جوان در گزارشی خبر داد ( این جا ) که برخی مدیران ارشد این مجموعه، دانشگاه را محلی برای فروش محصولات و کتاب‌های خود و نزدیکانشان کرده اند آن هم در شرایطی که همچنان بن بست مشکلات مالی دانشجومعلمان را نبود اعتبارات کافی دانسته و داعیه حمایت از آن‌ها دارند  البته ناگفته نماند که تاکنون بخش عمده  این ادعا‌ها و پیگیری راه به جایی نبرده است.

این رسانه در ادامه گفته بود :

طبق گزارش‌های خرید حدود ۲۰ هزار جلد کتاب برای توزیع میان دانشجومعلمان آن هم با هدف شرکت در مسابقات کتابخوانی یا کتابی دیگر آن هم با ادعای کمک به روند آموزشی دانشجو معلمان با قیمت‌هایی به ارزش ۴۹ هزار و ۳۴ هزار تومان که در مجموع درآمد نجومی را شامل می‌شود، جای سوال دارد.

این کتاب‌ها به رایگان میان دانشجومعلمان توزیع شده است و در مراسم و برنامه‌های گوناگون دانشگاه به عنوان هدیه و بسته فرهنگی برنامه توزیع شده است که در ظاهر هدف بالا بردن سرانه مطالعه و آموزش به دانشجو معلمان را دنبال می‌کند و در باطن عایدات قابل توجهی برای مدیرانی دارد که در کنار آموزش به این دانشجومعلمان دغدغه مالی خود را پاسخ گو هستند.

ماجرای کتاب فروشی به این سبک و سیاق به این جا محدود نمی شود .

عبدالرسول عمادی رئیس پیشین مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش در حاشیه جلسه مشترک شورای معاونان و مدیران کل استان ها در 17 اسفند 1396 از انتشار کتابی خبر می دهد که ‌ دکتر غلامعلی حداد عادل در ۸۸‌ صفحه نوشته و ‌ توسط انتشارات‌ مدرسه وابسته‌ به سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وابسته به وزارت آموزش و پرورش منتشر شده است. ( این جا )

عمادی می نویسد :

" طنز جالب تر این داستان معرفی این اثر سترگ در سخنرانی آقای دکتر خنیفر سرپرست محترم دانشگاه فرهنگیان است که ایشان فرمودند هر چه من می خواستم بگویم در‌کتاب آقای حداد عادل گفته شده است!

یک‌نکته این است که ایشان فرمودند در حال تدوین برنامه صد ساله برای دانشگاه فرهنگیان هستند و دیگر این‌که ایشان آمادگی دارد که  بین بیست تا بیست و‌پنج هزار دانشجو علاوه بر ظرفیت سالانه دانشگاه دانشجو بپذیرد .

عزل رئیس دانشگاه فرهنگیان و درخواست صدای معلم از وزیر آموزش و پرورش برای شفاف سازی

طنز برنامه صد ساله که عالی بود و نمره اش بیست است طنز دانشجو پذیری سخاوتمندانه ایشان هم زمانی معلوم‌می شود که بدانیم وضع معیشت و خورد و خوراک و خوابگاه و سایر اوضاع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان با حداقل استانداردهای تربیت معلم چه اندازه فاصله دارد.

به هر حال سازمان پژوهش و برنامه ریزی با انتشار صحیفه حدادیه و دانشگاه فرهنگیان با شرح و بسط این صحیفه فخیمه گام های بلندی در ادخال سرور در آموزش و‌ پرورش برداشته‌اند! "

شیرزادعبداللهی می نویسد :

" گزارش باشگاه خبرنگاران جوان فاقد صراحت و دقت است. آقای حسین خنیفر رییس دانشگاه فرهنگیان در سال 1396 همراه با خانم ناهید مسلمی کتابی به نام "اصول و مبانی روش های پژوهش کیفی"  در دو جلد منتشر کرده است .

شورای پژوهش دانشگاه فرهنگیان در سال 98 ، مصوبه خرید این کتاب در دوجلد و قیمت جلد اول 75 هزار تومان و جلد دوم 70 هزار تومان به تیراژ 14 هزار جلد (در سه مر حله 6، 7 و1 هزار تایی ) را صادر کرد. واسطه این معامله یکی از توزیع کنندگان کتاب به نام محمودلو است. هزینه خرید این کتابها از بودجه دانشگاه فرهنگیان حدود دو میلیارد تومان بوده است. معاون شورای پژوهش که این مصوبه را امضا کرده جایی گفته است که با فشار حوزه ریاست و با اکراه  به این خرید تن داده است. چگونه می توان در این دانشگاه به دانشجو معلمان و معلمان آینده این جامعه ، درس " صداقت " و " جدیت " را آموخت ؟

اسناد این معامله در شورای پژوهش که آن را مصوب کرده و اداره پشتیبانی وابسته به معاونت منابع توسعه انسانی و "اداره کل حقوقی و قراردادهای دانشگاه فرهنگیان" که  قرار داد خرید این کتابها را تنظیم کرده ، موجود است. این معامله نمونه ای از سوء استفاده از موقعیت برای تحصیل مال نامشروع است.

کتاب دو جلدی"اصول و مبانی روش های پژوهش کیفی"،خریداری شده از بودجه دانشگاه فرهنگیان، در اختیار آقای خنیفر قرار داده شد، تا به مهمانان ، اساتید دانشگاه و نمایندگان مجلس هدیه بدهد! هدیه کتاب کار خوبی است به شرطی که هدیه دهنده از مال شخصی خود هدیه بدهد.  بخشش از پول بیت المال(به اصطلاح کیسه خلیفه ) هنر نیست. جالب اینکه واحد حقوقی دانشگاه فرهنگیان قرارداد خرید این کتابها را تنظیم کرده است. آنچه اتفاق افتاده یک فساد سیستماتیک به نفع رییس دانشگاه است که قطعا فسادهای دیگری مانند برکشیدن افراد متملق و زد و بندهای دیگری را به دنبال داشته است. کتابی که تیراژ آن به 500 جلد نمی رسد با پول دانشگاه در تیراژ 14 هزار تایی خریداری شده تا مفت و مجانی به افراد هدیه دهند.

یکی دیگر از کتاب های تالیفی حسین خنیفر رییس دانشگاه فرهنگیان، کتاب " مهارت‌های دوران دانشجویی و تربیت معلم" است که در سال 97 تالیف شده است. قیمت این کتاب 53900 تومان است. معاونت دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در مهر 98 ،  16 هزار جلد از این کتاب را خریداری و در جشن ورودی سال 98 دانشگاه به دانشجویان هدیه داده است! یعنی با این قرارداد مبلغ 856 میلیون تومان به حساب مولف و ناشر از بودجه دانشگاه واریز شده است. بر اساس برخی برآوردها سهم رییس دانشگاه از این "خاصه بخشی" یا رانت، در دو کتاب به حدود 4 میلیارد تومان می رسد. ظاهرا وقتی که حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش با یک سری اسناد و فاکتورهای غیرقابل انکار این سوء استفاده مواجه شد، داغ کرد و تصمیم گرفت که خنیفر را عزل کند اما خیلی ساده زورش نچربید و کوتاه آمد.

عزل رئیس دانشگاه فرهنگیان و درخواست صدای معلم از وزیر آموزش و پرورش برای شفاف سازی

بعد از یک هفته و در شرایطی که وزیر آموزش و پرورش در ضعیف ترین موقعیت سیاسی است، دانشگاه فرهنگیان به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان پاسخ داده است. در این پاسخ بدون اشاره به نام مولف کتاب های اهدایی و نحوه خرید و محل تامین بودجه آمده است که : "عرف دستگاه‌های آموزشی از جمله دانشگاه‌ها این است که در مراسم مربوطه به استقبال از ورودی‌های جدید اقدام به اهدای بسته‌های فرهنگی می‌کنند رویه معقول این است که به جای اهدا و توزیع اقلام یکبار مصرف رایج در این مراسم، کالای ارزشمند و ماندگار کتاب تحت عنوان بسته فرهنگی عرضه شود." در ادامه می گوید : "با توجه به اینکه کتاب دیگری با شاخص‌های مذکور در بازار موجود نبوده فلذا، کتاب مورد نظر به صورت رایگان و در قالب هدیه به دانشجویان عرضه و ارائه شده و هیچگونه وجهی نیز از دانشجویان بابت این امر اخذ نشده است."

در این پاسخ اشاره ای به نام  کتاب"اصول و مبانی روش های پژوهش کیفی"، نام مولف (خنیفر) محل تامین بودجه (پول دانشگاه) و  تیراژ 14 هزار جلد،  برای هدیه به مهمانان و نمایندگان مجلس نشده است. این  شاهکار رانت خواری است که رییس دانشگاه با هزینه دو میلیارد تومان از بودجه دانشگاه، کتاب خودش را بخرد و به مهمانان هدیه بدهد! در مورد کتاب دوم یعنی کتاب " مهارت‌های دوران دانشجویی و تربیت معلم" هم  در جوابیه به درستی اشاره شده است که وجهی از دانشجویان اخذ نشده ، اما هزینه خرید 16 هزار جلد از این کتاب، از بودجه دانشگاه  تامین شده است. اینکه "کتاب دیگری با شاخص‌های مذکوردر بازار موجود نبوده" این گمان را تقویت می کند که اصولا تالیف این کتاب در زمان ریاست خنیفر (سال 97) با هدف تجاری و قالب کردن آن به دانشجویان صورت گرفته است و یک پروژه تجاری بوده است.

حسین خنیفر متخصص در امر کتاب سازی و مقاله سازی و رزومه سازی است. او از سال 83 تا 99 یعنی در مدت 16 سال 35 عنوان کتاب تالیف و ترجمه کرده است، یعنی هرسال بیش از دو کتاب!

خنیفر بعد از انتصاب به ریاست دانشگاه فرهنگیان، 13 کتاب تالیف و ترجمه کرده است!

عزل رئیس دانشگاه فرهنگیان و درخواست صدای معلم از وزیر آموزش و پرورش برای شفاف سازی

 ما با نوع جدیدی از کادر علمی دانشگاه ها مواجهیم که به کلی فاقد صلاحیت های علمی و آکادمیک هستند، اما ژست استاد و پژوهشگر را می گیرند. اگر واقعا حساب و کتاب آکادمیک  در کار باشد این تعداد تالیفات نه تنها،  نباید ملاکی برای ارتقای یک مدرس جوان باشد بلکه دلیل محکمی مبنی بر بیسوادی و رزومه سازی او قلمداد شده  و  منتهی به بررسی  کیفیت اخذ مدرک لیسانس و فوق لیسانس و دکتری او بشود. اما دریغ و درد که همین فرد با نمایش خود به عنوان یک شیعه غالی و متعصب و بی منطق دور خود حصاری می تند که گویا انتقاد از او انتقاد از مقدسات و خدا و پیامبر و امامان است.  "

نخستین پرسش « صدای معلم » آن است که آیا گفته های آقای عبداللهی را تایید می کنند ؟

چرا دانشگاه فرهنگیان در برابر یادداشت عمادی سکوت کرد ؟

آیا یک مدیر در یک دستگاه اجرایی پرمشغله و زمان بر می تواند سالی دو کتاب بنویسد ؟

واکنش تند برخی نمایندگان مجلس مانند کوچکی و دهمرده نشان داد که خبر عزل و یا برکناری رئیس دانشگاه فرهنگیان صحیح بوده است .

خبرگزاری فارس چهارشنبه، 21خرداد 99  خبر داد که حبیب‌الله دهمرده نماینده مردم زابل طی تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس و انتقاد از سیاسی بودن عزل و نصب‌ها می گوید : اخیراً رئیس انقلابی دانشگاه فرهنگیان عزل شده است، چرا مجلس نسبت به این مسئله بی‌تفاوت است. ( این جا )

مطابق تبصره 3 از ماده 10 اساسنامه دانشگاه فرهنگیان ؛ پذیرش استعفا یا عزل رئیس «دانشگاه» با پیشنهاد وزیر آموزش و پرورش ‏و تأیید وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و حکم وزیر آموزش و پرورش انجام می پذیرد.‏

پرسش این است که چرا وزیر آموزش و پرورش حسین خنیفر را برکنار کرده است و پرسش مهم تر این که چگونه در مقام سابق ابقا شده است ؟

پرسش « صدای معلم » از وزیر آموزش و پرورش آن است ؛ آیا وقایعی که در دانشگاه فرهنگیان رخ داده است از مصادیق " مدیریت تعارض منافع " نیست ؟

اگر پاسخ مثبت باشد ؛ "  مسیر بدون بازگشت " را با کدام تدبیر ، شجاعت و صراحت مدیریت خواهد کرد ؟

آیا این سکوت و عقب نشینی ها بر میزان اعتماد عمومی در سیستم خواهد افزود ؟

چگونه می توان در این دانشگاه به دانشجو معلمان و معلمان آینده این جامعه ، درس " صداقت " و " جدیت " را آموخت ؟

عزل رئیس دانشگاه فرهنگیان و درخواست صدای معلم از وزیر آموزش و پرورش برای شفاف سازی

پایان گزارش/


عزل رئیس دانشگاه فرهنگیان و درخواست صدای معلم از وزیر آموزش و پرورش برای شفاف سازی

سه شنبه, 03 تیر 1399 15:55 خوانده شده: 4489 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +9 -8 --
خدماتی 1399/04/03 - 16:46
نمایندگانی که اعضای خانواده اشان را با رانت از آموزش وپرورش آن هم از سهرستان به تهران منتقل کردن باید از خنیفر حمایت کنند.
2. خنیفر برای ساکت نگهداشتن استادان در قانون افزایش خدمات پنجاه درصد حقوق اساتید و مدرسین را تا پنجاه درصد افزایش داد در حالی که حقوق کارمندان در حدود شیصد تومان اضافه شد.وقتی منبع تامین ان توسط سازمان بودجه خواسته شد ایشان اعلام کرد اضافه کار و حق ایاب و ذهاب پرسنل را قطع می نماییم که در عمل حقوق کارمندان نه تنها اضافه نشدبلکه کمتر هم شد
3.در خبرگزاری فارس کارمند خدماتی که بارانت و تعریف از وی به سمت دفتری و روابط عمومی ارتقا یافته.... و یکی از استادان نزدیک به وی ....مطلب مینویسند
پاسخ + +5 -9 --
راشد 1399/04/03 - 16:52
اگر خنیفر واقعا علاقه به دانشگاه دارد چرا پرونده خود را به دانشگاه منتقل نکرد
2_ بر روی تمام جلد این کتب نوشته شده خنیفر استاد دانشگاه تهران
همه نشان از ان دارد که وی فقط بدنبال منافع مالیست و برای این به صندلی ریاست چسبیده است
پاسخ + +2 0 --
عمار 1399/04/19 - 14:59
عجب طنز جالبیه ، چقدر متناقض حرف می زنید.
اتفاقا همین نشان می دهد و ثابت می کند که دکتر خنیفر هیچ گاه بدنبال منافع شخصی نبوده، ایشان در علم مدیریت در تمام دنیا شناخته شده هستند. دکتر خنیفر هیچ گونه نیازی به منصب دانشگاه فرهنگیان ندارند و اگر بحث مسءولیت و تکلیف و خدمتگذاری نبود، هر آن افسار ریاست فرهنگیان را بر گردنش می آویختند.
پاسخ + +2 0 --
ناشناس 1399/04/21 - 21:27
برای چاپ کتابش اومده نه انتقالی
پاسخ + +5 -10 --
sana 1399/04/03 - 16:56
در دانشگاه فرهنگیان آقای خنیفر با کمک آقای.... در حراست که توسط اقای .... پیشنهاد و منصوب شد منتقدان و صداهای مخالف خنیفر را ساکت نمودن چه با تغییر پست چه با پایان ماموریت و در پاره ای از موارد با ارتقا و....
پاسخ + +2 0 --
منتظر 1399/04/20 - 21:52
امام علی :
هر چه را شنیدی (بدون بررسی) برای مردم بازگو مکن که
همین برای دروغگویی تو کافی است

نامه 1 نهج البلاغه
پاسخ + +2 0 --
Nazani 1399/09/06 - 16:26
خنیفر در تمام دنیا به عنوان مدیر .... شناخته شده است
پاسخ + +5 -7 --
ناشناس 1399/04/03 - 17:26
امیدواریم وزیر آموزش و پرورش
قدمی که برداشتند برای اصلاح و پاکسازی فساد از دانشگاهی نورسته و نوپا ،همچنان محکم و با اراده باشد.
پاسخ + +5 -7 --
ناشناس 1399/04/03 - 17:29
نمایندگان مجلس انقلابی با شعار مبارزه با فساد به میدان آمدند.
اگر مبارزه نمی کنید حداقلش از مدیران ... حمایت نکنید
پاسخ + +2 0 --
.... 1399/04/06 - 08:21
متاسفانه اغلب نمایندگان اطلاعی از وضعیت این فرد در دانشگاه ندارند،‌ اگر از تخلفات و مفاسد آگاه باشند بعید است حمایت کنند.
لطفا در حد توان به آنها اطلاعات دقیق داده شود.
پاسخ + +2 0 --
عمار 1399/04/19 - 15:04
اتفاقا این شما هستید که اطلاعی از وضعیت افرادی چون مهر محمدی و پور سلیمان و معاندت ایشان با نظام و انقلاب بی خبرید که اگر از گذشته آنها اطلاع می داشتید، هرگز سنگ آنها را به سینه نمی زدید و به نمایندگان انقلابی مجلس درود می فرستادید.
پاسخ + +2 0 --
علی پورسلیمان 1399/04/19 - 15:31
آقای عمار

سلام

گذشته بنده و این رسانه کاملا شفاف و گویا است .

* در این 40 سال نه سمت و نه پستی داشته ام .

* از هیچ رانتی استفاده نکرده ام .

* نه سابقه دزدی و نه اختلاس و نه ارتشا دارم .

*دزد ناموس مردم نبوده ام .

* آویزان کسی و مداهنه گوی کسی و یا مقامی برای گرفتن جایگاه و متاعی نبوده ام .

* اهل تظاهر ، ریا ، فریب و دروغ هم به هیچ وجه نیستم .

همین هستم که هستم و دیگران را سپر و ابزار خود نمی کنم .

به هیچ وجه به اعتماد کسی خیانت نمی کنم .

این رسانه را هم با هزینه شخصی اداره می کنم و وام دار و بله قربان گوی کسی هم نیستم .

البته خود را مبرا از اشتباه نمی دانم چون که انسان بودن انسان به خطای ممکن است .

شما چطور ؟!

پایدار باشید .
پاسخ + +8 -7 --
ناشناس 1399/04/03 - 17:45
تحصیل مال نامشروع توسط اشخاص بر اساس قانون مجازات اسلامی جریمه سنگینی داره
پاسخ + +2 0 --
slv 1399/04/04 - 10:53
تحصیل شغل نا مشروع بدتر
پاسخ + +2 0 --
نامعلوم 1399/04/03 - 21:43
مدیرکل محترم شهرستانهای استان تهران جناب آقای صیدلو حال آموزش وپرورش شهر قرچک خوب نیست لطفا رسیدگی نمایید هرچه زودتر.
پاسخ + +5 -9 --
ناشناس 1399/04/04 - 11:29
آقای وزیرررررررررررررررررررررررررر
منتظریم دلیل تاخیر عزال خنیفر را اطلاع رسانی کنید
پاسخ + +2 0 --
.... 1399/04/06 - 08:22
باید از نمایندگانی که وزیر را تحت فشار گذاشته‌اند این سوال را پرسید و البته به آنها اطلاعات داد.
پاسخ + +7 -15 --
آتیه 1399/04/04 - 14:45
دانشگاه فرهنگیان بجز هزینه اضافه، موازی کاری و از بین بردن استعدادهای دانشجویان هیچ چیز دیگه نداره، تنها راه ممکن ادغام دانشگاه فرهنگیان زیر نظر دانشکده های روانشناسی و علوم تربیتی در دانشگاه های دولتی است.
پاسخ + +2 0 --
بصیر 1399/04/19 - 15:35
دفاع از جریان انقلابی کشور باعث افتخار و عزت هر انسان مسلمان و نو اندیش و آزاده است. آبرویی را که خدا داده هیهات که بتوانید ذره ای از غبار حقد و حسادت خود را بر آن بنشانید.
معامله آبرو با خدا بسی شیرین تر است.
ان العزه لله جمیعا
پاسخ + +2 0 --
حسین 1399/04/27 - 14:28
دانشکده های روانشناسی و علوم تربیتی در دانشگاه های دولتی ( که طی سالیان دراز به دلیل انتزاعی بودن مسائل ) بجز هزینه اضافه، موازی کاری و از بین بردن استعدادهای دانشجویان هیچ چیز دیگه نداره، تنها راه ممکن ادغام دانشکده ها زیر نظر دانشگاه فرهنگیان است.
پاسخ + +7 -15 --
حقگو 1399/04/04 - 22:46
با سلام تمام آثار فاخر ارسالی پروفسور خنیفر یا در انبار کتابخانه و یا زیر راه پله پردیس ها داره خاک می خوره و بعلت محتوی ضعیف و غیر قابل استفاده دانشجویان تمایلی به دریافت مفتی آن نداشته اند. زهی خیال باطل ما از چه کسی انتظار داشتیم که جلوی جلوی فساد اداری در امور استان ها را بگیرد. تازه باید مواظب خودشون باشیم تا اینگونه دست گل آب ندهند. خیلی از پردیس ها هستند که سال های سال کرونایی شدند و شخص خنیفر علیرغم آگاه بودن از همه مشکلات سکوت نمود و سکوت نمود. بهر حال چوب خدا بی صدا است.
پاسخ + +2 0 --
منتظر 1399/04/19 - 17:51
با سلام
در جواب حقگو:
حیف از این اسمی که برای خودت انتخاب کردی، دروغگو زیبنده تر است.
آثار و تالیفات جناب پروفسور خنیفر از برجسته ترین وفاخر ترین کتابهایی هستند که بنده و دیگر اساتید دانشگاه ها دیده ایم، حد اقل قبل از آن که مطلب بنویسید چند برگ از کتاب های پروفسور را ورق می زدید .
همان طور که منصوری گفته بود ایمیل خود را در گوگل اسکالر ثبت کنید و ببینید.
تحولی که پروفسور خنیفر در این دانشگاه طی ۲ سال ایجاد کردند، صدها نفر امثال شما در ده ها سال نمی توانید انجام دهید. این تهمت ها وافترا هایی که به پروفسور خنیفر نسبت می دهید بیشتر زیبنده افرادی چون شما، مهر محمدی و پورسلیمان با آن سابقه درخشان در اوین می باشد.
پاسخ + +6 -2 --
ناشناس 1399/04/05 - 17:12
چرا تهمت ناروا می زنید قبل امدن ایشان دانشگاه فرهنگ یان چه بود بعد امدن ایشان چه فرقی کرده است این همه ردیف استخدامی و معلم وووو انجام داده یادنان رفته قبل امدن ایشان دانشگاه فرهنگیان در حال تعطیل شدن بود ولی الان ببینید چه رشد ی کرده است گناه دکتر حن غیر جناحی نیست
پاسخ + +6 -11 --
هما زخمی تبریزی 1399/04/05 - 19:18
جناب خنیفر با گماردن افراد بی دانش و دارای ضعف در پست های گوناگون سعی در تحصیل هر چه بیشتر منافع مادی و .....دارد دانشگاه فرهنگیان نیازمند تغییرات جدی و وسیعی است ...با پذیرش بیشتر دانشجو مشکلات دانشجوها بیشتر و بیشتر می شود و کیفیت فدای کمیت می شود ....البته اگر بزودی خنیفر کنار نرود از طریق دادسرای کارکنان دولت با شکایت جمعی از هیئت علمی ها - کارمندان و دانشجویان مواجه خواهد شد بهتر است خود کنار رود و ....
پاسخ + +4 -8 --
هما زخمی تبریزی 1399/04/05 - 19:20
البته نمیدانم از این خبر چرا جناب هماخواه و جناب پنیر فروش عزا گرفته اند؟ ( نام ها اسم مستعار است)
پاسخ + +3 -8 --
.... 1399/04/06 - 08:12
به عرض همکاران محترم که دغدغه و نگرانی حفظ جایگاه و اصالت تربیت معلم و دانشگاه فرهنگیان را دارند؛ می‌رسانم که به نظر بنده تطهیر و پاک‌سازی فضای تربیت معلم از این‌گونه افراد و فرایندهای فاسد و فرصت‌طلب، قطعا به استحکام و سلامت و توان بیشتر دانشگاه منجر خواهد شد.
عده‌ای که از این بساط حیف و میل بیت‌المال منتفع شده‌اند،‌امروز به نام دفاع از ارزش‌ها و با تعابیر و مفاهیم مقدس شما را فریب ندهند.
حذف فاسدان و متخلفان هرگز به معنای از بین رفتن اصل دانشگاه نیست.
پاسخ + +4 -7 --
حمیده مکی 1399/04/06 - 11:11
‏شاعری ‎وام گرفت

شعرش آرام گرفت



[وصفِ حالِ آرمان‌خواهان دیروز، ماله به دستانِ امروز]
پاسخ + +2 0 --
م بیات 1399/04/06 - 11:34
احسنـــــــــــــــــــــــت

آفریــــــــــــــــــــــــــــن

قابل توجه آرمان‌‌خواهان مدعی ارزش‌ها که امروز مدافع تخلف و فساد شده‌اند....
پاسخ + +4 -7 --
حمیده مکی 1399/04/06 - 11:19
همه کسانی که از حجم تخلفات و مفاسد مدیریت فعلی دانشگاه مطلع شده‌اند؛ دست از حمایت خود از این افراد برداشته‌آند. چهره‌هایی شاخص و فرهنگی که از مظلوم‌نمایی اطرافیان منفعت طلب رییس دانشگاه متاثر شده بودند پس از آگاهی از تخلفات از ایشان اعلام برائت کرده‌اند.

ضمنا بحث از کیفیت یا ارزشمند بودن یا نبودن کتاب‌های خریداری شده بحثی انحرافی است. واقعا اگر آقای خنیفر رییس دانشگاه نبودند، شورای پژوهشی که ایشان خود رییس آن هستند و همه اعضا هم منصوبین ایشان هستند؛ باز هم حاضر بود دومیلیلرد از بودجه پژوهشی دانشگاه را یکجا صرف خرید کتاب و اهدا به دیگران کند؟
پاسخ + +4 -7 --
رحیم حسنی 1399/04/06 - 11:25
تعداد پذیرش دانشجو و رشته‌های مورد نیاز، ‌جنسیت ، محل خدمت هیچ ارتباطی با دانشگاه فرهنگیان ندارد.
بلکه در حوزه اختیار بخش منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش است.
وزارتخانه در تعامل با معاونت نیروی انسانی ریاست جمهوری هر ساله مجوز ردیف‌های استخدامی را اخد و براساس نیازهای محاسبه شده در دفترچه کنکور اعلام می‌کند.

دانشگاه فرهنگیان در واقع مانند یک پیمانکار، فقط موضوع آموزش این افراد را برای صاحبکار خود (وزارت آ.پ) انجام می‌دهد.
کلیه امور مربوط به استخدام، بیمه،‌حقوق، محل خدمت و ... بر عهده وزارت آ.پ آست.

مقایسه میزان پذیرش دانشگاه در سال‌های مختلف به تغییر سیاست وزارت با تغییر وزرا ارتباط پیدا می‌کند.

البته با افزایش کمیت پذیرش دانشجویان،‌وظیفه مدیران دانشگاه فرهنگیان افزایش کیفیت آموزش و زیست دانشجویی بوده که این مورد قابل ارزیابی جدی است.
پاسخ + +4 -7 --
محمد پور مهر 1399/04/06 - 13:56
اینکه نویسنده مطلبی کجا زندگی می‌کند؛ از معیارهای درستی یا نادرستی کلام او نیست.

اینکه بجای پاسخ به موارد مطرح شده دائما تکرار می کنید که نویسنده در آمریکا یا کانادا زندگی می‌کند، نشان ضعف استدلال شماست.

خودتان هم می‌دانید که همه موارد مطرح شده درباره عملکرد سوء مدیران دانشگاه فرهنگیان و کسب منافع نامشروع با سوء استفاده از موقعیت اداری کاملا درست و موثق است.

البته باید گفت با اظهار تاسف و هزار بار تاسف که مدیران یک دانشگاه که امر شریف تربیت معلم را برعهده داشته‌اند اینگونه به فکر چپاول و پر کردن جیب خود بوده‌اند.

بهتر است بیش از این عِرض خود نبرید و به بهای مزدی اندک از متخلف دفاع نکنید و ماله‌ها را غلاف کنید.
پاسخ + +6 -8 --
جواهری 1399/04/06 - 14:02
.



درود بر شرف و شجاعت آقای پورسلیمان و «صدای معلم»


.
پاسخ + +2 0 --
دانشجو معلم فرهنگیان 1399/04/19 - 15:44
واقعا جای تاسف دارد که فردی چون پورسلیمان با سابقه معاندت با نظام و ارزشها، بلندگوی معلمان آن باشد. همین سابقه کفایت می کند که حق و باطل را تشخیص دهید. معلوم است که فردی معلوم الحال به نشر اکاذیب و شایعه پراکنی در مورد چهره و شخصیت ممتاز علمی و اخلاقی کشور که ایثار گری نمونه در دوران دفاع مقدس آن هم با آن سابقه درخشان معلمی است بپردازد تا عقده ها و کمبودها و حقارت های خود را پنهان کند
پاسخ + +2 0 --
علی پورسلیمان 1399/04/19 - 15:53
دوست عزیز

دانشجو معلم فرهنگیان

سلام

1- پاسخ شما را در ارتباط با کامنت آقای " عمار " دادم .

2- کسی که با یک شناسه ( آی پی ) و اسامی مختلف نظر می گذارد قابل اعتماد نیست .

3- این رویه ای نخ نماست ؛ کسانی که حرفی برای گفتن ندارند و چیزی در چنته ندارند ؛ معمولا خود را پشت ارزش ها و انقلاب و نظام و... پنهان می کنند صرفا برای درست کردن حاشیه امن !

اگر چیزی دارید از خودتان هزینه کنید .

پایدار باشید .
پاسخ + +2 -9 --
ناشناس 1399/04/07 - 07:07
اگر دانشگاه فرهنگیان اینست وای به حال دانشگاه غیرفرهنگیان
پاسخ + +3 -9 --
معلم دانشگاه 1399/04/07 - 09:21
ایشان چه برود چه نرود دیگر رفته است .
در این وسط رو سیاهی آن برای برخی نمایندگان و مسوولینی ماند که از این جریان دفاع نمودن.
مطمئنا بده و بستانهای بعدی در راه است.

دیگه آبروی رفته بر نمیگرده چه با چفیه و چه.....
پاسخ + +2 -8 --
طاهری نیا 1399/04/07 - 09:31
فساد قانونی

ظاهر و شکل قانون (مصوبه شورای پژوهش و آیین نامه مالی معاملاتی) به آن داده‌اند ....
کسب مال نامشروع با سوء استفاده از جایگاه و موقعیت اداری است.

اگر آقای خنیفر رییس نبود چند درصد احتمال داشت دانشگاه فرهنگیان چهار میلیارد تومان را برای خرید کتاب‌های ایشان هزینه کند؟
پاسخ + +2 0 --
بصیر 1399/04/20 - 13:58
دوستمان "صدای حق" در ديگر پستها جواب اين سوال شما را
مستند داده است:
" نگاهي به ايين نامه مالي و معاملاتي دانشگاه ها و دانشگاه فرهنگيان بيندازيد، بندها و ماده ( 24, 1-26, 36, 7-28) مصوبه ايين نامه معاملاتي دانشگاه و شوراي پژوهش.
و اين در حاليست كه كتاب هاي مورد بحث هبه (هديه) دكتر خنيفر به دانشگاه بوده، و هيچ چيز جز حق معنوي (شناسه و فيپا) براي ايشان در نظر گرفته نشده است.
با مستند عرض ميكنم. تحقيق كنيد به نتيجه ميرسيد."

واقعا از این همه افترا و تهمت خجالت نمی کشید .
پاسخ + +4 -10 --
محمد محفوظی 1399/04/07 - 09:42
مقدسات فدای منافع

اینکه آقای خنیفر از موقعیت اداری خود جهت تحصیل منفعت مادی استفاده کرده، شاید خیلی عجیب نباشد. به هر حال انسان‌ها منفعت‌طلب هستند اساسا قانون برای کنترل همین حرص و ولع آنها تدوین و اجرا می‌شود.
آنچه عجیب و تاسف‌بار است اینکه عده‌ای از بعضی مفاهیم‌و نهادهای مقدس مثل ولایت، بسیج و انقلاب،‌ برای توجیه و یاری اهل ظلم و تعدی استفاده می‌کنند.
واقعا این حضرات مدعی جریان انقلابی قدرتمند!! که نهاد مردمی و مقدس بسیج را تسخیر کرده‌اند، با چه رویی از مفاسد خنیفر دفاع می‌کنند؟
آیا دشمنی و کینه با دولت و جریان سیاسی منتخب مردم، ‌آنها اینقدر کر و کور کرده که واقعیت را نمی بینند و لجوجانه کینه ورزی می‌کنند؟ یا نه پای منفعت و نان و شراکت در کاسبی در میان است.
البته ظاهرا سهم هر کسی را به اندازه ظرفیت و ارزش او می‌دهند یکی را با پست و بورسیه دکتری یکی را هم با تغییر وضعیت از نیروی خدماتی به روابط عمومی!!
برادران این حرام‌خواری نوش جانتان
شما را به خدا، بسیج و انقلاب را بدنام نفرمایید.
آخر مگر ممکن است بسیجی و حمایت از فساد!
پاسخ + +3 -8 --
حمیدی- تهران 1399/04/07 - 09:50
ظاهرا موضوع خرید کتاب‌های خودشان با بودجه دولتی تنها یکی از انواع تخلفات و مفاسد این تیم مدیریتی است.
اکنون سوال این است که چرا وزیر از برکنار کردن این مدیر متخلف عقب نشینی کرد؟
گفته می‌شود آقایان حداد عادل و قرائتی به وزیر تحمیل کرده‌اند و یا برخی نمایندگان تهدید به استیضاح کرده‌اند.
اگر چنین باشد واقعا جناب حداد و حاج‌آقای قرائتی چه توضیحی دارند برای حمایت از یک متخلف؟
نمایندگان مجلس که خود را انقلابی و مردمی می‌دانندچه توضیحی دارند؟

چرا وزیر باید این قدر سست عنصر و ترسو و چسبیده به پست باشد؟؟
پاسخ + +2 0 --
سلام 1399/04/08 - 06:35
سلام. کامنت ها را که می خواندم، صرفا حسرت می خوردم که چه ساده برخی اسیر کذبیات و شایعات می شوند و دنیا و آخرتشان را ناخواسته خراب می کنند.
دوست عزیز، شما نگران مقدسات هستبید، که بسیار درست است؛ اما پرسش اینجاست آیا در قرآن دستور داده نشده است که هیچ مساله ای را بدون علم و تحقیق باور نکنید؟ آیا در قرآن هشدار نداده شده است مراثب افراد منافق باشید که مطالب کذب منتشر نکنند؟ آسا شما تحقیق کردید که واقعا فردی خدمتگزار شده است روابط عمومی؟؟ آیا اسناد و مدارک و ابلاغ وجود ندارد؟؟ اگر طالب حق و حقیقت هستید بروید این مساله را جستجو کنید آن وقت با حقایق تلخی روبرو خواهید شد و آن وقت متوجه خواهید شد که چه افراد مریضی پشت سر این کذبیات هستند و جای شهید و جلاد را به راحتی تغییر می دهند ...
پاسخ + +3 -8 --
استاد معارف اسلامی 1399/04/07 - 10:04
معامله خنیفر برای فروش کتاب های پر از از حدیث و روایتش؛ ....محسوب می شود.
خنیفر شرمت باد
ظاهرتان با باطن تان فرسخ ها فاصله داره
متاسفم چندبار پشت سرت نماز خوندم.
قضای شان را بجا می آورم.
پاسخ + +2 0 --
دانشجو معلم فرهنگیان 1399/04/19 - 15:57
ادبیات سخیف و پر از کینه شما هرگز با استاد معارفی نمیخواند بهتر است نام دیگری برای خود انتخاب کنید.
این شما هستید که واقعا باید شرم کنید که تحمل حدیث و روایت اول البیت(ع ) را ندارید و به آن می تازید. نامتان نه به ادبیات تان می آید و نه به قضاوت و حکمتان، که هیچ از فقه نمی دانید. واقعا باید به حال دانشجوی شما گریست.
پاسخ + +4 -9 --
استاد معارف اسلامی 1399/04/07 - 10:08
سلام
آدم خوب، به میز نمی چسبه
بازم مهر محمدی تا گفتند رفت و رایزنی التماس نکرد. ماندنش به قیمت مشکل برای پرسنل و دانشجویان دانشگاه ندادن امکانات ورفاهیات به دانشجویان.قطع اضافه کار وجه غذا وایاب و ذهاب پرسنل.عدم تایید هیئت علمی اساتید .بلاتکلیفی نیروهای قراردادی و تعدیل نیروهای شرکتی.

آقای خنیفر خودخواه نباش
پاسخ + +2 0 --
کارشناس تربیتی 1399/04/07 - 13:37
آقای مهرمحمدی چهار سال به عنوان سرپرست ماندند، یعنی یعد از شش ماه اول را غیر قانونی مانده اند .
پاسخ + +2 0 --
ناشناس 1399/04/08 - 08:40
مهر محمدی دو سال بعد از رفتنش هنوز نتوانسته دست از حسرت کشیدن بر دارد .آن هم با وجودی که غیر قانونی مانده بود. اگر خوب خوب بود دست به دامن صدای معلم نمی شد و دنبال تخریب نمی گشت . آن هم تخریب شخصیتی که ویرانه خانه مهر محمدی را دارد تبدیل به گلستان می کند.
پاسخ + +3 -12 --
--- 1399/04/07 - 10:28
فردا چندتا امتیاز از خنیفر می خواهند به لطف چند کلمه حمایت.
پاسخ + +3 -12 --
رضا موسوی 1399/04/07 - 10:30
دخالت نمایندگان در اموری غیر از وظیفه قانونی شان در قانون بر خلاف سوگند و حق نظارتی آنان است


دخالت نوعی فساد و بلکه "ام الفساد" است
پاسخ + +2 0 --
ناشناس 1399/04/08 - 08:42
باز هم تکرار مطالب بی پایه و اساس
پاسخ + +3 -9 --
گرمابی 1399/04/07 - 10:34
عزل و نصب حق وزیر است

نمایندگان مجلس به جای دخالت در عزل و نصب ها بر امور کشور نظارت کنند تا فساد کم شه
پاسخ + +2 0 --
ناشناس 1399/04/20 - 14:05
وزیر و نمایندگان حق و وظایف خود را بهتر از شما می دانند
شما چرا می سوزی.
پاسخ + +2 0 --
حیدری 1399/04/20 - 14:09
بهتر است شما یک مطالبه‌ای هم بابت برخورد با ۷۰,۸۰ نماینده‌ای که به خاطر پرونده‌های فساد اقتصادی ردصلاحیت شدند داشته باشید.
پاسخ + +3 -13 --
معلم دانشگاه 1399/04/07 - 10:42
دانشگاه فرهنگیان نیازمند یک مهندسی مجدد است: آقای دکتر خنیفر آگاهانه یا ناآگاهانه بزرگترین ضربه را در طول تاریخ ایران و صدساله آموزش معلمان به تربیت معلم زد.
مصداق این صحبت بهم ریختن مرز نیروی اداری و آموزشی از سوی معاون .... و مدیران کل ایشان است. این کار آقایان به هیچ وجه بخشودنی نیست و نمیشه به راحتی از کنارش گذشت.

آقای معاون، دبیر جذب دانشگاه هم هست و در حق دانشگاه....
همه هم اطلاع دارند ایشان چه کاره بوده در دانشکده مدیریت و اینجا چه کار کرده است. امیدوارم در آینده در دادگاه پاسخگوی کارهای غیر اخلاقی و علمی اش در دانشگاه فرهنگیان باشد.
پاسخ + +2 -11 --
دلسوز 1399/04/07 - 10:45
کامنت های بالا را تک به تک مطالعه کردم
توصیه برادرانه:
کیف تان را بردارید و از فرهنگیان بروید.
ماندن شما باعث خرد شدن بیشتر شما می شود.
افسار ریاست را به گردنش بیندازید و بروید
اگر شیعه علی هستید و باور دارید.
فریب متملقان را بیش از این نخورید.
پاسخ + +2 0 --
بصیر 1399/04/20 - 14:13
جناب دلسوز توصیه دوستانه ای به شما دارم:
اگر به قول خود شیعه علی هستید فریب منافقانی که به نشر اکاذیب شهره هستند را نخورید. قبل از هر کاری کمی تحقیق کنید.
اذا جائکم فاسق بنباء فتبینوا
پاسخ + +3 -9 --
حقگو 1399/04/07 - 10:54
یک سوال :
فقط یک نمونه فردی به نام ص ر چطور یکدفعه در عرض یکماه به دانشگاه با مدرک کارشناسی ارشد انتقال پیدا کرد از آموزش و پرورش و در پست معاون مدیر کل پشتیبانی انتصاب یافت و .....بعد با یک تلفن نماینده ای شد مشاور آقای خنیفر
پاسخ + +3 -9 --
مهدی‌زاده 1399/04/07 - 10:56
کسی که خودش حق گو معرفی می کند. و می گوید خنیفر شخص علمی است. و کتابش را بخوانید.
جناب حرف و نوشته ها مهم نیست. مهم عمل و رفتار آدم ها است. که شخصیت انسانها را می سازد. بروید بررسی کنید چه افرادی را هیات علمی کرده با مقطع تحصیلی متفاوت از دانشگاه های ضعیف.
که هر کدام در کدام دانشگاه درس خواندند. همه اش شده باند باند بازی.
شما که می فرمایید کتاب مدیریتش
ببیند چه افراد بی تجربه ای که حتی سابقه مدیریت در یک مدرسه را ندارند. الان گذاشته است رییس.
حتی در آموزش و پرورش هم برای مدیریت یک مدرسه آزمون می گیرند. ولی دانشگاه فرهنگیان به افراد چاپلوس پست می دهند.
چرا شما نسنجیده حرف می زنید.
خنیفر به ما یاد داد. باید شایستگی سالاری کنار گذاشته شود. و کسی موفق است که به فکر منافع شخصی خودش باشد.
چاپ کتابهایش هم بماند. ایا با خود فکر نکرد اساتید دانشگاه هم کتاب دارند.
پاسخ + +2 -11 --
همکار دانشگاه 1399/04/07 - 11:06
جناب دکتر خنیفر "دامه افاضاته"
تا آبروی خود و همکاران دانشگاه فرهنگیان بیش از این در معرض اتهامات بیشتر قرار رسانه ها و افکار عمومی قرار نگرفت شبانه خداحافظی کنید و بروید.

حتی اگر عزل نشدید محترمانه استعفا دهید.
پاسخ + +1 0 --
رهگذر 1399/04/08 - 18:18
روز چهارشنبه هفته گذشته استعفا داده بزودی سرپرست جدید معرفی می شوند
پاسخ + +2 -9 --
ناشناس 1399/04/07 - 15:59
وزارت آموزش و پرورش
دلایل عزل و سپس سکوت خنیفر را شفاف سازی کنید.
سکوت منجر به بی اعتمادی خواهد شد
بی اعتمادی نیز منحر به نامیدی خواهد شد
پاسخ + +5 -11 --
استاد در خوزستان 1399/04/07 - 17:41
وقتی پس از عزل ناتمامی ،سکوت حاکم شود شود ،افکار عمومی احساس می کنند در پشت پرده ساخت و پاختی شده بخصوص وزمانیکه سوژه فساد باشد،احتمال این سکوت شتئبه ببشتری دارد

حاج میرزایی با شجاعت دلیل عزل و سپس سپس ادامه کار خنیفری را اعلام کند.
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1399/04/07 - 20:46
کاملا درست است
پاسخ + +2 -2 --
.... 1399/04/08 - 05:59
رهبری معظم در فرمان هشت ماده ای خویش فرموده‌اند: «با آغاز مبارزه جدی با فساد اقتصادی و مالی، یقینا زمزمه ها و به تدریج فریادها و نعره های مخالفت با آن بلند خواهد شد. این مخالفت ها عمدتا از سوی کسانی خواهد بود که از این اقدام بزرگ متضرر می شوند و طبیعی است بددلانی که با سعادت ملت و کشور مخالفند یا ساده دلانی که از القائات آنان تاثیر پذیرفته اند با آنان همصدا شوند.»

حالا ببینید در دانشگاه فرهنگیان «فریادها و نعره ها» از سوی چه کسانی بلند شده است؟!
کمی دقت کنید! آنها را حتما می شناسید. از دیدن ظاهرشان تعجب نکنید! از عناوین ارزشی که به کار می‌برند حیرت‌زده نشوید!!
آنها از منافع این مفاسد بهره‌مند شده‌اند.
سفر خارجی، پست‌های مدیریتی،‌تبدیل وضعیت از خدماتی به اداری(روابط عمومی)، اضافه‌کاری چرب و چیل،‌ مماشات با بی‌نظمی‌های عجیب‌غریب و دوشغله بودن و ...
پاسخ + +2 -7 --
رضا مهدوی 1399/04/08 - 11:52
اکنون که تخلفات و سوءاستفاده‌ّای رییس دانشگاه فرهنگیان محرز و قطعی شده است:

چرا نهادهای نظارتی و قضایی برخورد قاطع و عاجلی با آن نمی‌کنند؟ چرا این موضوع مشمول مرور زمان شده است؟

چرا جناب وزیر تصمیم خود بر برکناری متخلفان را عملی نمی‌کند؟

چرا همچنان بعضی نمایندگان در مجلسی که با شعار انقلابی بودن و مقابله با فساد تشکیل شده از متختلف حمایت می‌کنند؟

چرا خود خنیفر به دلیل تخلف خود و اطرافیانش،‌ضمن عذرخواهی از اصحاب تربیت معلم،‌ کناره گیری نمی‌کند؟ نکند منتظر آشکار شدن ابعاد جدیدتری از تخلفات است؟
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1399/04/08 - 17:48
شما که از خدا نمی ترسید و گرنه به این راحتی افترا و تهمت نمی بستید و حکم قطعی نمی دادید . این حکم محرز از کدام قاضی و دادگاه به شما الهام شده است.
احتمالا شما یا اطرافیانتان چون نتوانسته اید در دانشگاه به خرابکاری و فساد خود ادامه دهید و دستان آلوده خود را کوتاه دیده اید ، شروع به یاوه گویی کرده اید. یا شاید هم جزو اصلاح طلبان غربگرائی باشید که هر که را انقلاب تائید کرد و برای پیشرفت کشور تلاش کرد دنبال تخریبش باشید.
پاسخ + +1 0 --
مهدوی 1399/04/08 - 23:03
بله حق با شماست
اصلا ما اصلاح طلب غربگرا و خدا نترس و یاوه گو

شما که پارسا و پرهیزگار و انقلابی هستید؛ لطفا بفرمایید آقای دکتر خنیفر شخصا از فروش ۴ میلیاردی کتاب‌هایش ...
برای سفر ژاپن چقدر؟
و ....
همین دوتا رو توضیح بدین کافیست!!!
پاسخ + +3 -2 --
ناشناس 1399/04/08 - 12:18
مقام معظم رهبری:
برای رهایی از کرونا باید دست ها را شست
برای رهایی از فساد باید فاسدان را کنار گذاشت
پاسخ + +1 0 --
رضا مهدوی 1399/04/08 - 14:34
قابل توجه مدعیان ولایت‌مداری که فقط خود را مرید و پیرو رهبری حکیم انقلاب می دانند.

چرا مانع کنار گذاشتن فاسدان می‌شوید؟؟
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1399/04/08 - 17:31
به نظر من مفسد فی الارض واقعی خود شما هستید چرا که بدون سند و بدون هیچ حکمی به دیگران افترا می بندید .
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1399/04/08 - 17:34
امیدوارم صدای معلم به خاطر شایعه پراکنی و و نشر اکاذیب و ایجاد فساد در جامعه فرهنگی کشور به زودی کنار گذاشته شود.
پاسخ + +1 0 --
عابدی 1399/04/08 - 17:38
برای ولایتمداری که باید خدا رو شکر کرد.
مگر می شود کسی مورد تائید ولایت و رهبری باشد و جزو فاسدان؛ بهتره جایگاه خودتون رو نسبت به دین و ولایت مشخص کنید.
پاسخ + +2 -9 --
خدماتی 1399/04/08 - 16:41
سلام. در نظرات برخی گفته بودندکه فردی با استفاده از ارزش ها و حمایت از خنیفر،نیروی خدماتی بوده که روابط عمومی شده است؛ بروید همین مساله ساده را تحقیق کنید که آیا این گونه است یا خیر؟؟ و بروید تحقیق کنید ببینید این فرد بابت دفاع از اعتقادات، از بدیهی ترین مسایل اداری چه در زمان مهرمحمدی و چه در زمان خنیفر محروم شده است یا نه؟ حتی بروید تحقیق کنید که رزومه اجرایی این فرد چه بوده است؟؟ آن گاه اگر شهامت و صداقت و وجدان داشته باشید، متوجه خواهید شد که زودباور هستید و چه زود فریب می خورید؟؟ حضرت علی که در محراب شهید شد برخی می گفتند براستی علی نماز می خواند؟؟
پاسخ + +1 0 --
نام‌دار 1399/04/09 - 08:44
اینکه یک نیروی خدماتی تلاش کند ارتقا پیدا کند اشکالی ندارد.
اینکه کارمندی برای رضایت رییس خودش، از او دفاع کند طبیعی است.
اینکه فردی برای تامین نیازها و کسب منافع فردی حتی از باطل هم دفاع کند،‌قابل درک است.


آنچه ناشایست،‌ نامطلوب و غیر اخلاقی‌ست این است که اینها را با پوشش ارزش‌های انقلابی و بسیج و ولایت‌مداری انجام دهد و دیگران را لیبرال،‌آمریکایی،‌دو تابعیتی، ضد انقلاب و.... بنامد.
مشکل اینجاست وگرنه در این وانفسای گرفتاری اقتصادی ممکن است برخی نان خود را در دفاع از متخلف جستجو کنند که بر آنها حرجی نیست.
پاسخ + +1 -1 --
مهدوی 1399/04/08 - 23:06
رهبری معظم در فرمان هشت ماده ای خویش فرموده‌اند: «با آغاز مبارزه جدی با فساد اقتصادی و مالی، یقینا زمزمه ها و به تدریج فریادها و نعره های مخالفت با آن بلند خواهد شد. این مخالفت ها عمدتا از سوی کسانی خواهد بود که از این اقدام بزرگ متضرر می شوند و طبیعی است بددلانی که با سعادت ملت و کشور مخالفند یا ساده دلانی که از القائات آنان تاثیر پذیرفته اند با آنان همصدا شوند.»

حالا ببینید در دانشگاه فرهنگیان «فریادها و نعره ها» از سوی چه کسانی بلند شده است؟!
کمی دقت کنید! آنها را حتما می شناسید. از دیدن ظاهرشان تعجب نکنید! از عناوین ارزشی که به کار می‌برند حیرت‌زده نشوید!!
آنها از منافع این مفاسد بهره‌مند شده‌اند.
پاسخ + +1 0 --
رحیمی 1399/04/09 - 07:51
مقام معظم رهبری

یکی از مصداقهای عدالت، مبارزه‌ی با فساد مالی و اقتصادی است که بایستی جدی گرفته شود. من سالها پیش هم این را گفته‌ام، بارها هم تأکید کرده‌ام، تلاشهای خوبی هم انجام گرفته است و دارد انجام میگیرد؛ اما مبارزه‌ی با فساد، کار دشواری است؛ کاری است که انسان، مخالف پیدا میکند. شایعه درست میکنند، دروغ میگویند و آن کسی که در این میدان جلوتر از دیگران حرکت کند، بیشتر از همه مورد تهاجم قرار میگیرد. این مبارزه هم لازم است و باید انجام بگیرد. خوب، کسانی که بخواهند این کارهای بزرگ را چه در زمینه‌ی پیشرفت، چه در زمینه‌ی عدالت انجام دهند، باید مدیرانی باشند که به این چیزها معتقد باشند؛ حقیقتا عقیده داشته باشند که باید عدالت برقرار شود، باید با فساد مبارزه شود. مدیران معتقد و مؤمن به این مبانی که دارای شجاعت باشند، دارای اخلاص باشند، دارای تدبیر و عزم راسخ باشند، قطعا میتوانند این مقاصد و این اغراض عالی الهی را تحقق ببخشند. این مطلب اولی که لازم بود عرض کنم.

بیانات در حرم امام رضا علیه‌السلام 01/01/1388
پاسخ + +1 -2 --
رحیمی 1399/04/09 - 07:56
حضرت آیت الله خامنه‌ای گفتند: مردم از مبارزه بدون ملاحظه و بدون اغماض با مفسد امیدوار می‌شوند
زیرا فساد مالی و اقتصادی همچون ویروس کرونا، بسیار خطرناک و به‌شدت واگیردار و مُسری است.

ایشان افزودند:
تنها تفاوت ویروس کرونا با ویروس فساد این است که ویروس کرونا با شست‌وشوی دست برطرف می‌شود اما تنها راه مقابله با ویروس فساد، قطع دست مفسد است.
پاسخ + +4 -9 --
دانشجو 1399/04/09 - 18:10
آقای وزیر از.... خنیفر گذر کنی
سر پل صراط دانشجومعلمان جلوی شما می
می ایستند؟
این تذهبون ؟!
پاسخ + +4 -9 --
دانشجو معلم ایرانی 1399/04/09 - 18:30
کتاب های خنیفر پر از حدیث و روایت بودند به عنوان یک جوان و معلم آینده این سرزمین آن را مطالعه کردم.



اما
از وقتی در رسانه ها( باشگاه خبرنگاران جوان و صدای معلم) خواندم که هزینه چاپش رو از بیت المال و سهم ما دانشجومعلمان و کارکنان دانشگاه فرهنگیان پرداخت کردند و .....کتاب مهارتهای دانشجو معلمان در قفسه کتابهایم داشتم آن را به سطل زباله انداختم.

برای ثبت در تاریخ دانشگاه فرهنگیان

جهت اطلاع پاکان عالم و آنان که پاک زیستند و پاک رفتند.

به استثنای ناشنوایانی چون:
-دکتر خنیفر و .....
-حاج میرزایی وزیر آموزش و پرورش
-دکتر غلامی وزیر علوم و تحقیقات و فناوری
-و .....متظاهر و منفعت طلب

۸\۴\۹۹
تهران
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1399/04/09 - 22:29
زنجیره فساد سیستمی به همه مدیران وصل است
محتمل است که درصد وزرای محترم را پرداخت کرده و عزل مختلس را مسکوت کردند.
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1399/04/10 - 14:47
معلم آینده ای که نتواند حق و باطل را تشخیص دهد و خبر منافقان فاسق را بدون تحقیق می پذیرد باید در سطل زباله انداخت.
اذا جائکم فاسق بنباء فتبینوا
پاسخ + +3 -9 --
رحمان ابوالفضلی 1399/04/10 - 08:06
منظور از تعارض منافع، موقعیتی که منفعت شخصی افراد در مقام انجام وظایف یا اعمال اختیارات قانونی آنان در تعارض با منافع عمومی قرار می‌گیرد و می‌تواند انجام بی‌طرفانه و بدون تبعیض وظایف مذکور را مانع شود.

محسن حاجی میرزایی در جلسه شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه قانون تعارض منافع در راستای ارتقای سلامت اداری و مقابله با فساد در وزارت آموزش وپرورش باید اجرایی شود.



آقای وزیر از آنچه در دانشگاه رخ داده چیزی واضح تر برای مقابله با قانون وجود دارد؟

اگر در بیان این موارد راستگو و در اجرا دارای اراده هستید؛ از تغییر مدیر متخلف دانشگاه شروع کنید. تا صداقت شما آشکار گردد.
پاسخ + +1 0 --
م بیات 1399/04/10 - 11:52
کاملا درست است.

خرید کتاب‌های گرانقیمت تالیف رییس دانشگاه توسط دانشگاه مصداق بارز مقابله با قانون تعارض منافع است.

به این موارد قراردادها را هم بیافزایید.
و تالیف کتاب راهنمای شرکت در آزمون ماده ۲۷ با برند و دانشگاه فرهنگیان.

آقای حاجی میرزایی
با این تعللی که در برخورد با فساد و قانون‌شکنی مشاهده می‌کنیم،‌متاسفانه نمی‌توانیم صداقت شما را باور کنیم.
پاسخ + +5 -12 --
سعید دانشجومعلم 1399/04/10 - 11:35
هشدار هشدار

اگر خنیفر توسط وزیر عزل و تودیع نشود
در روزهای آینده کتاب هایی که با هزینه بیت المال و حقوق ما دانشجویان مظلوم چاپ شده
کمپین تشکیل میدیم و به سطل زباله میندازیم.
پاسخ + +5 -9 --
فتحی-مدرس‌تربیت‌معلم 1399/04/10 - 11:59
در دانشگاهی که ادعا دارد
میراث شهیدان رجایی و باهنر است

شخصیت معلم را می‌سازد

تلاش می‌کند روحیه صداقت، اخلاص، درستکاری، جهاد و قانون‌گرایی را در معلمان آینده پرورش دهد.

چه پاسخی به دانشجو‌معلمان خود بدهیم؟

آنها از ما جلوتر همه مفاسد و تخلفات برخی مدیران دانشگاه را متوجه شده‌اند.

وقتی رییس تربیت معلم کشور چنین باشد،‌از دانشجو چه انتظاری می‌توان داشت.

رییسی که روز اول گفته فقط برای خدا برای خدا و برای خدا کار کی‌کنم و سه بار تاکید کرده و امروز معلوم شده برای جیب خودش کار کرده، با چه رویی فردا می‌خواهد با استادان و دانشجو‌معلمان روبرو شود؟؟

واقعا با چه رویی؟؟

آقای خنیفر از این پس همین حضور شما در دانشگاه خودش اثرات تربیتی منفی بر دانشجویان خواهد داشت.
پاسخ + +3 -7 --
محمود رضایی 1399/04/10 - 17:23
رهبر معظم انقلاب در دانشگاه فرهنگیان فرمودند:

«اساتید اینجا هم بایستی از لحاظ خصوصیّات فکری و علمی، جزو شاخص‌ترین‌ها باشند؛ تدیّن؛ سطح بالای دانش؛ روحیه‌ی انقلابی؛ انطباق با معیارهای سند تحوّل؛»

وقتی درباره اساتید این همه تاکید و حساسیت بر تدین و روحیه انقلابی است؛ درباره رییس دانشگاه و معاونان این اهمیت صدچندان است.

آقای وزیر!
اگر بدون دلیل و مدرک خنیفر را عزل کردید وای برشما به انسانی اتهام زدید و او را خوار و ذلیل کردید پس لیاقت وزارت تربیت را ندارید.

و اگر ایشان این تخلف‌ها را کرده است، و کار شما مستند بوده؛ چرا حکم عزل را پس گرفتید و در برخورد تعلل و مماشات و معامله‌گری می‌کنید؟؟؟

این دانشگاه به مدیران متدین و با روحیه انقلابی نیاز دارد نه منفعت‌طلبان قانتون‌شکن
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1399/04/11 - 07:32
بوی مماشات به مشام می رسد
پاسخ + +3 -9 --
سعادتمند 1399/04/10 - 18:00
‏حسن بن محبوب میگوید از امام صادق علیه السلام شنیدم مومن اهل هرچه باشد اهل دو چیز نیست
خیانت و دروغ
مستدرک الوسائل جلد14 ص13



از مدعیان ایمان در دانشگاه فرهنگیان چه دیده شده؟؟
خیانت در امانت بیت‌المال و دروغ به نهادهای نظارتی
پاسخ + 0 0 --
عمار 1399/04/18 - 21:26
چه راحت جای حق و باطل را عوض می کنید .البته این از علائم آخر الزمانی است که جای حق و باطل را عوض می کنید و به خورد مردم می دهید. .... از مهر محمدی کیست که در 52 ماه سرپرستی جز نابودی دانشگاه و .... چیزی به جا نگذاشته و دروغ گو تر از صدای معلم و پورسلیمان که کاری جز تهمت و افترا بستن به دلسوزان نظام تعلیم و تربیت ندارند.
پاسخ + 0 -7 --
ناشناس 1399/04/10 - 23:15
سامانه سوت‌زنی خبرگزاری فارس به‌زودی راه‌اندازی می‌شود.

سامانه سوت‌زنی خبرگزاری فارس با شعار «ایران را برای مفسدین نا امن می‌کنیم» به‌زودی آغاز به‌کار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، سامانه سوت‌زنی این خبرگزاری با شعار «ایران را برای مفسدین نا امن می‌کنیم» به زودی آغاز بکار می‌کند. 

این سامانه سوت‌زنی با هدف ارسال گزارش های مردمی ضدفساد به نهادهای نظارتی و مسوول با همکارهای سازمانها و نهادهای ذیربط به زودی راه اندازی خواهد شد.

با راه اندازی این سامانه مردم می توانند تخلفات صورت گرفته و مصادیق مجرمانه فساد را به اطلاع نهادهای نظارتی برسانند.

خبرگزاری فارس متعهد می شود گزارش های مردمی را با حفظ و صیانت کامل از هویت گزارش دهنده و سوت‌زن، به نهاد و یا دستگاه مرتبط با نامه رسمی اطلاع دهد و نتیجه پیگیری را مکتوب به مخاطب گزارش کند. 

در صورتی که نهاد مسئول حاضر به پاسخ قانع کننده نباشد، گزارش همراه با مستندات به قوه قضائیه ارجاع داده می شود و ادامه مسیر پیگیری خبرگزاری فارس از دادگاه خواهدبود.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/04/11 - 08:36
خبرگزاری فارس به متخلفان دانشگاه فرهنگیان سوت بزنند
پاسخ + +1 -9 --
ناشناس 1399/04/10 - 23:18
بیش از ۲۰ روز خبر عزل خنیفر را منتشر کردی اما هنوز تودیع نشد


صدای معلم شفاف سازی کنید.
مبادا به پنهانکاری روی آورید.
آزاده باش و حر...

دلیل عزل و دلیل ابقای مجدد؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/04/11 - 07:41
سلام

دوست عزیز ناشناس

« صدای معلم » صدای معلم است نه روابط عمومی !

پایدار باشید .
پاسخ + 0 0 --
عمار 1399/04/18 - 21:31
دوست عزیز ؛ صدای معلم ، صدای مخالفان نظام است،
صدای مخالفان ارزشها، که به لجن پراکنی و نشر اکاذیب بی پایه و اساس ، برای منافع شخصی خود می پردازد.
پاسخ + 0 0 --
صدای معلم 1399/04/18 - 21:43
آقای عمار

سلام

قرار نیست همه مثل هم فکر کنند و مثل هم عمل کنند .

خداوند انسان ها را متفاوت از هم آفریده است و تکثر در طبیعت امری پذیرفته شده است .

جا دارد شما و همفکران شما که بیش از 4 دهه ارکان قدرت را در دست داشته اید در مورد عملکرد خود پاسخ گو باشید .

نهادهایی که در امر فرهنگ سیاست گذار و تصمیم گیر بوده و به کسی هم پاسخ گو نیستند .

تنها کارشان هم برچسب زدن ، تهدید و ارعاب است .

پایدار باشید .
پاسخ + +5 -8 --
رضا ربانی 1399/04/11 - 00:53
خنیفر از جنبش نفس در آمریکا حمایت میکند

در حالیکه نفس منتقدان خود در دانشگاه را بسته است

به یاد آورید چه برخوردی با خانم گلین مقدم کرد که در اینستاگرام نظری منتشر کرده بود

ببینید با منتقدان خود چه برخوردی کرده

آقای خنیفر می دانم که همه این نظرات را میخوانی و با اسم مستعار جواب می دهی
بدان این ذلت و خواری که امروز مبتلا شدی و برای دو روز بیشتر ماندن دست و پا میزنی عقوبت این دنیایی شماست برای آزار رساندن به منتقدانت..... مطمئن باش
پاسخ + 0 0 --
همکار خنیفر 1399/04/11 - 08:34
این شعارها ماسکی است برای تظاهر و پنهان شدن در پشت ارزش ها و مقدسات تا سوء استفاده کنند. با مشت گره کرده از بیگانگان مثل جورج فلوید و جنبش حمایت می کنند اما با مشت به دهن منتقدان و همکاران میکوبند و بیت المال را نوش جان می کنند.کتاب هایش را با حق دانشجویان چاپ می گند و ژست صدای حق هم می گیرند.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/04/11 - 10:17
درون دانشگاه جنبش نفس در حال شکل گیری است
پاسخ + 0 0 --
صداي حق 1399/04/18 - 22:56
در جواب رضا رباني(١١/٤ ٠٠:٥٣)
چرا نقد را با مسائل حاشيه اي اشتباه ميگيريد، خانمي نقد عقايد و شعائر كرده، دكتر خنيفر هم نقدِ نقد ايشان را گفتند. به جاي حاشيه پراكني و افترا نقدي بر نقدين بنويسيد ببينيم چند مردِ حلاجييد.
پاسخ + +2 -9 --
ناشناس 1399/04/11 - 22:45
طبق شنیده ها خنیفر ۱۵ تیرماه با مدیران وومعاونان خود خداحافظی خواهد کرد.
پاسخ + 0 0 --
محمدصادق کریمی 1399/04/12 - 17:34
رفتن به اراده خودش،‌ کاری انسانی تر و اخلاقی تر است.
ایشان دیگر نمی‌تواند در این سازمان مدیریت کند.
ماندن او به ضرر خودش، دانشگاه و وزارت آموزش و پرورش است.
پاسخ + +5 -8 --
رضا کیهان‌پور 1399/04/12 - 14:49
آقای خنیفر لطفا درباره این مساله شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی کنید:

خریدن زمین در یکی از روستاهای تنکابن به نام تعاونی مسکن کارکنان و اعضای هیات علمی تهران
اطلاع‌رسانی از خرید زمین برای تعاونی با عکس حضور مدیران دانشگاه با ماموریت اداری و ماشین‌های دولتی در سر زمین
نامه‌نگاری و مذاکره با دهداری و شورای روستا برای تفییر کاربری آن به نام شهرک اساتید دانشگاه
و سپس دور زدن اعضای تعاونی و شخصی سازی تقسیم آن بین تعداد معدودی از مدیران سازمان مرکزی.

نام مدیرانی که زمین را بین خود تقسیم کرده‌اند موجود است.
پاسخ + +4 -9 --
رحیم احمدی 1399/04/12 - 17:27
‏چند نفر عامل فسادن..

وزیر در برخورد با فساد تعلل میکنه

چند نفر میشن مدافع فساد

...ه و چه امتیازایی داده میشه

تغاری بشکند ماستی بریزد
شود دنیا به کام کاسه لیسان

#مدافعان‌ـ‌فساد ‌شرمتان‌باد
پاسخ + +3 -8 --
محمدصادق کریمی 1399/04/12 - 17:33
آنچه از تخلفات مالی و اداری مدیران دانشگاه،‌ فجیع‌تر است؛ سقوط اخلاقی و تنزل روابط انسانی سالم در فرهنگ سازمانی دانشگاه فرهنگیان است.
اطلاعات دقیق و مستند از ..... و قانون‌شکنی‌های مدیران را برخی نزدیکان و منصوبین رییس در اثر رقابت درونی بصورت ناشناس به بیرون نشر داده‌اند.
این حد از ناجوانمردی و آدم‌فروشی و منفعت طلبی در فرهنگ سازمانی تربیت معلم و دانشگاه فرهنگیان باعث تاسف است.
دانشگاهی که قرار است معلم تراز جمهوری اسلامی ایران تربیت کند،‌در فرهنگ سازمانی خود باید رنگی از اخلاق و تربیت اسلامی داشته باشد.
آقای رییس دست شما درد نکنه همین بود ساختن دانشگاه فاخر تربیت معلم
ترویج فرهنگ تملق و چاپلوسی در ظاهر و خیانت و آدم فروشی در باطن!!
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/04/12 - 20:01
افتضاحی که ظرف دو سال گذشته آقای خنیفر و معاونانش در دانشگاه ترویج دادند و همین رفتار به استان ها نیز سرایت کرد
تظاهر،ریاکاری ،تملق و زیر آب زنی همدیگر
و فساد مالی
همه و همه محصول اندیشه خنیفری است
پاسخ + +4 -8 --
ناشناس 1399/04/13 - 00:08
سلام
ای کاش فقط حسین خنیفر بود.
اکثر معاونین و مدیران کل ایشان مشکل دارند.
البته افراد سالم و با سوادی نیز در مجموعه مدیران هستند که خدا یارو یاورشان باد.
تعدادی از هیات علمیهای داخلی هم که بدون داشتن شرایط هیات علمی شده اند.
مهر محمدی هم بهتر از خنیفر نبود.
برخی از خانمها هم که برای خودشان مملکتی دارند.
.....
پاسخ + +2 -8 --
ریحانه اسدی 1399/04/13 - 09:17
مدیریت در دانشگاه فرهنگیان به وضعیت رقت‌باری تبدیل شده... ارزش و شان و اقتدار مدیر کلا از بین رفته
مدیران میانی و حتی کارشناسان و کارکنان به رییس به چشم تحقیرآمیز یک قانون شکن متزلزل نگاه می‌کنند مشروعیت و مقبولیت مدیر به پایین ترین حد ممکن رسیده‌است.
رییس دائما تلاش می‌کند نشان دهد همچنان رییس دانشگاه است و وزیر هم به او توجه و التفات دارد بطوریکه در متن اخبار سایت و پیام‌های شخصی پرتعدادی که برای همه ارسال می‌کند؛ یک جلسه کاری عادی و روتین با حضور وزیر را با آب و تاب روایت می‌کند و در چندجای متن بجا و نابجا تصریح می‌کند که من هنوز "رییس" هستم بطوری‌که موجب تمسخر و تصغر طرافیان از دوست و دشمن شده

آقای وزیر خدا از شما نگذرد که با تعلل و بی‌عملی، چنین آسیبی به جایگاه و اقتدار سازمانی مدیریت دانشگاه زدی
رییس دانشگاه هم که چوب حراج به جایگاه و حتی شخصیت و عزت نفس خود زده
واقعاوضعیت تاسف برانگیز و رقت‌باری‌ست...
پاسخ + +1 -5 --
ناشناس 1399/04/13 - 12:21
جالب تر از آن ،این روز ها در متون نوشته میشود
حسین خنیفر
رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور



قبلا می نوشتند :
رئیس دانشگاه فرهنگیان
پاسخ + +1 -6 --
ناشناس 1399/04/13 - 12:23
خنیفر.... در دانشگاه فرهنگیان کار می کند
پاسخ + +2 -8 --
مهرزاد عسکری-مدرس 1399/04/13 - 12:31
خنیفر در اوایل حضور در دانشگاه دائما مهرمحمدی را مسخره می‌کرد و با طعنه می‌گفت اگر حکم سرپرستی من به ریاست تبدیل نشود یک روز هم نمی‌مانم،‌استعفا می‌دهم و می‌روم.
الان چطور شده که با وجودیکه وزرای آ.پ و علوم مکتوب اعلام کرده اند که خنیفر صلاحیت ادامه ریاست را ندارد، به عالم و آدم و صغیر و کبیر التماس و تضرع کرده برای ماندن چند روز بیشتر؟
واقعا چه منفعتی در این مدیریت نهفته است که این افراد حاضرند در هر شرایطی و با هر خفت و خواری بمانند؟؟
واقعا جای تامل دارد.
پاسخ + +3 -9 --
علي محمدي 1399/04/13 - 16:54
نكته مهم
تيّم مديريتي اقاي حنيفر مخصوصا معاون دانشجويي ايشان اقاي انصاري راد متاسفانه با سوءمديريت فرأيند مصاحبه ي داوطلبين ماده 28دانشگاه فرهنگيان را با چالش هاي بسيار جدي مواجه كردي و خطاهاي فاحشي مرتكب شدن به گونه اي كه صداي وزير اموزش و پرورش هم در أمده و در جلسه گردهمايي مشترك شوراي معاونين و مديران كل استان ها تاسف شديد خودرا از اين سوء مديريت إبراز كردن معلوم نيست اقاي انصاري راد كه كارنامه ي موفقي در مديريت لإيه أسناني و حتي فراتو ازإن در اداره اموزش و پرورش ساوجبلاق نداشته چكونه به سمت حساس و خطير معاونت دانشجويي دانشگاه فرهنگيان كشور منصوب شده است به فرع. اطلاعات موثق واصله .....
ايا دانشگاه فرهنگيان كه بِنَا به گفته ي مقام معظم وخبري مركز ثقل اموزش و پرورش است بايد جولانگاه عده اي رانت خوار و منفعت طلب گردد؟
پاسخ + 0 0 --
هادی محمدرضایی 1399/04/14 - 10:38
آقای معاون
لطفا درباره موضوع خرید زمین شمال به نام تعاونی مسکن کارکنان و استفاده از عنوان حقوقی و سپس، خرید شخصی آن برای اندک مدیران سازمان مرکزی روشنگری نمایید.
پاسخ + +1 -10 --
ناشناس 1399/04/14 - 07:14
شان علمی و اخلاقی خنیفر در میان دانشگاهیان به شدت آسیب دید.
خو کرده را تدبیر نیست
پاسخ + 0 0 --
یعقوبی 1399/04/14 - 10:45
در عوض از منافع زیادی بهره بردند!
پاسخ + +3 -11 --
مهرداد اصلانی 1399/04/14 - 14:47
پیام تفاقات اخیر به دانشجویان تربیت معلم:

ببینید و عبرت بگیرید
این‌جا علم و دانش و تفکر و ایمان و درستکاری و پاکدستی هیچ ارزشی ندارد

بروید سراغ جمع ثروت و کسب قدرت به هر قیمتی...


کافیست کمی هم ریاکار باشید و دائما شعار بدهید

به اصحاب قدرت هم از جیب منافع سازمان باج بدهید

همه مدافغ شما خواهند بود با تعابیر ارزشی

هیچ کس هم نمیتواند به شما صدمه بزند

ائتلاف اصحاب زر و زور و تزویر

معلم دلسوز و درستکار سیری چند!!!

آقای وزیر چشم شما روشن!!

خوب خدمتی به تربیت معلم کردید

خوب الگوسازی کردید...

سرتان را بالا بگیرید عجب معامله‌ای کردید..
پاسخ + +5 -12 --
مسجدی 1399/04/15 - 11:55
خنیفر برای باج دادن و جلب حمایت ، پای نمایندگان را به دانشگاه باز کرده و با شگردی خاص برای ماندن بیشتر در دانشگاه جهت استفاده از رانت و امتیازات خاص در هر استان و شهرستان وعده تاسیس مرکز آموزشی دانشگاه فرهنگیان و یا تاسیس مرکز آموزش ماده 28 می دهد.
آن هم برخلاف مقررات وزارت علوم و وزارت آموزش و پرورش

اگر وزارتین علوم و آموزش و پرورش از عزل خنیفر منصرف شدند لطفا مانع از تخلفات بیشتر ایشان شوند.
به استناد چه قوانینی به نمایندگان بی اطلاع از قوانین وعده تاسیس مرکز آموزشی می دهد؟

شورای گسترش وزارت علوم وارد موضوع شود.
پاسخ + 0 0 --
صداي حق 1399/04/19 - 01:22
از نظر شما تامين منابع انساني و رفع كمبود معلم خلاف قانون است، خيلي جالبه!!!
جالبتر اينه كه از قوه مقننه انتقاد ميكنيد كه چرا در موارد قانوني دخالت ميكنند.
شما چقدر از صداي معلم يا از مديريت سابق دريافت كردي يا شايد هنوز هم دريافت ميكني.
خانم مسجدي عزيز، افترا و تهمت در شأن كسي كه در حوزه تعليم و تربيت فعاليت ميكند شايسته نيست
هرچه به مذاقتان خوش نيامد دليل بر نادرست بودن نيست.
پاسخ + +4 -12 --
امینی 1399/04/15 - 15:55
خنیفر متاسفانه فرهنگ سازمانی دانشگاه فرهنگیان را به کلی آلوده کرد.
محیطی که باید سرشار از صداقت، درستکاری، وجدان کاری و پاکدستی باشد تا بتواند همین ارزش‌ها را به معلمان آینده منتقل کند؛ امروزه آکنده از ریا، تزویر، چاپلوسی و تملق شده است.
بسیاری با رانت و رابطه و بدون شایستگی وارد دانشگاه شده‌اند و ادامه حضور وارتقای خود را نیز در گروه لابی گری و بده‌بستان می‌دانند.
کجاست آن صفا و صداقت تربیت معلمی و آن محیط مملو از صداقت و درستکاری که پرورنده معلمان آینده بود.
پاسخ + +11 -7 --
صداي حق 1399/04/17 - 20:27
آقای پور سلیمان
گذشته تو
ومعاندت شما با توسعه و نجات دانشگاه فرهنگیان بر همه آشکار است
دانشگاهی که در طی ۵۲ ماه حاکمیت تفکر لیبرالی سرپرست قبلی به عمد و برای تعطیلی آن، به پذیرش ۳هزاردانشجو رسیده بود ودر حال احتضار بود
اما در مدیریت دوساله دکتر خنیفر و اخیر به ۱۰۳ هزار پذیرش رسیده است و همه می دانند
تو
با اطلاعات ناقص و معاندت با نظام و ارزشها و وابستگی ات به دگراندیشان و بنیاد سوروس و بهاییت در همه امور در حد ژورنالیستی و زرد نامه برخورد می کنی
البته
رسوایی ات نزدیک است
درد تو
وامثال تو
احیای دانشگاه فرهنگیان توسط انسانی تربیت معلمی ودلسوز است
که
امثال تو و جبهه لیبرال سکولار این دانشگاه را متهم به تربیت سرباز ولایت می کنید
چرا
طی ۵۲ سرپرستی مهر محمدی ونابودی این دانشگاه سر در لاک و کله زیر برف برده بودی
و نق نزدی؟؟؟؟
پاسخ + 0 0 --
علی حامدپور- مدرس 1399/04/18 - 12:45
آقای خنیفری

آیینه چو نقش تو بنمود راست
خودشکن آینه شکستن خطاست

صدای معلم گوشه‌ای اندک از تخلفات ...در زمان مدیریت خنیفر را نشان داد..

اخباری که کاملا مستند است و نهادهای نظارتی هم تایید کره اند.

واکنش شما این است که این رسانه مستقل را متهم می کنی به:
معاندت با نظام و ارزشها
وابستگی به دگراندیشان
وابستگی به بنیاد سوروس
وابستگی به بهاییت
وابستگی به جبهه لیبرال سکولار
بی تقوایی
عدم صداقت
زرد نامه بودن


منطق شما این است؟

چرا این همه فحاشی؟

عصبانی هستید؟

چرا پاسخی به تخلفات نمی‌دهید؟ پاسخی ندارید؟ چپاول کرده‌اید؟
جداشدن از این منفعت نامشروع برایت عذاب الیم است؟

بدان که انسان‌های آزاده و مستقل محکم ایستاده‌اند تا رسوا و محاکمه شوی

حتی اگر با لابی‌گری و تضرع چند روز بیشتر بمانی...

درود بر شرافت پورسلیمان و صدای معلم
پاسخ + +11 -7 --
صداي حق 1399/04/17 - 20:28
چرا الان که این دانشگاه با پذیرش دقیق و آینده نگری می رود تا مشکل کمبود معلم را تا افق ۱۴۰۱ حل کند هر روز با زبان توهین
افترا و بی تقوایی در باره اش حرف می زنی؟؟؟؟
تو اگر دلسوز نظام تعلیم وتربیت هستی که نیستی چشم کور خور را باز می کردی و باشجاعت اعتراف می کردی که
کمبود معلم امروز که در حال جبران شدن است ریشه در ۵۲ ماه سرپرستی مهر محمدی دارد که دانشگاه را با عدم پذیرش دانشجو به خاک سیاه نشانده بود
اما
حیف
که صادق نیستی!!!!!!
لباس ميش از گرگ بودنت كم نميكند، بلكه گرگي خطرناكتر ميسازد، حيف كه جاهلاني هستند كه هنوز خام اين گرگ در لباس ميش ميشوند.
پاسخ + +7 -12 --
ناشناس 1399/04/17 - 22:40
خنیفر موجب آلودگی دانشگاه شد
پاسخ + 0 0 --
منتظر 1399/04/30 - 00:14
ازدید کسانی که می خواستند دانشگاه فرهنگیان راتعطیل
کنند این طور اتهامات و لجن پراکنی بعید نیست
اما برای کسانی که
طالب حقیقت واعتلای دانشگاه فرهنگیان هستند
با کمی تحقیق ومقایسه اوضاع واحوال
دانشگاه فرهنگیان قبل وبعد از حضور استاد گرانقدر
دکتر خنیفر که شخصیتی علمی وشناخته شده ، در مجامع
علمی هستند به وضوح آشکار می گردد
لطفا قبل از هر حرفی کمی تحقیق کنید
پاسخ + +6 -12 --
حامدپور مدرس 1399/04/18 - 12:51
آقای وزیر محترم تحویل بگیرید!!

چشم شما روشن

آفرین

اینقدر در برخورد با متخلف و چپاول‌گر مماشات کردید

اینقدر سرگرم معامله با برخی نمایندگان حامی فساد شدید

که متخلف و فاسد با پر رویی تمام،‌ طلبکار هم شد...

ببینید با چه لحنی به رسانه‌های مستقل و آزاد حمله و فحاشی می‌کند

احتمالا روی ضعف حافظه و بی ارادگی شما حساب باز کرده

ولی مطمئن باشید که دلسوزان واقعی تربیت معلم دچار فراموشی و سستی نمی‌شوند و تا محاکمه و افشای کامل مفسدان ادامه خواهند داد...

منتظر اخبار جدید از تخلفات و مفاسد این فرصت طلبان باشید.
پاسخ + +7 -13 --
حامدپور مدرس 1399/04/18 - 13:00
آقای خنیفر و دوستان هم‌سود ایشان بهتر است بجای این دریده‌گویی‌ها و اتهام‌پراکنی ها

برای اثبات صداقت و راستی و درستکاری احتمالی خود

یک جلسه پرسش و پاسخ با نمایندگان رسانه های آزاد برگزار کنند و به اتهامات مالی و اداری که دارند پاسخ دهند

چه بسا آقای خنیفر و یارانش همگی انسان‌های پاکدست و طاهر و دلسوزی هستند

شاید واقعا آقای وزیر خواب‌نما شده بوده که ایشان را عزل کرده
شاید نهادهای نظارتی همه عمله استکبار و نماینده بنیاد سوروس هستند
شاید ،‌سازمان بازرسی آلوده به لبرال دموکراسی باشد
چه بسا دیوان محاسبات وابسته به دگراندیشان بوده

واقعا خلق‌الله را روشن کنید و از گمراهی و ضلالت بیرون آورید.

لطفا هر چه زودتر روشنگری نمایید تا سیه روی شود هر که در ام غش باشد
پاسخ + +7 -9 --
رشیدآبادی 1399/04/18 - 14:11
‏آقای وزیر

یا شما با دلیل و مدرک مستند خنیفر را عزل کرده‌اید یا همینجوری دیمی.


اگر مستند و کارشناسی بوده و منطق کارشناسی‌تان را پس گرفتید که وای بر شما.


اگر هم دیمی بوده که باز هم وای بر شما.
پاسخ + +6 -11 --
بالغی 1399/04/18 - 14:24
حالا که وزیر عُرضه و توان مقابله با مدیر متخلف دانشگاه را نداره
لااقل او را وادار کند پول‌ها رو برگردونه

همین یک قلم، چند میلیاردی که از فروش کتابهاش به دانشگاه به جیب زده رو برگردونه، توی این شرایط بد اقتصادی دانشگاه به شدت به این پول نیاز داره...
#پس‌دادن_بیت‌المال
#محاکمه_متخلف
#وزیر_بی‌اراده
پاسخ + +11 -5 --
صداي حق 1399/04/18 - 20:06
در جواب علي حامدپور-مدرس (١٨/٤ ١٢:٤٥)
گفتي اخبار مستند، سندت كو؟. نشان بده. اگر بحث پيگيري تخلفات باشد، صداي معلم بزرگترين تخلفات را انجام داده و آن نشر اكاذيب، كه منجر به هيجاني كردن فضا، و تضعييف روحيه دانشجوها و حتي برگشتن به دوران مغول ها و باب كردن كتاب سوزي. حرفهاي بنده در مورد پورسليمان همه با سند است، تحقيق كنيد به نتيجه ميرسيد مگر اينكه خود شما هم وابسته هستيد. شما فرق فحاشي و نقد را نميدوني اقا، به من ميگي عصباني و بي منطق، من نقد كردم، نوشته هاي پورسليمان را بخوان و با بندهايي كه ذكر كردم مقايسه كن. حرف من طرز تفكر اين اقاست. ازاده بودن را بايد از من و امثال من و امثال دكتر خنيفر ياد گرفت كه حرف حق را ميزنند حتي اگر بر ضد خودشان باشد.
در ضمن شما هيچ جوابي به صحبت من نداديد، كه ٥٢ ماه سرپرستي مهر محمدي و رساندن دانشگاه به مرز نابودي شما كجابوديد، چرا شما يا پورسليمان حرفي نزديد.
پاسخ + 0 0 --
علی حامدپور-مدرس 1399/04/18 - 22:43
۱- آقای دکتر این عبارات شما،‌ نقد است یا فحاشی و توهین؟
معاندت با نظام و ارزشها
وابستگی به دگراندیشان
وابستگی به بنیاد سوروس
وابستگی به بهاییت
وابستگی به جبهه لیبرال سکولار
بی تقوایی

۲- به فرض مهرمحمدی اشقی‌الاشقیا؛ آیا این مجوزی است یرای تخلفات و سوءاستفاده‌های شما؟ برای موضع پورسلیمان در زمان مهرمحمدی هم خودش میتواند پاسخ دهد ولی شما هم کافیست در گوگل این دونام را باهم سرچ کنی تا ببینی صدای معلم منتقد جدی مهرمحمدی هم بوده.

۳- واکنش دانشجویان به کتاب‌ها طبیعی است و باز یه آنها توهین کردی و آنها را مغول نامیدی وقتی دانشجو بین محتوای کتاب و عمل نویسنده دوگانگی و نفاق می‌بیند،‌از کتاب و نویسنده متنفر می‌شود. کتاب مملو از احادیث و روایات و حکایات متضمن پاکدستی و درستکاری است در حالیکه نویسنده وقتی دستی بر بیت‌المال یافته، میلیاردی برداشت کرده.

4- باز هم توصیه به آرامش می‌کنم. شما اگر واقعی تخلفی نکردی یک جلسه با حضور اصحاب رسانه و تشکل‌ها برقرار کن و همه را توضیح بده تا دروغ‌گو روسیاه شود.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/04/19 - 13:34
کتابی که با هزینه بیت المال و حق دانشجویانی که در اتاق 20 نفره می خوابند بایستی دور انداخته شود.
مولفی که به احادیث و روایات باوری ندارد و حقوق دانشجویان را چپاول می کند چه انتظاری از دانشجویان دارد که آن را در سطل زباله نیندازد و یا حتی نسوزاند؟

مغول های عصر امروزی ما اختلاس گران و متظاهران هستند.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/04/19 - 13:42
اگر مهرمحمدی لیبرال و دگراندیش و سکولار بود
خنیفر .....متظارهر و ریاکار است.


تربیت معلم در سایه مدیرانش با این صفات زمینه ظهور را فراهم می کنند.
روحانی به عنوان رییس هیات امنا
حاج میرزایی وزیر

چه معلمانی با شاگردی چه اساتید حرفه ای راهی مدرسه می کنید؟
تا چه شود آینده فرزندان ما

معلم در تراز جمهوری اسلامی .......................

معلم در ت
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/04/19 - 13:43
وزیر محترم شفاف سازی نماید

جامعه فرهنگی و دانشجومعلمان منتظر پاسخ شفاف و روشن هستند
دلیل عزل خنیفر؟
دلیل ماندن و سکوت؟
پاسخ + +11 -7 --
صداي حق 1399/04/18 - 20:17
در جواب بالغي (١٨/٤ ١٤:٢٤)
شمه ای وبخش کوچکی ازآورده های دكترخنیفر برای دانشگاه بیش از ۵۰۰ میلیارد است از جمله:
۱. تخصیصززمین ۵۷ هکتاری استان سیستان وبلوچستان در خرداد بالغ بر ۱۵۰میلیارد تومان
۲. تخصیص ۱۳ میلیارد تومان توسط استاندار خوزستان و ترمیم و افتتاح دو خوابگاه امام سجاد وفاطمه الزهرا در اهواز
٣.تخصیص ۴۰ هکتار زمین به ارزش ۴۵ میلیارد تومان به دانشگاه توسط استاندار خراسان جنوبی در بیرجند
٤. تخصیص ۴ میلیارد تومان خیر دانشگاهی دکتر سید جد بابایی در دانشگاه فرهنگیان بهبهان
خوابگاه،سالن ورزشی،چمن مصنوعی،،سالن بدنسازی،سالن کشتی و....
٥. تاسیس و ثبت بنیاد خیرین واعلام آمادگی ۱۲رخیر برای آغاز پروژه های مصوب هیات امنا
٦. تخصیص زمین ۳۵ هکتاری کوت عبد الله خوزستان براز دانشگاه با ارزش ۶۰ میلیارد تومان توسط استاندار محترم وهیات امنای استان
۷. اعلام آمادگی ۱۱ استان برای تخصیص زمین و پیشاهنگی خیرین برای طرح ۱۰۰۳۱ هر استان با متوسط ارزش ۴۰میلیارد تومان
سري به مركز شهيد باهنر بزنيد، منتظر هشتگ هاي شما هستم.
پاسخ + 0 0 --
بالغی 1399/04/18 - 22:52
استاد خنیفر عزیر
کاش بجای «صدای حق» شجاع بودی و نام خودت را می‌نوشتی

چرا اعداد رو ارقام را کم نوشتی؟؟

بالاخره دولت در زمان مدیریت شما میلیاردها تومن حقوق به اعضای هیات علمی داده
به کارکنان حقوق و اضافه کار داده است.
دانشجوها را استخدام کرده و به آنها حقوق داده
پول آب و برق و گاز مراکز را داده
برای ماشین‌ها بنیزین خریده...

این‌ها را هم به کارنامه خود اضافه کنید!!

بالاخره از نظر شما ظاهرا این کارهای عادی و روتین هر مدیر، مجوزی است برای .....
شما که ظاهرا ماندگار شدی و به آرزوی خود رسیده‌‌ای
پس پول‌ها رو پس بده این پول‌ها خوردن نداره (پول ژاپن،‌پول کارت‌های هدیه و ....)

#پس‌دادن_بیت‌المال
#محاکمه_متخلف
#وزیر_بی‌اراده
پاسخ + +11 -4 --
صداي حق 1399/04/18 - 23:13
در جواب رضا رباني(١١/٤ ٠٠:٥٣)
چرا نقد را با مسائل حاشيه اي اشتباه ميگيريد، خانمي نقد عقايد و شعائر كرده، دكتر خنيفر هم نقدِ نقد ايشان را گفتند. به جاي حاشيه پراكني و افترا نقدي بر نقدين بنويسيد ببينيم چند مردِ حلاجييد
پاسخ + +11 -7 --
صداي حق 1399/04/18 - 23:17
در جواب افتراها، تهمت ها، و حرفهاي بي پايه و اساس فضای بی انتها وقاتل مجازی عرضي دارم.
به خودتان زحمت ١٠ دقيقه مطالعه بدهيد،به آيين نامه مالي و معاملاتي دانشگاه ها و دانشگاه فرهنگیان نگاهي بيندازيد.
بندها وماده
۲۴
۲۶-۱
۳۶
۲۸-۷
مصوبه آیین نامه معاملاتی دانشگاه و شوراي پژوهش: خريد يا فروش كتب، نشريات علمي- پژوهشي، بانكهاي اطلاعاتي الكترونيكي.. الي اخر. به تشخيص رياست دانشگاه خارج از شمول و.‌.... جالبه که رییس دانشگاه از هیچکدام از اختیارات مالی خارج از شمول خود نه تنها استفاده نکرده بلکه طی ۲ سال فعالیت شبانه روزی بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان برای دانشگاه فرهنگیان آورده و در آمد زایی داشته است و جزوه ۴۸۰ مهارتی دوران دانشجویی را برای همیشه به نفع دانشگاه ،بدون چشمداشت مالی حتی یک ریال اهدا کرده است.حرف زدن را همه بلديم، حرف حساب زدن رو چطور؟
اين در حاليست كه كتب دكتر خنيفر هبه به دانشگاه بوده، و هيچ چيز جز حق معنوي (شناسه وفیپا)براي ايشان درنظر گرفته نشده است.وتمام مستندات موجود است. شما بيخبريد چون سرتان را زير برف كرديد.
پاسخ + 0 0 --
طاهری نیا 1399/04/19 - 12:46
فساد قانونی

ظاهر و شکل قانون (مصوبه شورای پژوهش و آیین نامه مالی معاملاتی) به آن داده‌اند ....
کسب مال نامشروع با سوء استفاده از جایگاه و موقعیت اداری است.

اگر آقای خنیفر رییس نبود چند درصد احتمال داشت دانشگاه فرهنگیان چهار میلیارد تومان را برای خرید کتاب‌های ایشان هزینه کند؟
پاسخ + +10 -7 --
صداي حق 1399/04/19 - 09:08
یک مثال کوچک از کارهای بزرگ دوره مدیریت دو ساله دکتر خنیفر در دانشگاه فرهنگیان
سري به مركز شهيد باهنر تهران بزنيد، آقای علی پورسلیمان
مرکزی در دل تهران طرف تهران خيابان انقلاب خيابان حافظ جنب تالار فرهنگبا بهترین موقعیت وظرفیت بالای ۵۰۰ دانشجو معلم از سال ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۶ قبل از آمدن دکتر خنیفر پذیرش دانشجو طی ۶ سال را به ۵۰ -۶۰نفر رسانده بودند وکلاً با ۳۰۰دانشجو رهاشده بود و ۸۰۰ ظرفیت خالی داشت وجالبه که ۲۳ اتاق وآزمایشگاه وکلاس آن ۱۳ سال قفل بود ودر حال نابودی وپر از تجهیزات آزمایشگاهی اصل و مربوط به دروس شیمی،فیزیک وزیست شناسی وزمین شناسی یعنی قطب علوم پایه در دل تهران رو به نابودی بود
دکتر خنیفر در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ از آن دیدن کرد
بهترین کلاسها
بهترین امکانات
بهترین موقعیت
بهترین ظرفیت
عمداً یک دهه نابود و انباری شده آنهم ۲۳ اتاق بزرگ با معماری اصیل چرا؟؟؟
پاسخ + 0 0 --
مهدوی زادگان 1399/04/19 - 12:44
کاش تیمی به بازدید مرکز باهنر بیایند

من به بحث‌های مربوط به تخلفات خنیفر کاری ندارم

مرکز باهنر ساختمانی 85 ساله است!! بله 85 سال

به عنوان میراث فرهنگی یا موزه بسیار دیدنی و جالب است
اما به عنوان یک مرکز دانشگاهی!!! واقعا فاجعه بار است. نکند منتظر هستید اتفاقی مثل پلاسکو یا کلینیک سینا رخ دهد تا عمق فاجعه را درک کنید
این ساختمان از نظر ایمنی و استحکام زیر صفر است.

کاش از چند نفر داشجویان نظر خواهی کنید
تغییر کاربری عجولانه اتاق انباری به کلاس، سالن و راهرو به خوابگاه(آسایشگاه سربازخانه)
آزمایشگاه علوم به سالن ورزشی و ...
چه زندگی برای دانشجویان فراهم کرده

افزایش آمار دانشجویان البته کار خوبی است بشرطی که حداقل رفاه و ایمنی و آسایش برای آنها فراهم شود
اگر کرونا رفت فقط یک روز وقت ناهار آنجا باشید دوساعت صف برای گرفتن غذا را ببینید.
پاسخ + +11 -10 --
صداي حق 1399/04/19 - 09:10
با وجودی که کشور طی ۵_۶سال اخیر مواجه با حجم وسیعی از بازنشستگی معلمین بالای ۳۰ سال سابقه خدمت بوده وهست .الان طی دوسال مدیریت دکتر خنیفر بروید وببینید.ظرفیت به ۱۱۶۵ نفر،يك دوره کارشناسی ارشد هم طراحی وپذیرش دانشجو انجام شد. از وسایل بهداشتی گرفته تا تاسیسات ،فضای آموزشي وکلاس های الکترونیکی.تازه این یک مورد از گامهای بلند دکتر خنیفر طی ۲ سال مدیریت جهادی و ورود به دل عرصه بود نه مدیریت پرسه اي. باور نداريد ايميلتون رو لطف كنيد مستند بفرستم.
پاسخ + 0 0 --
نوری دانشجو معلم فرهنگیان 1399/04/19 - 22:46
احسنت
درود بر صدای حق و درود بر دکتر خنیفر عزیز
دعای خیر همه اساتید و دانشجویان و همه انسانهای آزاده و عدالتخواه پشت و پناهتان.
پاسخ + 0 0 --
منتظر 1399/04/30 - 00:30
احسنت خداوند شما را درپناه خود حفظ کند به با
بیان حقایق از انسانهای آزاده ، باایمان واراده دفاع می کنید
موفق باشید
پاسخ + +11 -12 --
صداي حق 1399/04/19 - 11:17
در جواب بالغي(١٨/٤ ٢٢:٥٢)
آرزوها و كاش كاش هايتان را براي خودتان نگه داريد. كمبود جنبه و معرفت شما در فضاي مجازي را زودتر چاره كنيد( توصيه دوستانه)
از ته دل عرض ميكنم و خداي منان را شاهد ميگيريم، ارزوي قلبي من هست كه ذره اي از علم ،معرفت ،درايت جرأت،صبر و ازادگي، دلسوزي، پيشينه معلمي، ايثارگري در راه خدا و خدمت به خلق و ديگر فضايل ايشان در من بود. كارنامه ايشان مشخص است، اگر شما اطلاع نداريد يا نميتوانيد ببينيد مشكل از شماست. فرق ثرا تا ثرياست دوره مديريت مهرمحمدي و دكتر خنيفر. برنامه هاي ١،٤،٥و ١٠٠ ساله ايشان را نگاهي بيندازيد. اين برنامه ها غدد سرطاني و لاعلاج ا.پ از كمبود معلمي تا رفاه دانشجويان و تضمين اينده شغلي جواناني چون من را شفا ميدهد.
پاسخ + +11 -11 --
صداي حق 1399/04/19 - 11:38
در جواب علي حامدپور-مدرس (١٨/٤ ٢٢:٤٣)
ممنون از اينكه مرا دكتر خطاب كردي. ولي وجدانم ازارم ميدهد كه قبول كنم چون من دكتر نيستم.
جناب، شما فرق فحش و نقد را نميداني، نقد بنده نقده ايدئولوژي است، نقد تفكر است نه خصومت شخصي. شما در باب موارد ذكر شده مطالعه كنيد بعد با نوشته هاي صداي معلم مقايسه كنيد
شما منبع و ماخذ خود را فقط از صداي معلم داريد، بيشتر تحقيق كنيد جواب تمام سوالها و افتراها را دريافت ميكنيد.
پاسخ + +10 -9 --
ناشناس 1399/04/19 - 13:28
به فرض که مهرمحمدی لیبرال بود ،لیبرال ها شفاف و آزاده هستند...در لباس ریا و تظاهر و گرگی در پوستین گوسفند.... و حق دانشجویان را چپاول نکردند.
راستی اون کتابی که در یکسال 20 هزار تیراژ داشته برای ورودی های جدید هم سفارش چاپ دادید؟
پاسخ + 0 0 --
هاشم‌زاده 1399/04/19 - 13:59
احسنت آفرین

مهرمحمدی هر چه بود دست درازی به بیت‌المال نکرد

اگر هم به افزایش بی قواره کمیت اعتقاد نداشت به خاطر اهمیت به کیفیت بود.
ممکن است با این دیدگاه موافق نباشیم او هم هزینه داد و رفت. البته با عزت نفس و احترام، نه اینکه برای ماندن به هر قیمتی به هر وسیله‌ای و با هر ذلت و خفتی دست زند
پاسخ + 0 0 --
عمار 1399/04/19 - 23:07
مهرمحمدی 4 سال غیر قانونی بر منصب سرپرستی چنبره زده بود و بیت المال و سرمایه های عظیم دانشگاه را به فنا داده بود، تمام کیفیت و کمیت دانشگاه بخاطر بی عرضگی و .... عامدانه وی به ورطه نابودی رسیده بود. و حالا حقارت و کینه خود را از اینکه نتوانسته بود حکم ریاست را از شورای عالی آموزش در مدت 52 ماه سرپرستی غیر قانونی و غیر شرعی و غاصبانه خود بگیرد با نشر اکاذیب و تخریب شخصیتی و تهمت و افترا به دکتر خنیفر اینگونه نشان می دهد.
احتمالا مهرمحمدی توقع داشت رئیس یه جایی بشه؛ نشده(از گندم ری بهش ندادن) و بخاطر همینم ناراحته
پاسخ + +3 -11 --
دانشجو 1399/04/19 - 14:30
دانشگاه فرهنگیان هیئت علمی ندارد که دانشجو جدب کند
در ایام کرونا تعدادی استاد پیر و بی اطلاع از تکنولوژی حتی برای ارسال یک فایل مشکل داشتند.
پاسخ + +8 -12 --
دانشجوی باهنر 1399/04/19 - 14:38
آقای خنیفر واقعا به مرکز باهنر تهران افتخار می‌کند؟؟!!
واقعا؟؟ اینجا را اصلا میشه دانشگاه نامید؟؟

چند قدم آنطرف پل کالج دانشگاه امیرکبیر را ببیند تا معنی دانشگاه را متوجه شود.

تحصیل در چنین فضایی قطعا توهین به دانشجویان است.

دبیرستانی که ما در آن درس خواندیم خیلی خیلی بهتر از این مخروبه بود. ایا به چندکلاس نمور و تخریبی میشه گفت دانشگاه؟؟

یا دانشگاه ندیدید یا ما را ... فرض کردین

اگر دانشجو میگیرید حداقل عرضه داشته باشید کمترین امکانات هم برایش فراهم کنید

ما که مجبوریم برای استخدام و از ترس گزینش اعتراضی نکنیم ولی شما هم حیا داشته باشید و اگر عذرخواهی نمیکنید حداقل افتخار هم نکنید
پاسخ + 0 0 --
صداي حق 1399/04/19 - 23:00
اگر اين مركز را در زمان مديريت قبلي ميديدي چه ميگفتي. پايين اوردن و كم شمردنش اين همه تفيير دور از انصاف است. نميشه يه شبه كل ساختمون رو ريخت وبعد همون شب ساخت.
پاسخ + +8 -11 --
ناشناس 1399/04/19 - 14:40
وزیر محترم شفاف سازی نماید

جامعه فرهنگی و دانشجومعلمان منتظر پاسخ شفاف و روشن هستند
دلیل عزل خنیفر؟
دلیل ماندن و سکوت؟
پاسخ + +9 -11 --
دانشجوی عدالت خواه 1399/04/19 - 15:03
ما دانشجومعلمان عدالت خواه مهرماه برای افشای نفاق و فساد برنامه‌ها داریم.

شرمت باد رییس ....
پاسخ + 0 0 --
منتظر 1399/04/30 - 00:40
شرمت باد رئیس....

ازچی از اینکه موقعیت شغلی واستخدام رسمی برای
من وشما
ودیگران ایجاد کرد واقعا متاسفم خدا شفا بده ان شاءالله
پاسخ + +10 -12 --
اصلانی 1399/04/19 - 15:07
پیام اتفاقات اخیر به دانشجویان تربیت معلم:

ببینید و عبرت بگیرید
این‌جا علم و دانش و تفکر و ایمان و درستکاری و پاکدستی هیچ ارزشی ندارد

بروید سراغ جمع ثروت و کسب قدرت به هر قیمتی...


کافیست کمی هم ریاکار باشید و دائما شعار بدهید

به اصحاب قدرت هم از جیب منافع سازمان باج بدهید

همه مدافغ شما خواهند بود با تعابیر ارزشی

هیچ کس هم نمیتواند به شما صدمه بزند

ائتلاف اصحاب زر و زور و تزویر

معلم دلسوز و درستکار سیری چند!!!

آقای وزیر چشم شما روشن!!

خوب خدمتی به تربیت معلم کردید

خوب الگوسازی کردید...

سرتان را بالا بگیرید عجب معامله‌ای کردید..
پاسخ + +9 -12 --
دانشجو 1399/04/19 - 15:09
صدای معلم
کامنت های ارسالی را منتشر کنید

صرفا تعریف و تعارف را منتشر نکنید.


خنیفر هر آنچه بوده اکنون در نگاه دانشجویان ..... است.
به لطف تکنولوژی دانشجویان از تخلفات.... ایشان با خبرند.

مستدام باشید
پاسخ + +6 -11 --
مهدوی زادگان 1399/04/19 - 16:25
کاش تیمی به بازدید مرکز باهنر بیایند

من به بحث‌های مربوط به تخلفات خنیفر کاری ندارم

مرکز باهنر ساختمانی 85 ساله است!! بله 85 سال

به عنوان میراث فرهنگی یا موزه بسیار دیدنی و جالب است.
اما به عنوان یک مرکز دانشگاهی!!! واقعا فاجعه بار است.
نکند منتظر هستید اتفاقی مثل پلاسکو یا کلینیک سینا رخ دهد تا عمق فاجعه را درک کنید
این ساختمان از نظر ایمنی و استحکام زیر صفر است.

کاش از چند نفر داشجویان نظر خواهی کنید
تغییر کاربری عجولانه اتاق انباری به کلاس، سالن و راهرو به خوابگاه(آسایشگاه سربازخانه)
آزمایشگاه علوم به سالن ورزشی و ...
چه زندگی برای دانشجویان فراهم کرده

افزایش آمار دانشجویان البته کار خوبی است بشرطی که حداقل رفاه و ایمنی و آسایش برای آنها فراهم شود
اگر کرونا رفت فقط یک روز وقت ناهار آنجا باشید دوساعت صف برای گرفتن غذا را ببینید.
پاسخ + +7 -12 --
زمانیان 1399/04/19 - 17:15
مثل اینکه آقای وزیر در همین اول جاده و مسیر بی‌بازگشت اجرای قانون تعارض، به دیوار سخت نمایندگان مجلس که حامی خنیفر هستند، برخورد کرده و با شدت دنده‌عقب گرفته!!!


بابا آقا محسن شجاع، قاطع و پرجذبه!!!

مواظب دست فرمون باش تو این دنده عقب چپ نکنی یه وقت!!

آخه چرا به قول قدیمی ها گز نکرده بریدی
عموجان تو که جرات نداری چرا شلوغ می‌کنی؟؟
وقتی اراده نداری چرا حرفش رو میزنی؟؟

سکوت کن بزار این چار روز هم بگذره آسته برو آسته بیا تا عنوان وزارت بازنشسته و بری گوشه عافیت

چرا ادای آدمای شجاع رو درمیاری؟؟

نکن پدرجان این انقلابی گری‌ها و ناپرهیزی‌ها از سن شما گذشته

الکی عده‌ای رو امیدوار می‌کنی و خودت هم به دردسر میندازی

سری که درد نمیکنه دستمال نبند...
بارک‌الله
پاسخ + +13 -8 --
استاد دانشگاه 1399/04/19 - 19:14
*احیای دانشگاهی به فنا رفته توسط ایثارگر دیروز و جهادگر امروز*

دکتر حسین خنیفر
با *اصالت تربیت معلمی*
و
خادم تربیت معلم
ونه پرستنده جایگاه
و
*با ستیهندگی در اواخر سال ۹۶*
*به احیای تربیت معلم ورود کرد*
وخدا کمک کرد تا گامهایی بردارد
اما
کارهای نیمه تمام دارد
مانند
تامین کف نیاز به معلم در سطح آمایش سرزمینی در ۲۰ رشته
و
طرح جامع ۳۱ دانشگاه فرهنگیان در ۳۱ استان
که
کاملا در عرض ۲ سال شدنی است
پاسخ + +13 -8 --
استاد دانشگاه 1399/04/19 - 19:16
زمین
خیرین
و دلسوزان تربیت معلم پای کارند
دنبال
یک برنامه کلان در این ۳۱ دانشگاه جامع و ۲ قطبی خواهران وبرادران به طور مجزا در هر استان هست
مانند
ایجاد شرایط ادامه تحصیل لیسانسیه های خودمان تا دکترا در خود دانشگاه ما
وبعد جذب شان به عنوان استاد در دانشگاه فرهنگیان
و استقلال کشور در تربیت معلم
وتبدیل دانشگاه به قطب اول کشور
اما
تمام برنامه های او را با
تخریب
اتهام
افترا
بی تقوایی
بی دینی
انگ زدن
و لیبل چسباندن
خراب کردند............
پاسخ + 0 0 --
بالغی 1399/04/19 - 22:42
بافتن آسمان به ریسمان توسط یک استاد دانشگاه برای سرپوش گذاشتن بر روی تخلفات و قانون‌شکنی ها

آقای استاد تمام اصلا شما خوب‌ترین خلق خدا
اصلا شما نماد ایثار و پاکدستی
اصلا شما خود شهید رجایی(ره)
اصلا شما اسطوره جهاد و مجاهدت

بابا بیا این پول‌ها رو پس بده
آب رفته رو به جوب برگردون

پولی که از حقوق دانشجو کم شده رو به خزانه دانشگاه واریز کن

بعد بیا برنامه ۱۰۰۰ ساله تعریف کن
بیا اینجا شعر بگو
بیا کشور را از واردات تربیت معلم مستقل کن!!

ما که از این دولت و این وزیر نا امیدیم تو هم بمون کیف کن
ولی بیت‌المال رو پس بده


#پس‌دادن_بیت‌المال
#محاکمه_متخلف
#وزیر_بی‌اراده
پاسخ + +12 -8 --
استاد دانشگاه 1399/04/19 - 19:18
تلاش ایشان در قالب
برنامه های
۱ و ۴ و ۵ و ۱۰۰ ساله طراحی شد
*برنامه ۱ ساله*
مربوط به سال ۱۳۹۷ و گرفتن ۴۵،۰۰۰دانشجو معلم(۲۰،۰۰۰پیوسته و ۲۵،۰۰۰مهارت آموز)که انجام شد

*برنامه ۴ ساله*
که دو سال آن طی شد *و تا ۱۴۰۱ کف نیاز آموزش وپرورش به معلم برای همیشه ترمیم خواهد شد*

*برنامه ۵ ساله*
برای اتمام طرح ۳۱ دانشگاه
*وراه اندازی تمام گرایش های ارشد ودکتری ۲۲ رشته دانشگاه فرهنگیان*
و جذب دانشجویان ارشد ودکتری از فارغ التحصیلان کارشناسی دانشگاه فرهنگیان وعلاقمندان سایر دانشگاهها
وتاسیس مدارس کارورزی وابسته به ۳۱ دانشگاه در ۳۱ استان کشور
پاسخ + 0 0 --
رسولی 1399/04/20 - 13:24
آخه چرا اینقدر دروغ و خلاف گویی

خنیفر در این دوسال حتی برای یک دوره ارشد جدید هم اقدام نکرد چه برسد به کسب مجوز و پذیرش دانشجو

دوره‌های ارشد همان است که از قبل بود

حالا مدعی
راه اندازی تمام گرایش های ارشد ودکتری ۲۲ رشته دانشگاه فرهنگیان شده است.

بقیه ادعاها ش هم همین طوره؟
پاسخ + 0 0 --
عمار 1399/04/21 - 14:34
جناب رسولی
اگر چشمان کم سوی خود را کمی باز می کردی ، می دیدی که این موارد از طرح 5 ساله است نه دو ساله.
وقتی فرق طرح و برنامه را با ادعا نمیدونی چیه مشکل خودته،

اجرای کامل این برنامه، یک پروسه 5 ساله است که زمانبندی و برنامه ریزی مرحله به مرحله را لازم دارد تا به هدف برسد.

افراد مدعی شما و امثال شما هستید که قبلا هم وقتی دکتر برنامه جذب دانشجو را اعلام کردند، نقد زدید و مقاله نوشتید و گفتید مگر می شود 25 هزار نفر دانشجو جذب کرد، دکتر گفتند می شود و دیدیم که شد .
اینجا هم شما باز هم به ادعا های خود برسید و خواهید دید مرد علم و عمل چگونه همه را به سرانجام خواهد رسانید.
ان شاءالله
پاسخ + 0 0 --
منتظر 1399/04/26 - 16:17
احسنت جناب عمار
واقع کسی که فرق ادعا وطرح وبرنامه پنج
ساله را نمیداند چرا بیخود حرف می زند
واقعا متاسفم ...
پاسخ + +12 -9 --
استاد دانشگاه 1399/04/19 - 19:20
*برنامه ۱۰۰ ساله*
که ریشه در برنامه ۵ ساله دارد و یعنی راحت کردن خیال تمام دولتها تا ۱۰۰ سال آینده از تربیت معلم تا دکتری در دانشگاه فرهنگیان
و امکان به روز کردن دانش معلمان در هر زمان با تاسیس مرکز آموزش های ارتقای معلمین و کارکنان آموزش وپرورش
اما
حیف
که بازار دشنه ، تشنه ی تخریب
و حذف این مدیر برخاسته از تربیت معلم واستاد تمام دانشگاه فرهنگیان است.
*تخریب بی سند و بی مبنا و به میمنت فضای وحشی و بی وطن دنیای مجازی* عامل اظهار حسادت ها و بی تقوایی ها و آغاز رکود *وزمستانی دیگر در این دانشگاه فرهنگیان است که ۲ سال اخیر با ورود دکتر خنیفر علیرغم همه ناملایمات و کارشکنی تحربه اوج داشت و گرفتار موج شد تا دیگر فوج فوج دانشجو معلم تازه نفس و مشتاق نگیرد*
کمر به حذف خنیفر با هدف حذف دانشگاه بود
و این یک پیچ تاریخی ومحک دلسوزان نظام تعلیم وتربیت است
پاسخ + +12 -9 --
استاد دانشگاه 1399/04/19 - 19:21
وگرنه
*همه می دانند دکتر* *خنیفر با پیشینه معلمی*
*واستاد تمام دانشگاه* *تهران*
(طی دوسال مدیریت بر دانشگاه به فنا رفته مدیریت ۵۲ ماهه پیشین) *وبا جسمی پر از آسیب های دوران دفاع مقدس*
*جز آسیب های روحی و جسمی*
والبته با کسب اجر الهی
چه حاصلی داشت.
والله هو القادر الحکیم
پاسخ + 0 0 --
مهدیه بستان‌آبادی 1399/04/19 - 22:32
البته که حاصل ایشان از دانشگاه فرهنگیان نه آسیب‌های جسمی و روحی که کسب اعتبار اداری و اجتماعی و حداقل حدود چند میلیارد وجه رایج مملکت نیز بوده است!!
پاسخ + 0 0 --
زندیه 1399/04/19 - 22:43
بسم رب الشهدا

اگر خدا رو قادر و حکیم میدانستید؛
این گونه عمل نمی کردید.

والسلام
پاسخ + +11 -9 --
دانشجو معلم فرهنگیان 1399/04/19 - 22:29
این برای چندمین بار است که پورسلیمان با مطالب جعلی و ساختگی خود سوژه برای صدای خیانت آمیز و پر از کذب معلم خود ایجاد می‌کند(!) صدای به اصطلاح معلم همواره بدون سند در حال انتشار سخنان افترا آمیز منافقان و معاندان به نظام و انقلاب است، بدون اینکه از صحت و سند موضوع اطلاعی داشته باشند! متاسفانه‌ دستگاه‌های امنیتی هیچ برخوردی با لجن‌پراکنان نمی‌کند و لذا میطلب که دانشجومعلمان خود دست به کار شده و از کسانی که بدون سند نشر اکاذیب می‌کنند شکایت نمایند!
پاسخ + 0 0 --
بالغی 1399/04/20 - 13:56
چرا اینقدر توهین و فحاشی!!

چرا اینقدر عصبانیت و تهمت!!

آرامش خودت رو حفظ کن ولی بیت‌المال رو پس بده


#پس‌دادن_بیت‌المال
#محاکمه_متخلف
#وزیر_بی‌اراده
پاسخ + +11 -8 --
حیدری دانشجو معلم فرهنگیان 1399/04/19 - 22:32
⭕️ خوب است در کنار این مطالبه برخورد قضایی با پورسلیمان و مهرمحمدی، به خاطر نشر اکاذیب و افترا بستن به شخصیت های انقلابی و علمی کشور، یک مطالبه‌ای هم بابت برخورد با ۷۰,۸۰ نماینده‌ای که به خاطر پرونده‌های فساد اقتصادی ردصلاحیت شدند داشته باشید..
این شیشه‌های کثیف را یک به یک باید شکست!
پاسخ + +12 -10 --
صداي حق 1399/04/20 - 00:15
در جواب علي پورسليمان ( ١٩/٤ ١٥:٥٣) و جوابتان به (دانشجو معلم فرهنگيان)
دسترسي شما به سيستم و مدير رسانه بودن به شما حق نميدهد كه اي پي هاي كاربران را افشا كنيد. يه خورده جنبه مدير بودن در فضاي مجازي داشته باشيد. كاربران حق دارند با شناسه دلخواه خود وارد شوند و اين به هيچ كس مربوط نيست.
فرموديد افرادي خود را پشت ارزش ها و... پنهان ميكنند. شور بختانه اشتباه متوجه شديد، اين افراد به تبع از رهبر خود كه فرمودند: "در اتخاذ مواضع انقلابي بايد صراحت داشت، خجالت نكشيد، رودربايستي نكنيد، ترس نداشته باشيد" مواضع خود را صريح و بدون ترس عنوان ميكنند و پشت هيچ ارزشي پنهان نشده بلكه چون سدي منيع و محكم ايستاده اند كه از اعتقادات و مواضع خود دفاع كنند. باشد كه استانه صبرتان افزون گردد و تندي حرفها را انگ فحش و توهين نزنيد و از كوره در رفته يادتان برود كه شما مدير اين رسانه ايد و خيلي حرفها در شأن يك مدير نيست.
پاسخ + 0 0 --
منتظر 1399/04/26 - 16:23
متاسفانه بنظر میاد جنبه مدیر بودن ندارند
پاسخ + +9 -9 --
دانشجوو 1399/04/20 - 13:01
جدبابایی از اون طرف دنیا اومده یه کار خیز انجام داد آغازش از زمان مهرمحمدی بوده
خنیفر پر مدعا ....
پاسخ + 0 0 --
منتظر 1399/04/26 - 16:28
هرچه از جناب استاد دکتر خنیفر دیده ایم
برنامه است وعمل اگر شما وهم کیشانتان چشم
دیدن ندارید دیوار هست سرتان را بکوبید
پاسخ + +11 -5 --
عمار 1399/04/20 - 13:09
در پاسخ به صدای معلم و پور سلیمان 4/18 21:43
خلقت متفاوت انسانها مجوزی بر تهمت و افترا بستن به دیگران نمی شود. این حقد و حسادت شخصی است که آدمی را به درجه پست تر از انسان تنزل می دهد که باعث می شود به خاطر منافع شخصی و چاپلوسی امثال مهرمحمدی به هر ذلتی تن بدهد.
شما بر سفره ای گرد آمده اید که سیری آن کوتاه و گرسنگی اش طولانی است. چرا که اگر در کار دیگران گره بیاندازید در کار و زندگی شما هم گره خواهد افتاد.
پاسخ + 0 0 --
علی پورسلیمان 1399/04/20 - 20:26
سلام

آقای عمار

لطفا بحث را به حاشیه نبرید !

آقای مهرمحمدی هم در دوران سرپرستی اش مشکلاتی داشته و همان زمان این رسانه مواضع انتقادی در برابر عملکرد ایشان داشته است .

آقای مهرمحمدی هم هیچ نسبتی با من ندارد و این رسانه چک سفیدی به هیچ فردی نداده است .

بی جهت سعی در دو قطبی کردن فضا نداشته باشید .

رئیس کنونی دانشگاه فرهنگیان فرد دیگری است و باید در برابر عملکرد خودش پاسخ گو باشد .


کدام سفره ؟

آیا شما و همفکران در اقلیت شما جز تهدید و ارعاب هنر دیگری هم بلدید ؟

در گفت و گو باید از عنصر " عقلانیت " بهره گرفت .

افرادی که در پست ها و مقامات نشسته اند باید در برابر عملکرد خودشان پاسخ گو باشند .

پایدار باشید .
پاسخ + 0 0 --
عمار 1399/04/20 - 20:47
آقای پور سلیمان
سلام
اتفاقا این پیام در جواب شما بود که بحث را به حاشیه برده بودید ، منتها شما نصف پیامها را منتشر نکردید، وقتی تحمل نقد ندارید و جرئت برخورد با واقعیتها را ندارید برای چه سر و صدا به راه می اندازید و ادعای آزادی بیان و ژست انتقادپذیری به خود می گیرید. آیا این ریاکاری نیست.
در ضمن این شما هستید که فضا را از همان اول دوقطبی کردید.
در خبر اول خود دوره دو مدیر را باهم مقایسه کردید که قیاس مع الفارق بود. سرپرستی بی نتیجه را با ریاست درخشان مقایسه نمیکنند . در ثانی در خبر مدیر آموزش و پرورش گیلان باز هم فضا را دو قطبی کردید. باز هم سخنانی که زیبنده خودتان است را به منتقدان خود نسبت می دهید.به قول خودتان "خود گویی و خودخوری ، عجب مرد هنرمندی"
یک مورد از تهدید و ارعاب را بیان کنید، شما که تحمل شنیدن حرف حق و نقد را ندارید، بهتر نیست در صدای معلم را ببندید و بروید .
پاسخ + 0 0 --
عمار 1399/04/20 - 20:49
آقای پور سلیمان
سلام
اتفاقا این پیام در جواب شما بود که بحث را به حاشیه برده بودید ، منتها شما نصف پیامها را منتشر نکردید، وقتی تحمل نقد ندارید و جرئت برخورد با واقعیتها را ندارید برای چه سر و صدا به راه می اندازید و ادعای آزادی بیان و ژست انتقادپذیری به خود می گیرید. آیا این ریاکاری نیست.
در ضمن این شما هستید که فضا را از همان اول دوقطبی کردید.
در خبر اول خود دوره دو مدیر را باهم مقایسه کردید که قیاس مع الفارق بود. سرپرستی بی نتیجه را با ریاست درخشان مقایسه نمیکنند . در ثانی در خبر مدیر آموزش و پرورش گیلان باز هم فضا را دو قطبی کردید. باز هم سخنانی که زیبنده خودتان است را به منتقدان خود نسبت می دهید.به قول خودتان "خود گویی و خودخندی ، عجب مرد هنرمندی"
یک مورد از تهدید و ارعاب را بیان کنید، شما که تحمل شنیدن حرف حق و نقد را ندارید، بهتر نیست در صدای معلم را ببندید و بروید .
پاسخ + 0 0 --
علی پورسلیمان 1399/04/20 - 21:04
آقای عمار

" شما نصف پیامها را منتشر نکردید ... »

آیا واقعا این گونه است ؟

واقعا وقتی نظرات شما را مطالعه می کنم می بینم که افرادی چون شما برای رسیدن به هدف حاضرید همه چیز را که مهم ترین آن ها " اخلاق " است را فدا کنید .

حاکمیت افکار شما در این سیستم در این مدت آیا ارمغان دیگری جز دروغ ، تظاهر ، ریا و به تاراج دادن اعتماد عمومی داشته است ؟


" دلایل قوی باید و معنوی
نه رگهای گردن به حجت قوی "

پایدار باشید .
پاسخ + 0 0 --
عمار 1399/04/20 - 21:13
در جواب صدای معلم
در 4/18 21:43 خودتان گفتید:

"جا دارد شما و همفکران شما که بیش از 4 دهه ارکان قدرت را در دست داشته اید در مورد عملکرد خود پاسخ گو باشید ."

این هم جواب من بود:
"حالا که بحث را به اینجا کشاندید، جوابش را هم بشنوید:

در همین 40 سال هم دولت بیشتر دست مسئولین لیبرال و دلداده ی غرب بود و لذا امثال شما باید پاسخگو باشند.

همه می دانند اصلاح طلب غربگرا یه موجود بی منطقه ولی پر سر و صدا...
ولی شرافت رسانه ای ایجاب می کند در شرایطی که کشور بر اساس مدیریت غلط حزب خودی در حال تجربه دوران سختی و فشار است، کمی در چینش مطالب و انداختن تقصیر به گردن دیگران کوتاه بیائیم.

به یاد آورید روزی را که در رقابت انتخاباتی، دویچه ‌وله برایتان تبلیغ می کرد و شما در کمال بی تقوایی رقیب را به فساد مالی در آستان قدس متهم می کردید.
از صدای معلم این سرزمین به صدای آمریکا شیفت کردن خطرناکه، عاقبت خوبی نخواهید داشت جز رسوایی."
انصافا چه کسی بحث را به حاشیه برد.
پاسخ + 0 0 --
علی پورسلیمان 1399/04/20 - 21:37
آقای عمار


1-هر کسی و هر جریانی مسئول اقدامات و عملکرد خویش است .

( بنده همیشه منتقد عملکرد جریانات روشنفکری در ایران بوده ام . )

بنده در مورد خودم توضیح دادم اما ظاهرا شما شجاعت و توان " بیان " خودتان را هم ندارید .

2- نیازی نیست افرادی چون شما به بنده درس " رسانه " بدهید .

خیلی هنر و عرضه دارید به مشکلات دانشگاه فرهنگیان رسیدگی کنید و فرافکنی را کنار بگذارید .

3- از کدام رقابت انتخاباتی صحبت می کنید ؟

بنده خیلی وقت است که کاندید در هیچ رقابتی نشده ام ، چه برسد به آن که رسانه ای برای بنده تبلیغ کند .

صدای معلم نیازی به این کارها ندارد .

4- در انتخابات ریاست جمهوری ، صدای معلم بر اساس مطالبه گری و پرسش گری پرسش هایی را از همه کاندیدها مطرح کرد از جمله آقای رئیسی .
پرسش کردن جرم نیست .

بهتر است به جای این حرف ها و انداختن توپ در زمین دیگران واقع بین بوده و در مورد گزارش های صدای معلم و پرسش های این رسانه در مورد وقایع دانشگاه فرهنگیان پاسخ گو باشید .

پایدار باشید .
پاسخ + +12 -6 --
عمار 1399/04/20 - 13:10
پورسلیمان تو مثلا معلم این نظام هستی و از جمهوری اسلامی حقوق می گیری، شما که به کام لیبرالیسم و سوسیالیسم عمل کردی باید پاسخگوی عملکرد خود باشی.
خیانتکار تویی که در این دوران 40 ساله سر کار آمده ای، پول بیت المال را می خوری و بر علیه نظام و انسانهای خدوم و انقلابی لجن پراکنی می کنی.
واقعا شرمت باد پور سلیمان
پاسخ + +12 -7 --
عمار 1399/04/20 - 13:11
شما هر جا کم می آورید سریع بحث را به حاشیه می برید و بی ربط حرف می زنید.
شما به جای اینکه دنبال عملکرد 40 ساله انقلاب باشید بهتر است از عملکرد 52 ماه سرپرستی خفت بار مهرمحمدی سراغی بگیرید که دانشگاه فرهنگیان را به ویرانه خانه تبدیل کرده بود، و حالا 2 سال پس از رفتنش هنوز هم به فکر خرابکاری است.
شتر در خواب بیند پنبه دانه
پاسخ + +12 -5 --
عمار 1399/04/20 - 13:12
حالا که بحث را به اینجا کشاندید، جوابش را هم بشنوید:

در همین 40 سال هم دولت بیشتر دست مسئولین لیبرال و دلداده ی غرب بود و لذا امثال شما باید پاسخگو باشند.

همه می دانند اصلاح طلب غربگرا یه موجود بی منطقه ولی پر سر و صدا...
ولی شرافت رسانه ای ایجاب می کند در شرایطی که کشور بر اساس مدیریت غلط حزب خودی در حال تجربه دوران سختی و فشار است، کمی در چینش مطالب و انداختن تقصیر به گردن دیگران کوتاه بیائیم.
پاسخ + +12 -5 --
عمار 1399/04/20 - 13:13
به یاد آورید روزی را که در رقابت انتخاباتی، دویچه ‌وله برایتان تبلیغ می کرد و شما در کمال بی تقوایی رقیب را به فساد مالی در آستان قدس متهم می کردید.
از صدای معلم این سرزمین به صدای آمریکا شیفت کردن خطرناکه، عاقبت خوبی نخواهید داشت جز رسوایی.
پاسخ + +5 -12 --
حسنی 1399/04/20 - 13:37
خنیفر بجای پاسخ‌گویی و روشنگری درباره تخلفات و قانون‌شکنی‌های خود؛ دائما مغالطه کرده و از افزایش تعداد پذیرش دانشجو دم می‌زند در حالیکه
تعداد پذیرش دانشجو و رشته‌های مورد نیاز، هیچ ارتباطی با دانشگاه فرهنگیان ندارد و کار بخش منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش است.
وزارتخانه هرسال مجوز ردیف‌های استخدامی را اخد و براساس نیازهای محاسبه شده در دفترچه کنکور اعلام می‌کند.

دانشگاه فرهنگیان در واقع مانند یک پیمانکار، فقط موضوع آموزش این افراد را برای صاحبکار خود (وزارت آ.پ) انجام می‌دهد.
کلیه امور مربوط به استخدام، بیمه،‌حقوق، محل خدمت و ... بر عهده وزارت آ.پ آست.

مقایسه میزان پذیرش دانشگاه در سال‌های مختلف به تغییر سیاست وزارت با تغییر وزرا ارتباط پیدا می‌کند.

البته با افزایش کمیت پذیرش دانشجویان،‌وظیفه مدیران دانشگاه فرهنگیان افزایش کیفیت آموزش و زیست دانشجویی بوده که این مورد قابل ارزیابی جدی است.
برای اثبات عملکرد خنیفر بررسی همین نمونه مرکز باهنر تهران که خودشان به عنوان کارنامه درخشان ارائه میدهند؛ کافی است.
پاسخ + +4 -11 --
دانشجوی باهنر 1399/04/20 - 13:53
ما فکر می‌کردیم مسئولین دانشگاه میان و از دانشجوهای باهنر معذرت خواهی میکنن نگو اونا به این مرکز افتخار هم میکنن!!! و میگن ما آبادش کردیم
آقا اگر قبلا اینجا خراب بوده، دیگه دانشجو رو هم مجبور نمیکردن اینجا درس بخونه

اگر دانشجو گرفتید دست شما درد نکنه

حداقل امکانات هم براش تهیه کنید

واقعا همه ما افسرده شدیم تو این بیغوله

ای کاش وزیر آموزش پرورش یه بار بیاد اینجا ببیند معلمان آینده دارن کجا درس میخونن و زندگی میکنن
ببینه حاضره دختر خودش یه شب تو این به اصطلاح خوابگاه بخوابه؟؟

وزارتخونه که نزدیک اینجاست چرا کسی به داد ما نمیرسه
پاسخ + +4 -10 --
عدالتخواه 1399/04/20 - 14:06
در محکمه افکار عمومی و رسانه‌های آزاد باید پاسخگوی دانشجویان عدالت خواه باشید


چهل و پنج درصد از حقوق ما کسر می کنید و با آن

کتاب کذایی چاپ می کنید؟

سفر خارج می‌رین و دلار خرج می‌کنید؟

ایرانگردی میکنید و با خانواده در هتل گراننقیمت و رستوران لاکچری کیف می‌کنید؟؟

حق‌الناس می‌فهمید چیه؟
وجدان داشته باشید
پاسخ + 0 0 --
منتظر 1399/04/30 - 00:57
آقای به اصطلاح عدالت خواه ۴۵ درصدی که میگی باید یه
چیزی هم بزارن روش که هزینه غذا وخوابگاه و
دیگر نیاز های شما تامیین بشه .
خرج سفر هم که دولت حق ماموریت میده .
وجدان را هم خودت داشته باش و بدون دلیل ومدرک
دیگران را متهم نکن.
پاسخ + +4 -9 --
ناشناس 1399/04/20 - 14:13
کتابی که با هزینه بیت المال و حق دانشجویانی که در اتاق 20 نفره می خوابند بایستی دور انداخته شود.
مولفی که به احادیث و روایات باوری ندارد و حقوق دانشجویان را ..... چه انتظاری از دانشجویان دارد که آن را در سطل زباله نیندازد و یا حتی نسوزاند؟

مغول های عصر امروزی ما اختلاس گران و متظاهران هستند.
پاسخ + +11 -5 --
عمار 1399/04/20 - 14:28
همانطور که قبلا هم عر ض کردم.
مهرمحمدی 4 سال غیر قانونی بر منصب سرپرستی چنبره زده بود و بیت المال و سرمایه های عظیم دانشگاه را به فنا داده بود، تمام کیفیت و کمیت دانشگاه بخاطر بی عرضگی و .....عامدانه وی به ورطه نابودی رسیده بود. و حالا حقارت و کینه خود را از اینکه نتوانسته بود حکم ریاست را از شورای عالی آموزش در مدت 52 ماه سرپرستی غیر قانونی و غیر شرعی و غاصبانه خود بگیرد با نشر اکاذیب و تخریب شخصیتی و تهمت و افترا به دکتر خنیفر اینگونه نشان می دهد. 
احتمالا مهرمحمدی توقع داشت رئیس یه جایی بشه؛ نشده(از گندم ری بهش ندادن) و بخاطر همینم ناراحته.
پاسخ + +5 -5 --
دانشجو معلم، نسیبه 1399/04/20 - 16:07
جناب صدای حق
شما که ظاهرا جناب خنیفر رو از نزدیک میشناسین بپرسین چرا اکثر اعضای هیات علمی این دانشگاه پیرزن و پیرمردن و بلد نیستن حتی با سامانه جامع آموزش کار کنن چه برسه به تدریس مجازی!
چرا هیات علمی جوان و به روز به دانشگاه اضافه نمیکنن؟ اکثر جذبهایی هم که داشتن از بین همون مدرسان قدیمی و بازنشسته آموزش پرورشه که جز تدریس جزوه چیزی بلد نیستن و اصلا شم پژوهشی ندارن.
پاسخ + 0 0 --
علی 1399/04/20 - 17:14
آقا چرا متن رو نذاشتین ؟ دانشگاه فرهنگیان باید از رئیس هیات امناش که رئیس جمهور هست و کاملا غیر منطقی هم هست گرفته شود و در اختیار وزارت آ. پ قرار گیرد . حقوق رو آموزش پرورش میده و اختیار در استانها با استانداران !!!!!!! آخه چه ربطی به استاندار داره ؟؟؟ دانشجو هیچ ناظری نمی بینه و حقوق مفت رو میگیره و نه درسی میخونه و نه انگیزه ای داره
پاسخ + 0 0 --
علی 1399/04/20 - 17:17
آخه این همه املاک از آ.پ تحویل گرفتن و دانشگاه درست کردن که کلا متولی نداره ...هر بار یکی از دانشگاه میاد رییس میشه و با دوستاش میرن !!! دانشجوش آزاد و رها شده ، ۴ سال پول بی زبون و هزینه های مختلف ....برای چی آخه تو این شرایط تحریم .!!!!این همه فارغ التحصیل بیکار رو که درد بی شغلی کشیدن با گزینش جذب کنین با افتخار معلمی میکنن
پاسخ + +10 -3 --
صداي حق 1399/04/20 - 20:07
در جواب بالغي (١٩/٤ ٢٢:٤٢)
يا واقعا بي خبريد يا اينكه خود را به بي خبري ميزنيد. دستور پيگيري اين امر از سوي دكتر هفته گذشته صادر شده، و دكتر خاكي نيز به استان ها ابلاغ كردند.
پاسخ + +10 -4 --
عمار 1399/04/20 - 20:29
حالا که بحث را به اینجا کشاندید، جوابش را هم بشنوید:

در همین 40 سال هم دولت بیشتر دست مسئولین لیبرال و دلداده ی غرب بود و لذا امثال شما باید پاسخگو باشند.

همه می دانند اصلاح طلب غربگرا یه موجود بی منطقه ولی پر سر و صدا...
ولی شرافت رسانه ای ایجاب می کند در شرایطی که کشور بر اساس مدیریت غلط حزب خودی در حال تجربه دوران سختی و فشار است، کمی در چینش مطالب و انداختن تقصیر به گردن دیگران کوتاه بیائیم.
پاسخ + +11 -4 --
عمار 1399/04/20 - 20:30
به یاد آورید روزی را که در رقابت انتخاباتی، دویچه ‌وله برایتان تبلیغ می کرد و شما در کمال بی تقوایی رقیب را به فساد مالی در آستان قدس متهم می کردید.
از صدای معلم این سرزمین به صدای آمریکا شیفت کردن خطرناکه، عاقبت خوبی نخواهید داشت جز رسوایی.
پاسخ + +3 -9 --
ناشناس 1399/04/20 - 21:48
هنر خنیفر اعلام تعداد استخدامی های آموزش و پرورش است.
اونم برای این دنبال عدد استخدامی هاست که به تعدادشون کتاب چاپ کنه
فقط میخواد یه عده جوان نخبه را بیاره دانشگاه در ساختمان های صد ساله و مخروبه عذاب بده
پاسخ + 0 0 --
دانشجوی باهنر 1399/04/20 - 22:51
واقعا راست گفتی
پاسخ + +9 -5 --
عمار 1399/04/20 - 22:01
در پاسخ به پورسليمان
هدف ما سرشار از خير و بركت براي مردم شريف ايران اسلامي است. اخلاق ،پايه واساس رسيدن ما به هدف متعالي علم و دانش است.
ذكر كرديد حاكميت افكار ما ارمغاني نداشته
٤٠ سال تحريم، ٤٠ سال تزوير، ٤٠ سال زردنامه و ٤٠ سال سنگ اندازي همفكران داخلي و خارجي شما نتوانسته آسيبي به راه ترقي و رشد علمي ما بزند. ارمغان افكار ما اين است كه در حال حاضر شما و مديران سودجويي چون مهرمحمدي از دانشگاه فرهنگيان كنار گذاشته شده اند.
رگ گردن ما از مو باريكتر، حرف منطقي و مستند را به جان مي خريم، و در مقابله با زور و تزوير ثانيه اي درنگ در ميدان جنگ را جايز نمي دانيم. در ضمن اين شماييد كه براي رسيدن به هدف خود تابع شياطيني چون ماكياول هستيد و از هر ترفند و حقه اي براي رسيدن به هدف خود استفاده مي كنيد.
در دروغگویی شما همین بس که امام علی(ع) می فرمایند :
هر چه را شنیدی (بدون بررسی) برای مردم بازگو مکن که همین برای دروغگویی تو کافی است.

نامه 1 نهج البلاغه
پاسخ + +2 -9 --
بالغی 1399/04/20 - 22:50
اگر ذره‌ای تردید داشتم که خنیفر تخلف و قانون‌شکنی داشته است؛ با خواندن این کامنت‌ها مطمئن شدم

وقتی بجای روشنگری و پاسخ‌گویی فقط مشغول به دروغ گویی اتهام زنی و حرف بی ربط هست معلومه که میخواد گرد و خاک کند که حرف اصلی فراموش شود.

ظاهرا خنیفر به دو موضوع امید بسته
۱- بی‌عملی و سستی اراده وزیر
۲- فراموش‌کار بودن و حواس‌پرتی مخاطبان

درباره اولی البته امیدش واقعی است. این وزیر بی‌عرضه‌تر از این است که با تخلف مقابله کند

ولی ما نه فراموش می‌کنیم و نه به حواشی مشغول میشویم.

به هر که میخواهی فحاشی کن و تهمت بزن
همه را ضد انقلاب و کمونیست و لیبرال بنام
به «صدای معلم» مستقل و آزاده بگو صدای آمریکا
خودت رو پشت سر ارزش‌ها و دین پنهان کن
و....

ما فراموش نمی‌کنیم و حواسمون پرت نمیشه

باید پول‌ها رو پس بدی
حق دانشجومعلم مظلوم خوردن نداره
باید جواب پس بدی


#پس‌دادن_بیت‌المال
#محاکمه_متخلف
#وزیر_بی‌اراده
پاسخ + +10 -4 --
صداي حق 1399/04/21 - 00:18
در جواب بالغي(٢٠/٤ ٢٢:٥٠)
با سند و ماده و بند، حوزه اختيارات رياست دانشگاه توضيح داده شده، مسئله كتاب هم روشن شد كه دكتر خنيفر ٢ سال پيش به دانشگاه هديه داده و هيچ چيز جز حق معنوي (شناسه)براي ايشان در نظر گرفته نشده، اين حقد شما ريشه در كجا دارد. اين همه بي منطقي نوبرشه. اين انگ فساد مالي زدن و افترا ها هم براي مخلصان حقيقي تازگي نداره، شماييد كه گردوخاك ميكنيد، شماييد كه دست اندازي ميكنيد، شماييد كه بجاي حرف حساب زدن تهمت و افترا ميزنيد چون چيزي در چنته نداريد. بنده خدايي زير يه پست ديگه گفتند دكتر خنيفر اهل علم است ولي نه عمل، برايشان ثابت كردم اهل هر دو هستند. ولي الان شما ثابت كرديد كه مخالفان دكتر خنيفر نه اهل علم اند نه عمل، حيا داشته باشد، نميدانم با چه رويي دوباره سوال خود را تكرار ميكنيد با اينكه جواب گرفتيد. كساني كه با دكتر خنيفر كار كرده اند ميدانند، ايشان يك ريال خارج از قانون جابجا نميكنند، چه برسد به ان مبلغ توهمي شما. محاكمه افرادي چون شما اولاتر است چون بدون سند حرف ميزنيد.
پاسخ + 0 0 --
صدای معلم 1399/04/21 - 08:41
دوست عزیز

سلام

ملاک جوابیه ای است که دانشگاه فرهنگیان برای باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کرده است .

در این جوابیه آمده است :
" اصولا فروش کتاب به دانشجویان موضوعیت نداشته است و دانشگاه برای تهیه کتب، بودجه خاص پژوهشی دارد و به هیچ وجه از درآمد‌های اختصاصی حاصل از کسورات دانشجویان به این منظور استفاده نمی‌کند.
خاطر نشان می‌کند چاپ، انتشار و توزیع کتب در دانشگاه تابع ضوابط خاصی است که باید از مجرا‌های اداری و قانونی دانشگاه کسب مجوز کند؛ حتی در تعیین مصادیق آن‌ها هم کار کارشناسی جدی مبتنی بر نیاز دانشجویان به خصوص در مباحث مهارتی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی صورت می‌گیرد.
این فرایند کارشناسی و بررسی تهیه و توزیع کتب توسط ارکان دانشگاه با مصوبه شورای پژوهشی و در چارچوب آیین نامه مالی و معاملاتی با قیمت تمام شده کتاب و با تخفیف چشمگیر صورت پذیرفته است و دارای پشتوانه قانونی توسط ارکان ذی‌ربط دانشگاه می‌باشد که در صورت نیاز مراجع نظارتی، همه مستندات حقوقی و قانونی برای عرضه وجود دارد."



از کدام هدیه صحبت می کنید ؟
کسی که خود را معلم می خواند 4 میلیارد تومان کتاب هدیه می کند !

این پول از کجا آمده است ؟

پرسش این است اگر آقای خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان نبود ؛ آیا کسی کتاب های ایشان را می خرید ؟!

این در واقع مصداق عینی " تعارض منافع " است که وزیر آموزش و پرورش بر اساس آن باید با آن برخورد جدی و قانونی کند .

پایدار باشید .
پاسخ + +9 -3 --
صداي حق 1399/04/21 - 00:28
در جواب ناشناس (٢٠/٤ ٢١:٤٨)
ذره اي از هنر و علم دكتر خنيفر شما و همفكران شما را يكجا غرق ميكند. چرا زمان مدير قبلي نتونستن اينقدر دانشجو جذب كنند و رديف بگيرند. بحث كتاب را پيش اورديد، شما يك كتاب به من معرفي كنيد كه در حد علمي، موافق موازين اسلامي، واقع گرايانه و به روز. كتاب ها و مقالات ايشون شهرت جهاني داره.
مقاله سال ٢٠١١ ايشون، مؤثرترين مقاله سال در بحث ميديرت لقب گرفت. روا نيست اين همه دروغ و تزوير، قيامتي هست و حساب، تهمت ميزنيد بدون اينكه سند داشته باشيد. بي حيايي تا چه حد
پاسخ + 0 0 --
دانشجوی عدالتخواه فر 1399/04/21 - 14:57
احسنت
الحق و الانصاف که" صدای حق" هستید.
پیامبر (ص ) فرمودند: لا دین لمن لا حیاء له.
کسی که از خدا نمی ترسد و اعتقادی به معاد ندارد چه می داند که حیا چیست.
پاسخ + +9 -3 --
صداي حق 1399/04/21 - 00:40
جوابي ديگر براي بالغي (٢٠/٤ ٢٢:٥٠)
جناب بيشتر از اين خودت و عقلت را مورد مضحكه قرار نده. اين همه بند و ماده ذكر شد و توضيح داده شد شما استنباط نكردي، عوضش از دوتا كامنت خوشت نيومد استنباط كردي طرف زده و برده. همان بهتر كه زود به اطمينان رسيدي كه بيشتر از اين سر ما و خودتو درد نياري. خيلي براي شما خوشحالم كه توانستي ترديد و شك خود را با چند كامنت برطرف كني. اي كاش من هم ميتوانستم بر حسب عقده و حقد شخصي به اطمينان برسم.
پاسخ + 0 0 --
علي محمدي 1399/04/21 - 10:19
حال كه مستند پاسخ گو هستين
لطفا بفرماييد زمين هاي شمال بر أساس كدام ماده به نام تعاوني مسكّن فرهنگيان و با مأموريت اداري و ماشين هاي دولتي خريداري و مكاتبات صورت گرفته و ناگاه در يك طرفه العيني ... مديران سازمان مركزي خريداري مي شود اگر اقاي خنيفر مي داند و سكوت كرده كه خود شريك است و از رآنت بهره ها برده اگر در جريان نيست كه واي به حال دانشكاهي كه رئيسش در خواب به سر مي برد
پاسخ + +6 -9 --
بالغی 1399/04/21 - 10:20
مشکل خنیفر این است که تصور می‌کند با هیاهو و شانتاژ اصل موضوع فراموش می‌شود.
اگر در موضوع چاپ، خرید کتاب و اهدا به دانشجویان واقعا قصد منفعت‌جویی فردی نبوده، چرا این کتاب اهدایی!! به انتشارات دانشگاه سپرده نشده؟؟
دانشگاه فرهنگیان، انتشاراتی قانونی و فعال و یک اداره کل چاپ و نشر دارد و هر ساله چندین کتاب چاپ می‌کند.
در اقتصاد چاپ، حق‌التالیف، ۳۰درصد هزینه است و بجز هزینه چاپ حدود چهل درصد آورده برای ناشر نیز وجود دارد.
چرا این منفعت به ناشر بیرونی داده شده؟
مضحک است که برای راستی‌آزمایی، هم از خود ناشر استعلام شده و از او پرسیدن کتاب را ارزان چاپ کردی یا گران؟ به مولف پرداختی داشتی یانه؟!!
و پاسخ ناشر گمنام بخش خصوصی، شده سند افتخار و پاکدستی رییس دانشگاه فرهنگیان.

با وجود این ابهامات، غالب بحث خرید کتاب درباره دو جلد کتاب روش تحقیق کیفی ایشان است. که در آن موارد این توجیهات بی‌پایه و سست هم وجود ندارد.
واقعا اگر خنیفر رییس نبود باز این کتاب‌ها خریده و توزیع می‌شد؟
#پس‌دادن_بیت‌المال
#محاکمه_متخلف
#وزیر_بی‌اراده
پاسخ + 0 0 --
طاهری نیا 1399/04/22 - 11:35
علاوه بر کتاب دو جلدی روش تحقیق(با قیمت 145 هزار تومان)،‌ یک کتاب مبانی مقاله نویسی تالیف دکتر خنیفر هم در تیراژ وسیع از ناشران بخش خصوصی خریداری و رایگان توزیع شده است.

اکنون ایشان بر روی اهدا کردن کتاب مهارت‌های دانشجویی مانور می‌دهند.

در حالیکه اگر بحث منفعت جویی نبود؛ می‌توانستند چاپ این کتاب را در انتشارات خود دانشگاه انجام دهند تا منفعت آن به جیب فرد بیرونی نرود.

کسب منفعت نامشروع از طریق خرید این کتاب‌ها یک جزء اندک از مجموعه تخلفات اداری و مالی این تیم مدیریتی است.
کاش وزیر و نهادهای نظارتی همه قراردادها، استخدام‌ها و پرداخت پاداش‌‌ها و افراد جذب شده به عنوان هیئت علمی در این دوره را بررسی کنند.
به موارد حیرت‌آوری برخورد خواهند کرد.
پاسخ + +7 -6 --
صداي حق 1399/04/21 - 17:06
در جواب دانشجو معلم، نسيبه (٢٠/٤ ١٦:٠٧)
بعضي از منتقدان دكتر خنيفر گفتند كه چرا ايشان اين همه هيات علمي جوان جذب كرده، شما ميگوييد پيرو پاتال، اخرش ما نفهميديم شما با خودتون چند چنديد.
در آخر هم بفرماييد كه شما دانشجو هستيد يا استاد، اگر دانشجو هستيد كه اين كار استاد است كه چگونه تدريس كند از جزوه باشد يا غيره. اگر هم كه استاد هستيد باز ان هم كار شما نيست كه براي اساتيد ديگر تعيين تكليف كنيد.
پاسخ + 0 0 --
دانشجو معلم، نسیبه 1399/04/22 - 13:03
دوست محترم، من دانشجو هستم و برای کسی تعیین تکلیف نکردم.
همه جای دنیا دانشجوها حق دارند درباره اساتید نظر بدن. انتقاد ما هم اینه که اکثر اساتیدمون سنشون بالاست و با تکنولوژی آشنا نیستن.
نکته دیگه اینکه وقتی یه استاد سوالی خارج از جزوه خودش رو نمیتونه جواب بده دانشجوها متوجه سطح علمی پایینش میشن و این چیزی نیست که بر ما پوشیده بمونه.
اگه واقعا دکتر خنیفر داره اساتید جوان و طراز اول میاره، خیلی هم ممنون هستیم
پاسخ + +5 -7 --
دانشجومعلم پردیس تهر 1399/04/21 - 17:50
خنیفر یک دروغگوی .... متظاهر است

پول .... دانشجویان را هر چه سریعتر به خزانه برگرداند و گرنه اول مهر ماه با حضور در دانشگاهها بر علیه ایشان اعتراض و اعتصاب می کنیم
پاسخ + +5 -6 --
ناشناس 1399/04/21 - 17:54
سرچشمه فساد در دانشگاهی که هدف آن تربیت دانشجو در تراز جمهوری اسلامی است را قطع کنید
پاسخ + +4 -7 --
ناشناس 1399/04/21 - 18:30
دو مطلب دانشگاه فرهنگیان در سایت صدای معلم پربیننده ترین هستند

آقای وزیر لطفا کامنت های دانشجومعلمان.اساتید و کارکنان دانشگاه فرهنگیان را بنگر
پاسخ + +4 -7 --
ناشناس 1399/04/21 - 18:33
آقای وزیر
دانشگاه تولید معلم و آینده سازان کشور به دست ....اداره می شود

به آینده فرزندان ایران فکری کن
پاسخ + +4 -8 --
استاد 1399/04/21 - 18:34
صدای حق

توجیه تان برای غارت گران بیت المال در دانشگاه فرهنگیان چیست؟

کمی به وجدانت رجوع کن و بعدش پاسخ بگو لطفا
پاسخ + +4 -8 --
دانشجومعلم 1399/04/21 - 18:40
صدای حق( وکیل خنیفر)

سرنوشت 4 میلیارد تومان حق دانشجویان چه خواهد شد؟

پاسخ تان به دانشجویی که
بدون خوابگاه و زیر راه پله می خوابد،
استاد با سواد ندارد
غذای با کیفیت ندارد
حمام و سرویس بهداشتی مناسب ندارد

لطفا بدون احساس ومنطقی پاسخ دهید

درد من دانشجوی خوابگاهی رو لمس کن،درک کن
پاسخ + +2 0 --
علی 1399/04/21 - 20:19
لطفا یه فکر اساسی کنید . مشکل خنیفر و مهرمحمدی نیست جناب وزیر ، مشکل ساختار دانشگاه هست . آخه کدام ارگان هست که حقوق به بورسیه میده ولی نمیتونه بیاد نظارت کنه . چرا باید فقط وزیر بر این دانشگاه خیلی کم نظارت کنه اونم در حد تعیین رئیس دانشگاه ؟ چرا نباید بدنه وزارت بر دانشجو معلم نظارت کنه ؟ چرا آخه ؟
پاسخ + +1 0 --
علی 1399/04/21 - 20:24
همین ماده ۲۸ رو جناب وزیر کامل اجرا کنید و نیاز به هزینه های بیهوده نیست والا بلا . ۴ سال هزینه که چی بشه آخه ؟ دانشجو طلبکار هم باشه با اون درس خوندن و بی انگیزگیش . قسم میخورم یکی از خیانت ها به آموزش و پرورش تاسیس این مدلی دانشگاه بود . بی صاحب و بی تکلیف . تربیت معلم باید به صاحب اصلیش آ.پ برگرده و اگه تعدادی دانشجوی ۴ ساله گرفتین بطور تمام‌ وقت تحت آموزش و برنامه های فرهنگی و مذهبی و پرورشی و علمی باشه
پاسخ + +1 0 --
علی 1399/04/21 - 20:26
شما املاک و ساختمان‌ های تربیت معلم خودتان را به دانشگاهی دادید که هیچ اختیاری ندارید و استاندار میگه در اختیار منه !!!! همین نداشتن مدیریت درست باعث شده که هر کسی با یه گروهی میاد و بدون هیچ وابستگی به آ.پ چند سال هست و میره !!! چرا واقعا چرا ؟؟؟ تربیت معلم را نجات دهید.
پاسخ + +1 0 --
علی 1399/04/21 - 20:31
دانشجو معلم که لای کتاب رو ورق نمیزنه و داره راحت میگرده و حقوق میگیره تا به کجا فضا رو بی در و پیکر دیده که به تمام‌روسا و پرسنل از ابتدا تا امروز داره تهمت و توهین میکنه . جالب اینکه میگه باید به معیشت دانشجو معلم‌ توجه بشه !!!! هیچ پولی بابت غذا و و خوابگاه نده و ....واقعا گریه داره برای این دانشگاه . آقای وزیر درنگ نکن ساختار رو اصلاح کن . لطفا فقط ماده ۲۸ بگیر
پاسخ + +1 -2 --
علی 1399/04/21 - 20:32
آقای حاجی بابایی که داره برای تبلیغ خودش تمام قد و بدون منطق از حقوق ماهانه دانشجو معلم و حکم استخدام آنها دفاع میکنه باید در پیشگاه خداوند و به نظام تعلیم و تربیت کشور بابت این اعمالش پاسخگو باشه
پاسخ + +1 -2 --
علی 1399/04/21 - 20:38
دانشجو معلم خونه خودش نشسته و ۲ میلیون و پانصد تومن داره حقوق میگیره و سابقه ش هم حساب میشه بی دلیل ...این اومده از وزیر تا رئیس دانشگاه تا کارمند همه رو توهین کرده و فقط از روی زیاده خواهی و مفت استخدام شدن ...لطفا وزیر محترم درمام‌کن‌. در این شرایط تحریم ضرورت نداره مملکت ۴ سال الاف اینا بی انگیزه بشه . لطفا ماده ۲۸ را فعال کن و این مدل جذب دانشجو معلم‌ رو جمع کن بخدا قسم گناه هست پولو اینجوری تاراج کنین ۴ سال .
پاسخ + +3 -5 --
استاد دزفول 1399/04/21 - 21:06
متاسفانه آقای دکتر خنیفری یک مشاوری در خوزستان دارد که اطلاعات اشتباه به او میدهد و نهایت سوئ استفاده را از ایشان کرده است و پنج نفر از بستگان خانوادگی اش رو اسخدام کرده است.
برخلاف شرایط ( ماندگاری و سوابق) به دانشگاه ورود پیدا کرده است و بلافاصله بر خلاف سایر مامورین حقوق از مقصد شد.

آقای خنیفر فرزندان ما هیئت علمی ها هم بیکار و تحصیلکرده هستند.

اگر این تخلف و سوئ استفاده و تبعیض نیست پس قساد چه معنی در قاموس شما دارد؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/04/21 - 21:41
رفیق بازی
پاسخ + 0 0 --
استاد 1399/04/21 - 22:16
ایران شده پارتی و تبعیض و ظلم

پایدار نمی ماند
پاسخ + 0 0 --
علی 1399/04/22 - 00:10
متاسفانه مشکل همین‌چیزیه که عرض کردم ، کارمند میخواد در تربیت معلم‌ و برای تربیت معلم کار کند و باید توسط اداره کل آ.پ خوزستان جذب یا انتقال شود ولی متاسفانه رئیس دانشگاه خودش نیرو استخدام میکند !!!!! بالاخره وقتی فکر میکنه می بینه دانشگاه متولی و صاحب مشخصی که نداره و رها شده ست و خودش هم ممکنه دو ماه دیگه نباشه ، به فکرش میاد تو این دانشگاه آشفته بازار ۵ تا فامیل رو استخدام کنه
پاسخ + +1 0 --
علی 1399/04/22 - 00:14
البته اون آقای خاکی معاون اداری مالی دانشگاه که معلوم نیست از کدوم دانشگاه اومده اینجا ، .... . ....
پاسخ + +1 0 --
علی 1399/04/22 - 00:17
مسئولین و متولیان محترم نظام آموزشی کشور ، شورای محترم عالی آموزش و پرورش ، کمیسیون محترم آموزش و پرورش مجلس ، لطفا به داد این دانشگاه برسید . استاندار استان‌ کجا وقت میکنه دانشگاه داری کنه و رئیس هیات امنا باشه ؟؟؟ دانشگاه را به صاحب واقعی آن یعنی وزارت آ.پ تحویل دهید .
پاسخ + +1 0 --
علی 1399/04/22 - 08:11
جناب وزیر به این سوالات ملت ایران پاسخ دهند :
۰۱ تصمیم گیری در مورد جذب نیروی اداری در این دانشگاه با چه کسی است و با چه کسی یا چه وزارت خانه ای باید باشد؟
۰۲ اولویت های هزینه در این دانشگاه با کیست؟ چه کسی از وزارت آ.پ به هزینه های اینا رسیدگی میکنه
۰۳علی خاکی که هر لحظه ممکنه به دانشگاه شهید بهشتی برگرده، چه وابستگی به اینجا داره....
پاسخ + +2 -1 --
علی 1399/04/22 - 08:15
معاون آموزشی حساس ترین دانشگاه کشور که باید متعهد ترین و متدین ترین و تخصصی ترین شخص و از بدنه آموزش و پرورش باشه هزاران متاسفانه آقای خنیفر از دانشگاه تهران همراه خودش آورده و ایشون استاد علوم رسانه در دانشگاه تهران هستن !!!!!!!!!!!حالا شما فکر کنین آموزش این دانشگاه با تصمیم ایشون باشه که هیچ وابستگی به آ.پ نداره
پاسخ + +2 -3 --
سید مهدی 1399/04/22 - 08:23
جناب صدای معلم لطفا خواهشا پیام و فرمایش علی رو حتما به گوش آقای وزیر برسونین . استدعا دارم ازتون . ظاهرا مشکل خیلی زیاده و ساختار جذب دانشجو و رئیس و معاونین و اداری و علمی و هزینه ها و...کلا باید اصلاح بشه
پاسخ + +6 -4 --
صداي حق 1399/04/22 - 10:39
دوستاني فرمودند كه اين گزارش و گزارش ديگري مربوط به دكتر خنيفر پر بحث ترين و پربيننده ترين شده و بايد به گوش وزير رسانده شود. بنده اسكرين شات گرفتم، پر بحث ترين موضوع ( بي توجهي شوراي نگهبان به اعمال مدرك تحصيلي فرهنگيان) با حد اقل ١٥٠ نظر از ديگر موضاعات جلوتر بود تا اينكه صداي معلم شروع كرد به كم كردن نظرها از پست مذكور و در رأس قرار دادن پست مورد دلخواه خود براي جلب نظر. بنده عكس دارم
ايميل، شماره تلفن، و... بدهيد كه من براتون بفرستم. صداي معلم پشت كلمه معلم پنهان شده و صداي زور و تزوير و كلك و زردنامه را در راستاي اتجاه هاي سياسي مخرب در بوق كرنا كرده دنبال هدفي رذل و پليد، است.
پاسخ + 0 0 --
صدای معلم 1399/04/22 - 10:57
دوست عزیز

سلام

1- این ماژول یعنی " پربحث ترین ها و پربیننده ترین ها " خودکار عمل می کند و خودش هر هفته آمار می گیرد و آن ها را سورت می کند و سپس " reset " می کند.

مدیر و یا ادمین در آن نمی تواند دخالتی کند ضمن آن که ما این قدر بیکار نیستیم که بخواهیم تا این حد به مسائل سرکشی کنیم !

البته پیش تر در نظراتی که هیج ارتباطی با مطلب و پست مورد نظر نداشتند ؛ صدای معلم را متهم به " سرقت ادبی " کردید .

وقتی هم که این رسانه توضیح داد و متوجه شدید دریغ از یک عذرخواهی ساده ...

2- یک بار گفتیم و دوباره تکرار کینم واقعا شایسته گفت و گو نیستید .

دلیل آن هم توهمی است که ار " حق بودن " و " عالم بودن " خود دارید .

بهتر است " سواد رسانه ای " خود را ارتقاء دهید و یا با یک آدم مطلع قبل از اظهار نظر مشورت کنید .

حداقل آبروی هواداران در اقلیت آقای خنیفر بیش ار این نمی رود !

پایدار باشید .
پاسخ + +7 -4 --
صداي حق 1399/04/22 - 10:49
در جواب استاد دزفول (٢١/٤ ٢١:٠٦)
مشكل شخصي شما با همشهري يا هم استاني خود اصلا ربطي به بحث اينجا نداره. قبلا ذكر كرده بودم حرف شما مصداق مثل ( ديگي كه براي من نجوشه بلانسبت ميخوام سر سگ توش بجوشه) صحبت و دغده شما منفعت شخصي است، اگر شما به هدف شخصي خود در اين مجموعه ميرسيدي باز اينطور انتقاد ميكردي پحپيل. پن ترش ان كسي است كه منفعت شخصي خود را بر منفعت عام اولويت دهد.
پاسخ + 0 0 --
استاد.دزفول 1399/04/22 - 12:10
در پاسخ به صدای حق

ادب مرد به از دولت اوست.

این همه رانت و سوء استفاده با حمایت و چراغ سبز و پشت گرمی همونجایی است که شما هستی.

تبعیض و ظلم از پایگاه( سازمان مرکزی) رشد کرد و به آلودگی اش به استان ها و شهرها سرایت کرد.
پاسخ + 0 0 --
دزفول 1399/04/22 - 12:27
مشکلات اینجا برخاسته از جایی است که
صدای حق( ناحق) دفاع می کند.
در کامنت ها و پیام ها که خواندم گویی وکیل یا سخنگو یا شخص خنیفر است- صدای حق
پاسخ + +5 -7 --
طاهری نیا 1399/04/22 - 12:55
علاوه بر کتاب دو جلدی روش تحقیق(با قیمت 145 هزار تومان)،‌ یک کتاب مبانی مقاله نویسی تالیف دکتر خنیفر هم در تیراژ وسیع از ناشران بخش خصوصی خریداری و رایگان توزیع شده است.

اکنون ایشان بر روی اهدا کردن کتاب مهارت‌های دانشجویی مانور می‌دهند.

در حالیکه اگر بحث منفعت جویی نبود؛ می‌توانستند چاپ این کتاب را در انتشارات خود دانشگاه انجام دهند تا منفعت آن به جیب فرد بیرونی نرود.

کسب منفعت نامشروع از طریق خرید این کتاب‌ها یک جزء اندک از مجموعه تخلفات اداری و مالی این تیم مدیریتی است.
کاش وزیر و نهادهای نظارتی همه قراردادها، استخدام‌ها و پرداخت پاداش‌‌ها، بودجه خارج از شمول و در اختیار رییس و افراد جذب شده به عنوان هیئت علمی در این دوره را بررسی کنند.
به موارد حیرت‌آوری برخورد خواهند کرد.
پاسخ + 0 0 --
محمدی 1399/04/22 - 18:22
معاونت پژوهشی با مدیریت آقای طاهری نیا در تخلف چاپ کتاب های خنیفر همکاری کرده و در شورای پژوهشی تصویب کرد.
پاسخ + +4 -8 --
محمدی 1399/04/22 - 15:58
چاپ کتاب های آقای دکتر خنیفر به حوزه معونت پژوهشی و مصوبات شورای پژوهشی مرتبط است ارتباطی به سایر معاوتت ها ندارد.
معاونت های دیگه مشغول کار خودشان بر اساس اهداف سازمانی هستند.
پاسخ + 0 0 --
بالغی 1399/04/22 - 22:03
معاونت آموزشی درباره قرارداد تولید محتوای الکترونیک با موسسه نگاره چه توضیحی دارد؟
پاسخ + 0 0 --
بالغی 1399/04/22 - 22:17
معاون فرهنگی درباره فرایند تبدیل وضعیت خود از کارمند به هیئت علمی چه توضیحی دارد؟
پاسخ + +5 -5 --
انصاری 1399/04/22 - 22:21
ذی‌حساب دانشگاه چرا در همه این موارد تخلف، ‌ساکت و دنباله رو یوده؟
مگر وظیفه قانونی جلوگیری از وقوع تخلف با ذیحسابی نیست؟
پاسخ + +1 -7 --
حسین 1399/04/22 - 23:04
آخه اصل موضوع اینه که این جماعت ۵ ، ۶ نفره رئیس و تصمیم گیر و جلسه کن و تصویب کن و هزینه کن و ...همه خودشون هستن . ساختار مسخره این دانشگاه طوریه که .... !!! هم رئیس جمهوری هم وزیر آ.پ و هم وزیر علوم‌!!! اینا همشون صوریه و....
پاسخ + +3 -7 --
حسین 1399/04/22 - 23:07
بالای ۱۰۰ کارمند آوردن تازه کار و غیر تخصصی !!! ...... وزیر محترم از خواب بیدار شو و اجازه این آشفتگی رو نده . دانشجو برای آ.پ تربیت میشه اختیار باید با شما باشه نه با استاندار و فرماندار و بخشدار و دهیار !!!!
پاسخ + +7 -6 --
کارشناس سازمان مرکزی 1399/04/23 - 06:40
آقای وزیر این ماراتن فرسایشی را تمام کن

یا ایستادگی بر تصمیم به عزل مدیر

یا پذیرش شکست و تثبیت مدیر فعلی


این روزها متاسفانه همه هم غم رییس دانشگاه شده تلاش و لابی و رایزنی برای ماندن

و کارهای اساسی و برنامه‌ریزی‌های مهم برای سال تحصیلی پیش رو، به کلی فراموش شده است.

مسئول این وضعیت آسیب‌زا به دانشگاه و دانشجویان قطعا وزیر است.
پاسخ + +3 -7 --
دانشجویان نسیبه 1399/04/23 - 20:38
از شما سایت صدای معلم خواهشمندیم یک گزارش از وضعیت تشکیل کلاس‌ها در پردیس نسیبه تهران تهیه کنید.
دانشگاه در این یکی دوسالی که تعداد زیادی دانشجو گرفته،‌هیچ کلاس و امکانات جدیدی فراهم نکرده است.

ترم قبل کلاس ما در رختکن‌های زیر سالن ورزشی تشکیل می شد بدون نور و هوای مناسب و حتی یک ویدئو پروژکتور هم در کلاس نبود

شاید باور نکنید ولی در یک سالن تیراندازی یا تنیس همزمان دو کلاس برگزار می شد بدون هیچ پارتیشن که صدا را کنترل کند.
پردیس ما نوساز است و امکانات خوبی هم دارد اما برای حداکثر 500 دانشجو نه دو هزار دانشجو!!

الان بخاطر کرونا خیلی از مشکلات مخفی شده است اما وای به حال ما در اول مهر با ورود دانشجویان جدید فکر کنم باید کف حیات کلاس تشکیل بدهیم.

لطفا منعکس کنید که اگر دانشجو گرفته می‌شود حداقل امکانات هم داده شود.
پاسخ + 0 0 --
مدرس 1399/04/23 - 20:51
قابل توجه آقای رییس دانشگاه که دائما تعداد استخدامی های آموزش و پرورش را با افتخار اعلام می‌کند...
پاسخ + +3 -5 --
منصوری 1399/04/24 - 15:44
۲۵ هزار معلم جدید استخدام می‌شوند
معاون پارلمانی وزارت آموزش و پرورش از اختصاص ۲۵ هزار ردیف استخدامی توسط سازمان امور استخدامی در اجرای قانون "تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق‌التدریس" برای سال تحصیلی جدید خبر داد.

او افزود: افرادی که مشمول بازه زمانی تعریف شده در قانون می‎شوند باید پس از طی یک دوره آموزشی در دانشگاه فرهنگیان به تناوب تا پایان برنامه ششم توسعه یعنی سال ۱۴۰۰ جذب آموزش و پرورش شوند.
------------------------------------------

عجیبه تا این لحظه هنوز رییس دانشگاه فرهنگیان مصاحبه نکرده تا این استخدامی‌ها را جزء کارنامه خود رقم بزند!!

هنر ایشان ظاهرا این است که آمار اخذ ردیف استخدامی وزارت آموزش و پرورش را به نام خود ثبت کند.
پاسخ + +3 -7 --
بالغی 1399/04/24 - 20:38
مهلت دو ماهه وزیر آموزش و پرورش در خصوص بخشنامه تعارض منافع در حال اتمام است.

در حالیکه وزیر درباره یکی از مصادیق روشن نقض این قانون که توسط رییس دانشگاه فرهنگیان انجام شده، هیچ واکنشی عملی و جدینشان نداده؛ چگونه می‌توان به اجرای عمومی این قانون امیدوار بود؟؟
پاسخ + +1 -8 --
مهیار 1399/04/25 - 14:17
آقای وزیر از خواب بیدار شو ، کشور در تحریم شدید دشمن هست مدرسه معلم نداره ، دانشگاهها که بخاطر کرونا مجازی شدن ، آخه برای چی میخوای ۲۰۰۰۰ دیپلم رو استخدام کنی و ۴ سال پول بی زبون بهشون بدی و خونه شون بشینن و دوتا کلمه درس بخونن یا نخونن !!!!!! آقا بگیر جمعش کن این داستانو ، فارغ التحصیل زبده دانشگاه رو گزینش کن و بفرست کلاس .
پاسخ + +2 -8 --
مهیار 1399/04/25 - 14:19
خنیفر برای سرپا نگهداشتن خودش و دوستاش که جمع کرد آورد دانشگاه داره بزور شمارو وادار میکنه دانشجوی بورسیه بگیرین . اصلا هم دلش به حال این هزینه بیخود و پرداخت حقوق بیخود و شرایط تحریم کشور نمیسوزه . دریاب این دانشگاه رو آقای وزیر .
پاسخ + +2 -3 --
محمودزاده 1399/04/28 - 03:49
نحوه مدیریت دانشگاه فرهنگیان این روزها وضعیت عجیبی پیدا کرده است

قبلا نمایندگان مجلس با نادیده گرفتن تفکیک قوا در تعیین مدیران استانی، انتقال اقوام و وابستگان به دانشگاه و نهایتا فرایندهای جذب هیئت علمی دخالت و اعمال نظر می‌کردند...

این روزها اما از پس تضرع رییس به نمایندگان برای ماندن؛ دخالت‌های آنها هم از حد گذشته در امور جزئی و اجرایی دانشگاه نیز مداخله می‌کنند

عملا اختیارات گروه‌های تخصصی،‌مدیران گروه مدیران و معاونان به هیچ انگاشته می‌شود و برای اندک کاری با اشاره یک نماینده ،‌ شخص وزیر با دستور کتبی و شفهی و تلفنی و با لحن شماتت بار مدیران دانشگاه را وادار به انجام خواست نماینده می‌کند.

در این شرایط چیزی به نام استقلال دانشگاه یا ضوابط و آیین‌نامه‌های اداره دانشگاه، عملا محای از اعراب ندارند.

حال گه وزیر آموزش و پرورش اراده و توان نظارت و برگرداندن کارها به مسیر خود را ندارد؛ لااقل وزارت علوم از شان علمی و جایگاه آکادمیک دانشگاه و آیین‌نامه‌ها و ضوابط دفاع کند..
پاسخ + +3 -6 --
ناشناس 1399/04/28 - 04:44
حسین خنیفر رییس دانشگاه فرهنگیان نیست.
ریس اصلی دانشگاه خانم ب است.
حسین خنیفر و غالب مدیران و معاونان ایشان اصلاح طلب تندرو شناسنامه دار هستند. شما یک مدیر صاحب نفوذ ولایی در سازمان مرکزی را معرفی کنید. تمامی عزیزان بهمراه خود خنیفر از یک جناح خاص سیاسی هستند.
خنیفر به دروغ ادعا می کند ارزشی است و آبروی تمامی متدینین را برده است.
البته خنیفر خدمات زیادی هم داشته است که باید مورد توجه واقع شود.
علی محمدی معاون فرهنگی و اجتماعی 35 سال سابقه دارد. چگونه ایشان هیات علمی شد؟ اصلا رشته محمدی مورد نیاز است؟
خنیفر اصلاحطلب مدیریت خوانده است اما از نظر شخصیتی مدیر خوبی نیست.
البته مهر محمدی هم از ایشان بهتر نبود.
پاسخ + +2 -3 --
محمود ریحانی 1399/04/30 - 00:50
واقعا این سکوت و انفعال وزیر نسبت به وقایع دانشگاه تاسف‌بار است
با حکم عزل، عملا رییس دانشگاه مشروعیت خود را از دست داده؛ به دلیل فشار چند نماینده مجلس، هنوز تودیع رسمی انجام نشده است.
در این روززهای سرنوشت ساز و تاثیرگذار برای برنامه‌ریزی سال آینده؛ دانشگاه در برزخ بی عملی وزیر گرفتار شده است و وضعیتی مبهم و نامشخص دارد.
از سویی رسما به رییس ابلاغ شده که حق هیچ‌گونه انتصابی ندارد و همه پرونده‌های مالی دانشگاه تحث بازرسی رفته و رییس حق امضای سند مالی جدید ندارد؛ رییس معزول اصرار دارد که همه جا ابقای خود جار بزند و شوآف کند
ظاهرا وزیر امیدوار است با این محدودیت‌های بی‌سابقه و سلب اختیارها، رییس دانشگاه خودش استعفا بدهد و برود ولی چسبندگی ایشان به صندلی بیش از این حرف‌هاست!!

واقعا این وضعیت رقت‌بار و تاسف برانگیز است!
آقای وزیر این وضعیت را خاتمه بده
یا جرات کن و حکم عزل را اجرا کن
یا نرمش قهرمانانه نشان بده و رییس را تثبیت کن تا وضعیت دانشگاه هم با ثبات شود.
هرتصمیم‌‌ی از این وضعیت بی‌ثباتی و سردرگمی بهتر است.
پاسخ + +2 -1 --
ف. موسوی 1399/04/31 - 13:15
آیت‌الله جنتی در دیدار با اعضای هیئت رییسه مجلس:
** نمایندگان در عزل و نصب دستگاه‌های اجرایی دخالت نکنند

دبیر شورای نگهبان در توصیه‌ای دیگر، عدم دخالت نمایندگان مجلس در عزل و نصب‌های اجرایی را متذکر شد و اظهار داشت: متأسفانه در برخی ادوار مجلس بعضی نماینده‌ها اقدام به دخالت در عزل و نصب‌های بی‌مورد و غیرمعقول می‌کردند؛ شما حتماً باید بر کار دولت نظارت کنید و درباره انتصاب افراد نالایق سؤال کنید و تذکر بدهید، ولی حق دخالت در حوزه اجرا را ندارید.


واقعا چرا تعداد اندکی از نمایندگان یک مجلس انقلابی مانع از برخورد وزیر با یک مدیر متخلف و قانون شکن شده اند؟؟
پاسخ + +2 -2 --
هیئت‌ علمی ‌جدید‌ 1399/04/31 - 15:53
آقای خنیفر سرنوشت دانشگاه را به گروگان گرفته و حاضر است همه را قربانی حضور چند روز بیشتر خود کند.
ایشان با منفعت‌طلبی و کاسب‌کاری، حیثیت دانشگاه را در افکار عمومی و نهادهای رسمی بر باد داده
وقتی به‌راحتی در امور هیئت‌علمی از آیین‌نامه‌های مصوب تخطی می‌شود و .... منفعت عده‌ای معدود بر منافع دانشگاه ترجیح داده می‌شود؛ در وزارت علوم هم پرونده‌های جذب دانشگاه فرهنگیان را با با بدبینی نگاه می‌کنند.
چقدر باید طول بکشد تا دوباره این حیثیت و اعتبار تربیت‌معلم احیا شود.
کافی است یک‌بار برای انجام کاری ساده به وزارت علوم مراجعه کنید تا بفهمید ایشان اعتبار دانشگاه را چگونه به باد داده‌ و چه بدبینی از دانشگاه ایجاد کرده است.
وقتی در وزارت علوم می‌فهمند از دانشگاه فرهنگیان هستی، انگار با یک مجرم سابقه‌دار روبرو شده‌اند البته با عملکردی که از دانشگاه دیده‌اند به آن‌ها حق می‌دهم. واقعاً ارزش داشت برای منفعت چند نفر (مثلاً تبدیل ۱۳ مدیر دانشگاه از کارمند به هیئت‌علمی) اعتبار و آبروی صدساله تربیت‌معلم تاراج شود؟؟
آقای خنیفر چه پاسخی داری؟
پاسخ + +5 -1 --
دانشجوی چمران 1399/04/31 - 19:43
وقتی دانشگاه رسماً تعطیل است چرا پول غذای نخورده و خوابگاه بسته را از ما می‌گیرید؟

جالب است که الآن هم که مشخص‌شده پول‌های کسر شده از حقوق دانشجویان خرج چه مواردی می‌شود بازهم دانشگاه اصرار دارد حتی در ایام تابستان هم از حقوق دانشجویان کم کند!!!

کسر حقوقی که در قانون فقط برای هزینه‌های خوابگاه و غذا اجازه داده‌شده است

در همه ایام کرونا که خوابگاه و سلف‌سرویس کلاً تعطیل بوده دانشجویان را مجبور کرده‌اند به حساب دانشگاه پول واریز کنند مصداق بارز پول زور!!

حداقل اگر این پول خرج زیرساخت‌های موردنیاز دانشگاه می‌شد غمی نداشتیم ولی الآن که معلوم شده این پول‌ها به جیب چه کسانی می‌رود و خرج منفعت‌طلبی شخصی و سفر خارجی و کارت هدیه و ایران‌گردی خانوادگی عده‌ای می‌شود واقعاً عصبانی و ناراضی هستیم...

از آقای وزیر و نمایندگان مجلس می‌خواهیم از پول‌های خرج شده در دانشگاه فرهنگیان تحقیق و نظارت کنند.

مسئول نهاد رهبری بفرماید آیا خنیفر شرعاً حق دارد پول غذای دانشجو را خرج خرید کتاب خودش کند؟؟
پاسخ + 0 0 --
نماینده صنفی 1399/04/31 - 20:46
نماینده شورای صنفی دانشجویان:
سایت صدای معلم تنها سایتی است که صادقانه و با شجاعت مسائل دانشجویان دانشگاه فرهنگیان را منتشر می‌کند.
ما دانشجویان، از مدیر سایت آقای پورسلیمان واقعا ممنون هستیم،
برخی سایت‌های مدعی اطلاع رسانی و شفافیت حرفها و مشکلات ما را سانسور می کنند و دنبال حسابگری هستند.
بعضی می گویند این حرفها تضغیف دولت است بعضی هم می گویند خنیفر مدیر اصولگرا است و به مخالفان دولت میدان داده و نباید به او انتقاد شود.
در این شرایط صدای معلم مستقل و حقیقت طلب است
کاش وزارت آموزش و پرورش و قوه قضاییه وضعیت پول های کسر شده از حقوق دانشجوها در ایام کرونا و محل هزینه آنها را بررسی کنند.
پاسخ + +2 -2 --
احمدی- دانشجوی زنجان 1399/04/31 - 21:41
آقای وزیر
آقای خنیفر
آقای حاجی بابایی
وجدان خود را قاضی کنید!!!
وقتی دانشگاه تعطیل است، هیچ کس در خوابگاه نیست، آشپزخانه و سلف سرویس به کلی بسته شده، آب و برق و گاز مصرف نمی‌شود حتی کارکنان دانشگاه هم در تعطیلات تابستانی بسر می برند

با چه توجیهی دانشجویان را مجبور می کنید به دانشگاه پول بپردازند؟؟

کسر حقوق فقط برای غذا و خوابگاه قانونی است
چرا پول غیر قانونی میگیرید؟
آقای خنیفر نکند کتاب جدیدی تولید کرده‌اید که می‌خواهید با پول ما چاپ کنید و مفتی به همه بدهید؟
شاید هم باز سفری خارجی تدارک دیده‌اید که برای هزینه‌ها (مخصوصا کرایه تاکسی!!) دلار نیاز دارید؟ دلار هم که گران شده
مدیران شما هم که در ایام کرونا حسابی بیکار هستند و استراحت می‌کنند پس بهانه ای ندارید کارت هدیه ۱۰۰ میلیونی بدهید!!
آقا پول دانشجو خوردن نداره ما به این اندک حقوق نیاز داریم، ما خیلی وقتها به خانواده‌هامون کمک مالی می‌کنیم
من که راضی نیستم وحق الناس است
صدای معلم صدای ما باش هر وقت اعتراض کنیم ما را از گزینش می‌ترسانند.
پاسخ + 0 0 --
حسن کریمی 1399/04/31 - 21:55
آقا دمت گرم

حرف حق زدی
پاسخ + +1 -3 --
مهیار 1399/04/31 - 22:57
کلاتو بنداز هوا که حاجی بابایی پیدا شد و احمدی نژاد و این دانشگاه رو باب کردن که خیانتی در حق فارغ التحصیلان دانشگاهها کردن ، اونا باید پیش خانواده از بیکاری خجالت بکشن و تو با ۱۸ سال سن و مدرک دیپلم دلت میخواد به اندازه یه کارمند رسمی حقوق بگیری !!!! به شما باید ماهی ۲۰۰ تومن هزینه دانشجویی بدن و بعدا ازتون بگیرن . دارین دنبال کار و بار خودتون میگردین و ادعاتون آسمونو باز میکنه !!!!
پاسخ + 0 0 --
رجب زاده 1399/05/01 - 09:55
شما حق دارید با شیوه پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان و قانون تعهد دبیری مخالف باشید. اما این دانشجویان هم طبق قانون و در رقابت نفس‌گیر و حساس کنکور موفق شده‌اند در این رشته‌ها پذیرفته شوند و در قبال حقوق تعهد استخدام دوبرابری در هر جا آموزش و پرورش بخواهد؛ داده‌اند.
آیا اینکه تعدادی فارغ‌التحصیل بیکار در جامعه وجود دارد؛ دلیلی است که دانشگاه فرهنگیان در قبال دانشجویانی که پذیرفته تعهد و مسئولیتی نداشته باشد؟
آیا این دانشجویان فرزندان همین سرزمین نیستند که باید سال‌ها شغل حساس معلمی را برعهده داشته باشند؟
آیا تامین حداقل‌های رفاهی حق هر دانشجو نیست؟
اغلب دانشجویان این دانشگاه بدیل علاقه به شغل معلمی به این دانشگاه آمده‌آند و به راحتی می‌توانسته‌اند در بهترین دانشگاه‌های ایران پذیرفته شوند الان هم ما تنها خواهان حداقل امکانات آموزشی،‌فرهنگی و رفاهی فراهم شده برای دانشجویان روزانه سایر دانشگاه‌های دولتی هستیم.
در قضاوت و اظهار نظر کمی منصف باشید
پاسخ + +1 -3 --
مظاهری 1399/04/31 - 23:26
دانشجویان دانشگاه هیچ اعتمادی به خنیفر ندارند

او به دنبال منافع خود است و دائماً اعلام می‌کند هرسال دانشجو زیادی گرفته است

برای ما اما دانشجوی زیادتر یعنی:
کوچک‌تر شدن فضای دانشگاه
یعنی تشکیل کلاس پشت سر هم از هشت صبح تا هفت شب برای جمع شدن کلاس در ۲ روز
یعنی بیشتر شدن تعداد دانشجو در هر اتاق خوابگاه (البته سالن با 35 تخت دیگه اتاق خوابگاه نیست سربازخانه هم این‌طور نیست!!)
یعنی بیشتر شدن صف طولانی دریافت غذا
یعنی بی‌کیفیت شدن غذا
یعنی سالن مطالعه و سایت همیشه شلوغ و پرجمعیت
یعنی اینرنت کلنگی
یعنی کلاس‌های 45 نفره
یعنی استاد بی‌تجربه و تحمیلی از بستگان نماینده و فلان مدیر آموزش‌وپرورش
یعنی تشکیل کلاس در زیر پله و رختکن
یعنی نداشتن فعالیت فوق‌برنامه فرهنگی و تفریح و اردو و ....

البته برای آقای خنیفر تعداد دانشجوی بیشتر یعنی فروش بالاتر کتاب‌هاش و درآمد بیشتر از کسر ۴۵ درصد حقوق آن‌ها و...

دردمون رو به کی بگیم....

#پول‌ـ‌دانشجو‌ـ‌خوردن‌ـ‌نداره
پاسخ + +2 -3 --
حامد 1399/05/02 - 07:14
اینا در بهترین دانشگاه هم قبول میشدن آخرش الافی بود دیگه ، اینا از منو شما زرنگترن و بهتر از ما میدونن که بهترین جا همینجا بود که قبول شدن . شما مسئولین محترم کشور خواهشا فکر دیگه ای کنید و این بساط دانشگاه رو با این مدل دانشجو گرفتم کلا جمع کنید .آخه دلیلی نداره دانش آموز از مدرسه بیارین ۴ سال حقوق بدین که مثلا چی بشه ؟؟؟میخوایین تربیت کنین ؟؟؟اینا که اصلا در اختیار شما نیستن !!! صبح میان ۴ ساعت کلاس شب میرن خونه ...خوابگاه هم که بمونن تفریح گاشونه
پاسخ + +2 -3 --
حامد 1399/05/02 - 07:16
دانشجو اگر اهل درس و کتاب باشه و کتاب براش ارزش داشته باشه دیگه نمیگه پول منو همه شو به من بدین و دانشگاه رو کلا تعطیل کنین !!!! باید کسانی که این بچه ها رو استخدام دولت کردن به بیت المال پاسخگو باشند
پاسخ + +2 -3 --
رحمتی نیا 1399/05/13 - 19:11
#عذرخواهی‌ـ‌‌ازـخنیفر
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1399/07/25 - 16:34
واي
بعضي نظرات و پست ها را ميخونم ياد قران هاي سر نيزه ميافتم
فتنه هاي دور و بر دكتر خنيفر همون افراد نزديك خودش
هم فتنه به پا ميكنند تا دكتر عزيز را كله پا كنن و بعد از نا اميدي سريع هشتك عذر خواهي براي وزير در نظر ميكيرند
نفاق ريشه اش از قبل تولد تو بوده ابله
ولي تو كوچك تر از اني بتواتي نفاق را پيش ببري
.....

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

آیا ملاقات های مردمی وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم در کم کردن شکاف میان اداره و مدرسه و جلب اعتماد معلمان تاثیری دارد ؟

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور