صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

" به تصمیم اخیر دولت مبنی بر قطع بیمه تکمیلی جانبازان شاغل و بازنشسته معترضیم "

درد دل جانبازان از قطع بيمه تكميلي بنياد شهید

سیدحرمت الله موسوی مقدم / جانباز اعصاب و روان از استان مرزی ایلام

تصمیم اخیر دولت مبنی بر قطع بیمه تکمیلی جانبازان شاغل و بازنشسته

ما مردان کهن سال امروز، نوجوانان و جوانان دهه شصتیم که پاسداری از انقلاب اسلامی را بر میز و مداد و معلم و مدرسه ترجیح دادیم.

- سلامی به سترگی سعادت و به لطافت مهر و محبت تقدیم شما، رهبرعزیز و فرمانده دل های رئوف رزمندگان دوران دفاع مقدس
ما مردان کهن سال امروز، نوجوانان و جوانان دهه شصتیم که پاسداری از انقلاب اسلامی را بر میز و مداد و معلم و مدرسه ترجیح دادیم.
ما از نسل آن تبار پاکیم‌ که‌ در عنفوان جوانی، خور و خواب و خوشی خویش را فدای فرمان تو کردیم و با جان و جهان خود در مقابل متجاوزان ایستادگی کردیم.

ما آن جوانان سی سال پیشیم که پدران و مادران خویش را در زیر چادرهای سرد و نمناک به امان خدا گذاشتیم و سنگرنشینی را در جنوب و غرب کشور برگزیدیم و با سلاح سلامتی خود سد راه صدام تکریتی شدیم.
ما پیران امروز، همان جوانان دیروزیم که برای عبور از میادین مین و پوشیدن رخت شهادت از همدیگر سبقت می گرفتیم.
ما گوشه نشینان خلوت امروز، فرمانبرداران ولایتیم که با مدد خون، جهان را وادار به پذیرش شکست درمقابل اراده ملت ایران کردیم.
ما افتادگان امروز، همان ایستادگان دیروزیم که با صفیر گلوله از تمامیت ارضی ایران حراست کردیم.

ما تاریخ مصرف گذشتگان امروز، بسیجیان بی ترمز دیروزیم که هیبتمان هیمنه آمریکا را شکست و قدرت ایران را به رخ جهانیان کشید.
کهنه پوشان امروز، سنگرنشینان خاموش دیروزیم‌ که‌ سنگ بر شکم بسته و دم برنیاوردیم.
ما عصابه دستان امروز، تفنگداران دیروز شماییم که امام خمینی ( ره )ما را ستوده و به تاریخ سفارش کرده است.
ما اسیران جور امروز، آزادگان‌ دیروزیم که در اسارتگاه های دشمن بعثی عزم و اقتدار ایران و ایرانی را به اوج عظمت رساندیم.
ما ناتوانان امروز، همان برنایان دیروزیم که با دستکاری تاریخ تولد خود به جبهه جنگ اعزام می شدیم تا جمهوری اسلامی بماند.
ما محتاجان امروز، سربازان مخلص دیروزیم که کسب و کار و تلاش و تجارت خود را فدای ایران و امام و رهبر خویش کردیم.
ما قدخمیده های امروز، سرو سامان جبهه های نبرد حق علیه باطل دیروزیم که جوانیمان را تقدیم مرز و مملکت و ایمان و اعتقادخود نمودیم.

ما عائله مندان امروز، همان نونهالان دیروزیم که هفت سین سال را در ته سنگر و سیم و سلام و صلوات و سکوت وسایه به سر می کردیم تا مرزهای ایران دستخوش ولع مهاجمان نگردد.
ما خانه نشینان تهی دستان امروز، جبهه گردان و شب زنده داران دیروزیم که آرامش دشمنان را به تاراج تحور خود برده بودیم.
ما درماندگان و بینوایان امروز همان پیشکسوتان جهاد و شهادت دیروزیم که قرار بود درپیچ و خم های زندگی گرفتار نشویم.
ما فراموش شدگان امروز، خبرسازان دفاع مقدس دیروزیم که با نارنجک دستی وچاشنی عمر، تانک دشمن را منفجر و افکارعمومی دنیا را متوجه ایثار ایرانیان می کردیم.

ما به تعبیر بعضی مدیران اجرایی، خشکه درختان بی ثمر امروز، درختان مثمر دیروزیم که میوه جانمان مایه افتخار انقلاب گردید.
ما منفوران سرمایه داران و مدیران نجومی بگیر امروز، همان دلاورمردان دیروزیم که بازوانمان متبرک به بوسه بابرکت امام راحل و مراد و مرید وجودمان است.

ای امام و ای پیشوای عزیزمان: ما گم گشتگان دشت تزویر امروز همان خاکی پوشان ساده دل دیروزیم که جان برکف و سلاح در دست و برگ خطر برتن، جان و نان را ارزانی انقلاب اسلامی‌ کردیم. ای امام و ای فرمانده کل قوا ومرجع محبوبم.
ما خاک خوردگان کنام شیران درجای جای ایران، امروز نیز آماده ایم تا در رکابت رمق جان و تن مجروح و قلب ریشمان را به فرمان تو قربانی کنیم.
تو بیا و باز هم پیشوایی کن و با تذکر به دولتمردان و به خصوص متولیان بنیادشهید و امور ایثارگران نگذار فرزندان بسیجی ات بیش از این در چنبره مشکلات درمانی متذلل شوند و در گوشه بیمارستان ها اسیر دست فقر و نداری گردند.
بیا و با هیبت نبوی خود فرمان ابطال تصمیم اخیر دولت مبنی بر قطع بیمه تکمیلی جانبازان شاغل و بازنشسته را صادر و با مکلف نمودن بنیاد شهید به پوشش مجدد بیمه تکمیلی جانبازان مورد بحث، بار دیگر سربازان کهن سال خود را قرین منت و رحمت قرار بده .


جانباز اعصاب و روان از استان مرزی ایلام

و جمعي از جانبازان شيميايي اصفهان


ارسال مطلب برای صدای معلم

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت داریداین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید">

تصمیم اخیر دولت مبنی بر قطع بیمه تکمیلی جانبازان شاغل و بازنشسته

پنج شنبه, 24 آبان 1397 13:51 خوانده شده: 753 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +5 0 --
ناشناس 1397/08/24 - 14:06
اینها به جانبازان یادگاران جنگ و
انقلاب رحم نمی کنند، قرار است
به من و شما مرحمت کنند؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1397/08/24 - 14:51
و ان امریکای جهتانخوار است که به سرباز کودک کش و ادمکشش در اقصی نقاط جهان چنان خدمت میکند که حاضر است برای دنیای ترامپ از جان خودش بگذرد. میگویند امریکا به سربازانش که در جنگ دچار اسیب شده است تا 50 سال خدمات رایگان برای نوه و نتیجه هایش ارائه میدهد ما در اینجا داعیه جکومت مهدی داریم و سربازان معلم و غیر معلم را اینگونه به اتش ندامت میسوزانیم. من خود ارزو میکردم که سرباز امریکایی بودم چون لااقل دولتمردانم اشکارا شراب مینوشیدند و اشکارا فسق میکردند و بنام دین اسلام اینهمه جنایت که عزیزان ما در این مملکت مرتکب میشوند را انجام نمیدهند.کدام سرباز وطن پرستی است که بشنود فلان جاح اقا اینطور اختلاس میکند و یک من و نیم ریش هم دارد و دلگیر نشود؟ ای کاش سرباز ترامپ بودم!
پاسخ + 0 0 --
سید محمد حاتمی 1397/08/24 - 14:56
همکارم جانبازه نه کسری تو فیش حقوقیش هست بیمه تکمیلیش بیمه ایران هزینه تحصیل فرزندان را بنیاد میده و...
البته واقعا جانبازی هم دل و جرات و افتخار میخواد که نصیب هر فردی نمیشه
پاسخ + +2 0 --
مسلم 1397/08/24 - 14:41
مصوبات هيىت دولت غير كارشناسي از روي كينه بغض نسبت به جانبازان دفاع مقدس تاسف اور وجاي گله است بازنشستگان فرهنگي مورد شماتت دولتمردان هستند با حقوقهاي ناچيز وعدم رعايت قانون خدمات كشوري وحالا اين قطع بيمه تكميلي ما جانبازان تير خلاس بر پيكرهاي حنيف ورنجورمان بود كه زده شد واز نظر اين دولت ووزراي ميلياردي شايد مهم نباشد چون نجومي ميگيرند ودرامد هاي ميلياردي دارند اما بازنشسته اي كه زير دو ميليون حقوق ميگيرد وداروهاي خاص از اعصاب روان شيمياىي وانواع بيماريهاي بروتز استخوان و،،،،،، فاجعه ونسل كشي ايثارگران هست كي عزيزان مسىول متوجه عمق فاجعه ميشوند خدا ميداند بازنشسته فرهنگي با هزاران مشكل وشرمندگي نزد فرزندان وعروس وداماد بسر ميبرد اما سربار خانواده شدن ديگر قابل تحمل نيست جز ترك اين دنياي فاني زرپرستان بي عاطفه درد اينجاست فرهنگيان چه شاغل وجه بازنشسته در يك دولت وكشور تمام حقوق ومزايايشان با ساير كارمندان دولت فرق دارد
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1397/08/24 - 16:08
نگران نباشید آنان تیر خلاص خود را رها می سازند.
پاسخ + 0 0 --
اوس تقی بازنشسته 1397/08/25 - 07:12
افتخارجانبازبودن ازمایشی بودازجانب پروردگآرعالمپس سکوت درمان هردردی است ارزش جانبازی. را با قیل وقال ضایع نكنیم خداوند شنوای گفتارمان است اعمال وعباداتتان را که برای خداومیهن بودباطل نکنید خدا سزای همه راخواهدداد. جبهه رفتن عشق بودپس ضایعش نکنید. به درک بیمه راقطع کردند.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1397/08/25 - 15:24
نفس تان از جای گرم در می آید همکار بازنشسته ، برای یک آمپول و یا دیگر داروها خبر دارید چقدر هزینه می شود؟
معامله با خدا شده ، قرار نیست با نداری ، کمترین توانایی وجود خود را هم از دست بدهند. عجب دیدگاه هایی ارائه می شود!!!!! آنان سلامتی و جوانی خود را برای خاک وطن و حیات هموطنان قربانی ساخته اند که حداقل امکاناتشان یعنی بیمه حذف گردد ؟آنان باید رایگان درمان شوند حتی بیمه هم پاسخگو نیست!!! هر چیز سر جای خود ارزشمند است.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1397/08/25 - 15:44
تاریخ خبر به سال 91 مربوط است ولی این ماه یعنی آبان 97 نیز این 200 هزار تومان به حساب بازنشستگان واریز شده است.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1397/08/25 - 20:18
ببخشید اشتباهی ارایه شده

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

آیا ملاقات های مردمی وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم در کم کردن شکاف میان اداره و مدرسه و جلب اعتماد معلمان تاثیری دارد ؟

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور