صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

جواد بابازاده ( رها ) / عضو شورای نویسندگان صدای معلم

عمل غیر اخلاقی برخی مدیران آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در حاشیه سی و سومین اجلاس مدیران آموزش و پرورش کشور !( گزارش تصویری )

این همایش دستاورد آموزشی و کاری مشخصی ندارد و بیشتر یک نوع همایش نمایشی و تبلیغاتی و سیاسی است/ مقامات سیاسی کشور و مسئولین ارشد آموزش و پرورش در سخنرانی های خود از حد کلیات و تعارفات فراتر نمی روند/ مدیران ارشد آموزش و پرورش هم برای تبلیغ عملکرد و برنامه های خود از این تربیون استفاده کنند/ سه دقیقه سخنرانی جز بار نمایشی بار کارشناسی و تحلیلی نمی تواند داشته باشد و صرفا هدف استفاده از تریبون اجلاس بوده است/ روسای برخی نواحی و مناطق آموزش و پرورش  آذربایجان شرقی پس از اتمام سخنرانی های اجلاس و ترک حضار،  در جایگاه سخنرانی حاضر شده و به شکلی که بنر تبلیغاتی سی و سومین اجلاس مدیران آموزش و پرورش کشور پشت سرشان دیده می شود با ژست سخنرانی در سالن خالی از جمعیت عکس تبلیغی گرفتند/ این رفتار، عملی غیر اخلاقی و غیر فرهنگی است که ارتکاب آن از سوی مدیران آموزش و پرورش که خود باید نماد فرهنگ و اخلاق باشند دور از انتظار است/ سخنرانی فرزند قره داغ حاج علیرضا ستاری در سی سومین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور

 اجلاس روسای آموزش و پرورش و عمل غیراخلاقی برخی مدیران و مسئولان چندی پیش از تاریخ ۱۸ مرداد تا تاریخ ۲۰ مرداد در تهران سی و سومین اجلاس مدیران آموزش و پرورش با حضور و سخنرانی برخی مقامات کشوری برگزار شد . این اجلاس هر ساله به مدت سه روز و با صرف هزینه فراوان برگزار می شود .

با بررسی نحوه برگزاری و نتایج این جلسات در سال های گذشته مشخص می شود که این همایش دستاورد آموزشی و کاری مشخصی ندارد و بیشتر یک نوع همایش نمایشی و تبلیغاتی و سیاسی است . 

وزرای آموزش و پرورش ، روسا و مدیران آموزش و پرورش کل کشور را در تهران جمع می کنند و 90 درصد وقت اجلاس به سخنرانی می گذرد و فرصتی برای تبادل نظر و جمع بندی مشکلات وجود ندارد.

مقامات سیاسی کشور و مسئولین ارشد آموزش و پرورش در سخنرانی های خود از حد کلیات و تعارفات فراتر نمی روند.

مدیران ارشد آموزش و پرورش هم برای تبلیغ عملکرد و برنامه های خود از این تربیون استفاده کنند ، جدا از اهداف برگزار کنندگان و نحوه برگزاری اجلاس، اغلب مدیران مناطق و استان ها نیز فرصت حضور در این جلسات را بسیار مغتنم می شمارند تا با شرکت در این نوع جلسات برای خود رزومه تبلیغاتی و روابط جدیدی به دست آورند.

رصد اجلاس چند سال گذشته این مساله را به خوبی عیان می کند .

روال کار اجلاس امسال به شکلی بود که از هر استان یک مدیر آموزش و پرورش به نمایندگی از مدیران آن استان به مدت سه دقیقه  سخنرانی می کرد. 

از استان آذربایجان شرقی آقای صادقی رئیس آموزش و پرورش شهرستان میانه به نمایندگی از مدیران استان سخنرانی کرد. سه دقیقه سخنرانی جز بار نمایشی بار کارشناسی و تحلیلی نمی تواند داشته باشد و صرفا هدف استفاده از تریبون اجلاس بوده است.

 از این که بگذریم اتفاق دیگری در اجلاس افتاد که بسیار شگفت انگیز بود و باید توسط روانشناسان مورد کنکاش قرار گیرد تا گوشه ای از علایق مدیران آموزش و پرورش آشکار شود.

روسای برخی نواحی و مناطق آموزش و پرورش  آذربایجان شرقی پس از اتمام سخنرانی های اجلاس و ترک حضار، در جایگاه سخنرانی حاضر شده و به شکلی که بنر تبلیغاتی سی و سومین اجلاس مدیران آموزش و پرورش کشور پشت سرشان دیده می شود با ژست سخنرانی در سالن خالی از جمعیت عکس تبلیغی گرفتند !

مشاهده  این تصاویر با این توضیح که گویا رییس منطقه  در حال سخنرانی در اجلاس مدیران است موجب تاسف نگارنده و افرادی شد که اخبار اجلاس را پی گیری می کردند . گرفتن عکس یادگاری از تریبون اجلاس برای آلبوم خانوادگی قباحت چندانی ندارد اما انتشار این تصاویر در فضای عمومی با زیرنویس و توصیف بسیار تاسف بار است.
 در یکی از تصاویری که در کانال های مختلف منتشر شد زیر تصویر آقای علیرضا ستاری رئیس ناحیه پنج تبریز نوشته شده است : " سخنرانی فرزند قره داغ حاج علیرضا ستاری در سی سومین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور !"

عکس آقای شیرمحمدزاده رئیس آموزش و پرورش شهرستان گوگان به همین شکل در کانال و گروه های مختلف انتشار یافت که در زیر آن نوشته شده است : "سخنرانی رئیس آموزش و پرورش گوگان در اجلاس روسای آموزش و پرورش مناطق کشور "؛ تصاویر  سخنرانی ساختگی  آقایان مطلبی رئیس آموزش و پرورش سراب و آقای علیزاده رئیس آموزش و پرورش شهرستان چارایماق و آقای فرهنگ رئیس تیکمه داش  هم دیده شده است.

با نگاهی به صفحات مجازی و تصاویر پروفایل این مدیران ، نگاه تبلیغاتی و پوپولیستی این افراد به اجلاس بسیار عریان است. احتمالا شبیه این اقدام در نقاط دیگر کشور هم رخ داده است . 

این رفتار، عملی غیر اخلاقی و غیر فرهنگی است که ارتکاب آن از سوی مدیران آموزش و پرورش که خود باید نماد فرهنگ و اخلاق باشند دور از انتظار است امید است با گسترش رسانه ها و رصد بیشتر رفتار مدیران از سوی اهالی رسانه و با افزایش سطح آگاهی جامعه این گونه اقدامات ضد فرهنگی کمتر مشاهده شود.

اجلاس روسای آموزش و پرورش و عمل غیراخلاقی برخی مدیران و مسئولان

اجلاس روسای آموزش و پرورش و عمل غیراخلاقی برخی مدیران و مسئولان

 

اجلاس روسای آموزش و پرورش و عمل غیراخلاقی برخی مدیران و مسئولان

اجلاس روسای آموزش و پرورش و عمل غیراخلاقی برخی مدیران و مسئولان

اجلاس روسای آموزش و پرورش و عمل غیراخلاقی برخی مدیران و مسئولان

یکشنبه, 31 مرداد 1395 15:27 خوانده شده: 6075 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +37 -3 --
فرهنگی 1395/05/31 - 16:22
ویژگیهای آدم های جاه طلب و فرصت طلب ست. باطن خودش را به تصویر کشیده است .
پاسخ + 0 0 --
اوس نقی 1395/06/01 - 06:17
آقای مطلبی رئیس آموزش وپرورش فرزند قلعه جوق از سراب است که اینقدر ملوسه اگر فرصت سخنرانی داده می شد همایش از نمایش در می آمد خخخخخخخخخخخخخ !!!!
پاسخ + 0 0 --
معلم 1395/07/07 - 13:33
شنیده ها حاکی است که بازرسی عزل و به جای آن یک....به نام زینالی جایگزین خواهد شد چون شفارش شده نماینده است.
پاسخ + +24 -3 --
ناشناس 1395/05/31 - 17:00
از این خبر آویزه ام درد گرفت به گمانم برچاکنایم دچار اختلال شده وبه زودی دچار آماس اویز می شوم
پاسخ + 0 0 --
محمود 1395/06/03 - 13:58
وقتی مطلبی منصوب شد ، فاتحه ی آموزش و پرورش سراب هم خوانده شد . قیامت چگونه پاسخگو خواهد بود ، نمیدانم
پاسخ + +33 -4 --
فرهنگی 1395/05/31 - 18:18
فرزند قره داغ!
مدیران شهر تهران چی گفتند:
فرزند دماوند!
پاسخ + 0 0 --
حسین پور 1395/05/31 - 20:43
آقای ستاری واقعا قادر به مدیریت یک کلاس هم نیست آماده ام شرط ببندم
پاسخ + 0 0 --
مونسي 1395/06/01 - 08:46
واقعا درست گفتيد من زماني در ناحيه پنج تبريز بودم در يكي از جلسات آقاي ستاري را ديدم فرد كه بسيار ضعيف كه قادر به سخنراني هم نبودند تا اينكه بخواد در آن جلسه سخنراني كند.
پاسخ + +33 -3 --
محمدی 1395/05/31 - 19:39
بعد بعضی از معلمان انتظار دارند که حقوق فرهنگیان به پای مدیران بانکها و کارمندان وزارت نفت برسد

همین افراد موقعی که مدیر مدرسه بوده اند

خون همکاران خود را در شیشه ریخته اند و اعصاب معلمان را داغون کردند و انگیزه معلمان را نابود می کنند
پاسخ + +35 -3 --
ناشناس 1395/05/31 - 19:53
آموزش و پرورش در دست این عده سر گیجه گرفته.
انسانهای کوتوله اخلاقی و شخصیتی, چیزی که در این سازمان حرف اول و آخر رو میزنه.
من از این کارها تعجب نکردم. اینها همون کاری رو کردند که برای اون بار اومدند. ظاهرسازی و تزویر.
پاسخ + +29 -3 --
صفری 1395/05/31 - 20:32
وقتی گفته میشه مدیران مناطق وشهرستان ها بعضالایق این پست نیستندبعضی ها ناراحت میشن بابافانی بدرداین سیستم نمیخوره بیایید.الان فقط شده تظاهر؛ریا ؛حق کشی ؛خیلی راحت نیروهای توانمندراکنارمیزننداینهاوقتی خودشون نیازبه مشاوره دارندچطورمدیریک منطقه شدنداگروزیروزیرباشه همه این افرادرابایدعزل کنه
پاسخ + 0 0 --
فرهنگی 1395/06/01 - 09:06
موافقم خیلی زیاد.
پاسخ + +25 -3 --
صفری 1395/05/31 - 20:38
این رو بایدنشون اعضای کمیسیون آموزش مجلس دادکه الان دارند موضوع استیضاح وزیررابررسی میکنندببینند این مدیران جناب فانی چقدرکمبودوجهه دارنداینهامیخواهندسیستم آموزشی وتربیتی یک منطقه رارهبری کنندخاک برسرماکه اینهامدیران ماهستند.خجالت آوره ازخانواده های شهدای مدافع حرم خجالت نکشیدند.
پاسخ + +28 -4 --
حسین پور 1395/05/31 - 20:44
مدیران پاشایی هستند دیگه انتظار بیشتری نیست
پاسخ + 0 0 --
مونسي 1395/06/01 - 08:47
چنين وزيري را چنين مديركلي شايسته
پاسخ + +18 -3 --
صفری 1395/05/31 - 20:47
فرد جاه طلب بیشتر قدرت مدار است یعنی سعی می کند با استفاده از هر روشی به مقصود خود برسد. این تکیه بر قدرت موجب می شود این فرد زحمات افراد دیگر را بی ارزش نشان داده و کارهای خود را بزرگ نشان دهد. چنین فردی هیچ ترسی از نابود کردن زحمات سایرین ندارد. اگر به مقامی برسد با زیردستان خود رفتاری قلدرانه دارد و سعی می کند با ایجاد تفرقه به آنها مدیریت کند.

توجه داشته باشید که فرد جاه طلب انگیزه زیادی برای رسیدن به هدف خود دارد. این انگیزه در محیط های کاری عموما کسب سمت های بالاتر شغلی، یا به عبارت دیگر ره صد ساله را یک شبه پیمودن، و استفاده از مزایای آن است.
این شایددرمورداین مدیران صدق کند
پاسخ + +19 -3 --
صفری 1395/05/31 - 20:49
پوپولیست یا همان اقدامات مردم باور یا عوام گرایانه را می توان در قالب اموری ارزیابی کرد که به دنبال رضایت عمومی و جلب پشتیبانی و حمایت مردم در حوزه های مختلف است که از این مسیر سیاستمداران می توانند به اهداف و خواسته های سیاسی، حزبی و گروهی نائل شوند. در برخی اوقات اقدامات پوپولیستی که از سوی مجریان یک کشور انجام می شود در قالب اقدامات عوام فریبانه قلمداد می شود و گروه ها و احزاب رقیب تلاش می کنند با تبلیغات گسترده و استفاده از رسانه به اینگونه اقدامات در راستای تخریب چهره مجریان امر، دامن بزنند.
دقیقاهمین نگاه پوپولیستی اینجاقابل مشاهده است.تاسف تاسف تاسف
پاسخ + +26 -3 --
مهرداد 1395/05/31 - 20:57
با سلام
این فرزند قره داغ است !
یک میلیارد تومان و 800 میلیون تومان خرج شد تا مدیران خود را این گونه معرفی کنند !
برای وزارت آموزش و پرورش متاسفم .
پایدار باشید .
پاسخ + +26 -3 --
رضایی 1395/05/31 - 21:01
آدم های ضعیف دنبال آدم های ضعیف میرن. فانی.....پاشایی......ستاری.......
پاسخ + +19 -5 --
موسوی 1395/05/31 - 21:14
آفرین بر آقای بابازاده
پاسخ + +17 -3 --
رحمانی 1395/05/31 - 21:50
وقتی که نحوه ی گزینش وانتصاب مدیران در این گشور به خاطر کارهای ستادی و فعالیت در ستاد های انتخاباتی نماینده ی برنده است انتظاری جز این نمیرود
معلم درنظام ا.پ فعلی فقط در حال مستند سازی به جای آموزش فقط می نویسد ومی نویسد
عکس..مستندات و .....بله حاصلش این خواهد شد که در درجات بالاتر هم یاد روزهای مدرسه و معلمی اش بیافتد ..
عکس و مستندان
پاسخ + +14 -2 --
مهرپور 1395/05/31 - 22:17
سلام.همایش ها از هر نوع همواره حالت نمایشی داشته اند و حیف از پول هایی که برای برگزاری شان خرج می شود.با این پول می توانستند بخشی از پاداش بازنشسته های عزیز رو پرداخت کنم.
کار نمایشی تعدادی از مدیران هم در مورد عکس به راستی شرم آوره.
پاسخ + 0 0 --
مهرپور 1395/05/31 - 22:51
تصحیح:پرداخت کنند.
پاسخ + +9 -12 --
معلم 1395/05/31 - 22:20
باسلام. اولا در چنین مراسماتی همه عکس یادگاری میگیرن ماهم بودیم همین کارها رو میکردیم. دوما بار غیر اخلاقی این قضیه نشر و گسترش ان هست .
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/06/01 - 05:15
اتفاقا نشراین قضایاباعث جلوگیری از خیلی حوادث واتفاقات میشه مانندفیش های حقوقی .بایدمردم ببینندکه مدیران آموزش وپرورش دراین دوره چقدرضعیف هستند
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/06/01 - 05:18
درشهرما همکاری معمولی بخاطر فعالیت درستادروحانی معاون فرمانداریک شهرشد این یعنی شایسته سالاری الان فقط باید خودت رادریک ستادجای بدی تاسمت بگیری وگرنه باید منتظرباشی
پاسخ + 0 0 --
عضو ستاد روحانی 1395/06/01 - 11:03
دوستان لطفا دقت کنید اکثریت روسا ارتباطی با دولت روحانی نداشته و متعلق به دولت قبلی هستند.
پاسخ + 0 0 --
بهناز 1395/06/01 - 18:28
حق با آقای ناشناس است ..درمنطقه ی ما نیزاز استاندار و فرماندارومدیرکل آ.پ مدیران نواحی وحتی بسیاری از مدیران ومعاونان مدارس و کارشناسان مسئول و عادی اداری وووو.... همه وهمه عوض شدندو همچنان در حال تعویضند وهمه هم جناحی و ستادی ...!!!بدون توجه به توانمندی و کارایی متاسفانه..!!
پاسخ + +22 -3 --
بازنشسته مهر93 تبریز 1395/05/31 - 22:26
مگرکل همایش نمایشی نبوده؟پس کجای این موضوع غیرعادی است؟یاشاسین آذربایجان.یاشاسین تبریز.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/06/01 - 05:19
پس آموزش وپرورش فعلی همش فیلم سینمایی است باکارگردانی جناب وزیر
پاسخ + +15 -1 --
مهدی 1395/05/31 - 23:12
وزیر: میانگین دریافتی معلمان دو میلیون و 200 ؟؟؟؟؟
خب مرد حساب الان حداقل 50 درصد معلم ها حقوق زیر 1/800 دارن.
این آماردادن چه صیغه ای است دیگر!!
پاسخ + +9 -1 --
ناشناس 1395/05/31 - 23:48
عقده ای هستن. کمبود دارن.
پاسخ + +8 -1 --
ناشناس 1395/05/31 - 23:56
بقول شکسپیر نمایش اندر نمایش!
پاسخ + +6 -1 --
ناشناس 1395/06/01 - 00:04
اطلاق کلمه غیر اخلاقی به این کار روسا زیاد درست نیست بهتر است بگوییم کاری ابلهانه باذوق کودکانه !البته از ادمهایی در این حد چیز بیشتری انتظار نمی رود
پاسخ + +8 -1 --
بهناز 1395/06/01 - 02:01
توقع داشتید غیر از این شاهد چه چیزی باشید؟!! از مدیرانی که یک شبه از سربازی به سرداری رسیدند ومدتهاآرزوی رسیدن به این جایگاه و استفاده ی ابزاری از قدرت برای عقده گشایی بودندو فاقد توانایی علمی و کارشناسی هستند انتظار داشتید چالش های موجود در آموزش و پرورش را آنالیز کنند و ولی نعمت خود را و خود ناکارآمدشان را رسوا کنند؟!!!اگرقراربراین بود که هرگز به این منصب نمی رسیدند!این خیمه شب بازی مشتی از خروار است... !!لطف بفرمایید در شهرستانها یک تفحصی بفرمایید تا ببینید در آنجاها چه بازار مکاره ای راه انداختند!!
پاسخ + +5 -1 --
عبدالله حقگو 1395/06/01 - 03:43
به نام خدایی که در این نزدیکیست.




من اناری رامیکنم دانه
به دل میگویم؛
خوب بوداین مردم
دانه های دلشان پیدا بود.

سهراب سپهری.



کاش خودنمایی مدیران مختلف جمهوری اسلامی به جای خود نمائی روش باطن نمائی صادقانه را پیش میگرفتندتاهرکس درجایگاه واقعی خودبنشیند.
این عکسها حتماجهت تبلیغات و تبلیغات احتمالی مجلس آینده است.
متاسفم که گرفتار کسانی شدیم که جاه طلبی را نه با توان وعلم که با دروغ وعوامفریبی میجویند.


یاحق
پاسخ + +7 -1 --
جیران 1395/06/01 - 05:04
روسای برخی نواحی و مناطق آموزش و پرورش آذربایجان شرقی پس از اتمام سخنرانی های اجلاس و ترک حضار، در جایگاه سخنرانی حاضر شده و به شکلی که بنر تبلیغاتی سی و سومین اجلاس مدیران آموزش و پرورش کشور پشت سرشان دیده می شود با ژست سخنرانی در سالن خالی از جمعیت عکس تبلیغی گرفتند !
اینها تقصیر ندارند باید از متولیان اخلاق و دین این مملکت پرسید 37 سال چکار میکنید در حوزه ها . ...
پاسخ + +7 -1 --
معلم 1395/06/01 - 07:15
بسیاری از همکاران گفتند آموزش وبرورش دست یک عده کوتوله ،ضعیف النفس،ندید بدید وتنگ نظر واز ظبقه ....به همین خاطراین فرهنگ واین تمدن سالهاست مرده است جنازه ای ونعشی بلیش نیست انتظار بهتراز این نداشته باشید اینها غیر معلمعند اینها عمله اند ازنظرفکری
پاسخ + +10 -2 --
از معلمان تبريز 1395/06/01 - 08:44
اگر منصفانه به شرايط مديريت آموزش و پرورش نگاه كنيم واقعا متوجه مي شويم كه اين افراد توانايي لازم جهت مديريت صحيح يك مدرسه را ندارند تا اينكه در مورد مديريت اداره آموزش و پرورش صحبت كنيم. مدير كل استان آذربايجان شرقي از جمله افرادي است كه خيلي راحت با صاحبان قدرت و نمايندگان مجلس معامله مي كند و اختيار خاصي در اين زمينه ندارد.
پاسخ + +8 -9 --
ناشناس 1395/06/01 - 08:53
گزارش قشنگی نبود زشته کارتان
با آبروی افراد و استانها بازی نکنید
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/06/01 - 09:31
اتفاقا گزارش بسيارزيبايي ميباشدشايدازبهترين گزارشهاي صداي معلم .بايدهمكاران ببينند كه چه كساني دارندسيستم رااداره ميكنند.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/06/01 - 09:33
نمونه كامل عوام فريبي
دماگوژی را «عوامفریبی» یا «مردم فریبی» ترجمه کرده اند و آن عبارتست از اغوای خلق از طریق دادن مواعید و شعارهای فریبنده و دروغین. دماگوگ یا عوامفریب کسی است که ادعای او دروغ با وعده های بی پایه و بدون پشتوانه، با تحریف حقایق سعی می کند مردم را به سوی خود بکشد و موافقت و تحسین وپشتیبانی آنان را جلب کند.
پاسخ + 0 0 --
بهناز 1395/06/01 - 15:35
سپاس آقای بابازاده برای روشنگری مستندتان.. این آقایان اول خودشان باید برای جایگاهشان حرمت قائل شوندکه این روش با آن ارزشگزاری منافات دارد!! قبلا هم نوشتم خوب است برای کسی بمیریم که حداقل برای ما تب کند.. اینها با نمایششان و هدر دادن زمان و مهمتر ازهمه هزینه ای که از دهان معلمان زحمتکش وخانواده های آنان کشیده میشود علنا به ما بی احترامی می کنند و ما ارزشگزار آنان باشیم!!! دیگه به چه روش وزبانی باید به ما بفهمانند که برای ما اهمیتی قائل نیستند!! یعنی واقعا فکر می کنید نمی دانستند که این همایش کشوری مورد توجه رسانه هاست و بلاخره یکی متوجه عملکردشان هست..!! چرا .. می دانستند ولی برایشان مهم نبود! نه متوجه شدنمان نه قضاوتمان نه دردمان از این همه ریخت وپاشهای نامردانه در شرایطی که معلمان زیر خط فقر هستند.. هیچکدام برایشان مهم نبود.. حالا شما دنبال حفظ آبرو برای این چنین افرادی هستید!!!!
پاسخ + +13 -2 --
کامکار 1395/06/01 - 09:48
سلام
جالب بود .
اما اولیه خیلی بانمک بود !
انگار سلام هیتلری می دهد !
پاسخ + +6 -4 --
حسین 1395/06/01 - 13:24
واقعا متاسفم به مقاله ات فکر کردم یه مقاله وزین است واقعا متاسفم در زمان استراحت در سمینارها و کنفرانسها اکثرا عکس یادگاری میگیرن خوب ایراد نداره به کنفرانس نرفته فکر میکنه کفش مهمی انجام داده
پاسخ + 0 0 --
سعید 1395/06/03 - 07:12
واقعا مثل اینکه نویسنده مقاله بسیار وزین بین اللمللی نیاز به پزشک روانشناس داره
پاسخ + +5 -6 --
قلم 1395/06/01 - 13:25
ضمن احترام به نقطه نظرات تمامی عزیزان بنده بعنوان اصحاب رسانه در این اجلاس سه روز متمادی حضور داشتم و تمامی مدیران و روسای مناطق مختلف اقدام به انداختن عکس یادگاری می کردند و گاها هم از ما میخواستند تا برایشان عکس بگیریم و این کار خیلی عادی و طبیعی این نوع جلسات هست آنچه مهم هست اینه که باید موشکافی کرد چرا عکس های استان آذر شرقی لو رفته ؟ البته برای برجسته کردن این موضوع متاسفم چون در مملکت همه موارد و مشکلات حل شده فقط این مورد مونده؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/06/01 - 15:19
عزیزمن گرفتن عکس یادگاری ایرادنیست ولی درگرفتن عکس انگیزه وقصدخودنمایی وبعدپز دادن به سایرهمکاران مهم است مدیریک منطقه آنقدربایدسنگین باشه که ازاین کارهانکنه اگرالمپیک مدیران رفته بودنداینکاررانمیکردند.
پاسخ + 0 0 --
بهناز 1395/06/01 - 16:06
با سلام خدمت شما اهل قلم...بعنوان یک معلم که قلم توتم اوست خدمتتان عارضم که هیچکس با عکس یادگاری در هر مکانی معاندت ندارد و حتما یک معلم قادر به تشخیص ودرک آن می باشد واین ره آورد رابطه مداریست.. امااولویت با خود جلسه وبررسی چالشها و مشکلات آموزشی و انعکاس خواسته های معلمان و ارائه ی طرحهای آموزشی و برنامه هاو...بوده وجمع بندی نتایج آن ..که متاسفانه هیچ حاصلی نداشت!! ازشما وهمکارانتان انتظار میرودقبل از دیگران لطف بفرمایید اینگونه جلسات پرهزینه و بی فایده رادر گزارشهای رسانه ای خود روشنگری کنید و آقایان را متوجه مسئولیتی که بر عهده دارند بکنیدتا حداقل باری از دوش معلمان واساتید خودتان برداریدکه قلم را بدستتان دادند..سپاس.
پاسخ + +6 -2 --
Morteza Hajibabaei 1395/06/01 - 13:36
اگر به روند انتخاب مدیران در اپ دقت کنید .این گونه رفتار ها دور از انتظار نیست
پاسخ + +6 -1 --
بازن ۹۴منتظرپاداش 1395/06/01 - 14:11
این مدیران مناطق هم اگرتامل کنیم جزودریافت کنندگان فیش های نجومی اند۱-حق حقوق مدیرمنطقه ۲-مدیرعامل صندوق وام ضروری ۳-مدیرعامل صندوق وام اعتبارفرهنگیان ۴-مدیرعامل باشگاه فرهنگیان منطقه۵-مدیرعامل فروشگاه فرهنگیان ۶-مسول برگزاری کنکورمتطقه ۷-مسئول ومدیربرگزاری جلسات همایش هاجشنوارهادرطول سال تحصیلی. که اگریک حساب سرانگشتی کنیم حقوق وپاداششان نزدیک همان مدیران فیشهای نجومی خواهندبود.پس لازمه عکس وژست بگیرند.لال بودندکه بگویندچراپاداش چندمعلم بازنشسته رایکسال چرانمی دهید.
پاسخ + 0 0 --
ایرانی 1395/06/01 - 18:41
خدمت باسعادت همکار پیشکسوت . بنده نیز در استانه بازنشستگی ام و سالهای زیادی در پستهای مختلف صف و ستاد مشغول بودم اما این عنوانهایی ک قید فرمودید بویژه در مناطق فقط عنوان است و دریغ از ریالی .... از اموزش و پرورش توقع فیش نجومی داشتن رویایی محال است و بس, اینجا فقط درد است ودرداست ودرد
پاسخ + +5 -5 --
ایرانی 1395/06/01 - 14:12
باسلام من خیلی برای این مقاله متاسفم درکانال معلمان هم نوشتم . اینجانب هم در اجلاس حضور داشتم و همه عزیزان شرکت کننده عکس یادگاری می انداختن . انچه ک برای من تعجب اوره اینه که چرا مدیران استان اذرشرقی قربانی این قضیه شدند. اتفاقا هم استانیهای ما زود تر از این عزیزان اقدام به انداختن عکس کردند.
بنظر من نشر این موارد دور از اخلاقمداری می باشد.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/06/01 - 18:11
شماهم کاراشتباهی کردیداگرمقابل تریبون قرارگرفتیدوعکس انداختید.خجالت آوره
پاسخ + 0 0 --
بازنشسته مهر93 تبریز 1395/06/01 - 22:01
یاشاسین آذربایجان.یاشاسین تبریز.
پاسخ + +9 -1 --
امیر 1395/06/01 - 15:29
ما معلمان چه قدر بدبختیم که زیر نظر چنین مدیران کوته فمری کار می کنیم شاید بتوان گفت ازکوزه همان برون تراود که دراوست
دوستی اززنجان
پاسخ + +7 -1 --
ناشناس 1395/06/01 - 15:46
خیلی با مزه بود ما که بچه بودیم از این بازیها زیاد میکردیم. پس استعداد مدیر شدن رو دارم
پاسخ + +2 -6 --
ناشناس 1395/06/01 - 17:50
منم متاسف شدم از بد اخلاقی نامیدن چند عکس یادگاری انداختن را!! اتفاقا متوجه شدم که خود نویسنده که اقدام به قلم فرسایی سادیستی کرده و به دنبال بزرگنمایی هر نقطه منفی است نیاز به روانکاوی اساسی داره!!!
پاسخ + 0 0 --
بازنشسته مهر93 تبریز 1395/06/01 - 21:59
ناشناس خودت هم بله.ای کلک.
پاسخ + +10 -2 --
علی 1395/06/01 - 19:03
ژست تبلیغاتی برای انتخابات مجلس یا شورای شهر است سوال اینجاست کدام یک از اینها در مورد مسائل معیشتی معلمان حرف زدند. همه جز پاچه خواری مدیران بالا تقدیر وتشکر از همدیگر با هم رقابت می کردند.
پاسخ + +3 -6 --
رحمان 1395/06/01 - 20:33
آقا فرهنگ انسانی خوب و دور اندیشی هستند. اگر تریبون در اختیار ایشان بود حتما مطالب مهم را بیان می کردند. ایشان به دور از حاشیه های جناحی و سیاسی هستند
و در ضمن جانباز هشت سال دفاع مقدس هستند.
همیشه به فکر پرسنل هستند.
پاسخ + 0 0 --
بازنشسته مهر93 تبریز 1395/06/01 - 21:58
فرهنگ به فکرپرسنل است؟این شخص درسنوات حق التدریس هاوارتقاشغلی استخدام رسمی هاچه ظلم هایی که نکردودرنقل وانتقالات نیزهمچنین.وهیچوقت حلالش نمیکنیم.وبااین حاشیه درهمایش سراسری خودش رااثبات کرد.دفترداری که بارانت نماینده بستانآبادرییس شده.
پاسخ + 0 0 --
رحمان 1395/06/01 - 22:30
جناب بازنشسته مهر 93 ایشان چندین سال است که رئیس هستند و ربطی به نماینده ندارد . منطقه محروم تیکه داش از زمان مدیریت ایشان خیلی بهتر شده هم از نظر احداث مدارس و هم از نظر تجهیز. فقط عیب مناطق محروم در این هست که پرسنل بومی کم دارد. و توقعات ما ف هنگان در این مناطق خیلی زیاد.
درضا هیچ کس مادر زادی رئیس به دنیا نمی آید . ایشان تمام مراحل را از تدریس و کارشناس اداره طی نموده اند و حالا هم حق دارند رئیس باشند ممنون
پاسخ + 0 0 --
رحمان 1395/06/01 - 22:31
سلام دوباره
انسان به جایی که می رود از سنگ و گل و دره . ..عکس.یا سلفی می گیرد. اینها هم از محل سخنرانی و با تریبون عکس گرفته اند. اتفاقا می خواهند این را برسانند که اگر جای یکی از مسئولیت کشوری در مراسم بودند . وعده الکی نمی دادند.
و...
پاسخ + 0 0 --
بازنشسته مهر93 تبریز 1395/06/02 - 14:00
آقارحمان این رییس دست نشانده ارزش این همه حمایت شماراندارد.
پاسخ + +4 -1 --
ناشناس 1395/06/01 - 23:48
مشکل آموزش و پرورش آذربابایجانشرقی با وجود مدیرکلی ...... حل نمی شود. متاسفم بر استان عزیزم
پاسخ + 0 0 --
بازنشسته مهر93 تبریز 1395/06/02 - 14:07
رضایی ازهشترودچه گلی به سرمان زدتاپاشایی ازهشترود؟
پاسخ + +1 -2 --
ناشناس 1395/06/02 - 13:21
مشکل فعلی آموزش وپرورش بودجه وپول نیست مشکل حال آموزش وپرورش بی اخلاقی هاست .حق کشی هاست .روابط درانتصابات است.که متاسفانه علیرغم اینکه جناب وزیرانسانی علمی ودانشگاهی است ولی متاسفانه شاخص های انسانی درمدیران فعلی کمتروجودداردویااصلاوجودندارد.مدیران فعلی تندرو؛دمدمی مزاج ؛عصبانی؛بی برنامه ؛بی اخلاق و....
پاسخ + 0 0 --
از ناحیه پنج 1395/06/03 - 18:51
متاسفانه آموزش و پرورش استان تحت تسلط هشترودی هاست.
پاسخ + +1 0 --
الدار 1395/06/02 - 17:26
سلام آن چیزی که از یاد رفته است آینده سازان این نظام هستند کسی نیست به این آقایان به اصطلاح کارشناس بگوید که بعد از 37سال از انقلاب دفاتر نمره هرسال چرا عوض نمیشوند مثل این که در پشت این لحاف سری خوابیده است...........
پاسخ + +3 -3 --
معلم 1395/06/02 - 17:40
از زمان مدیریت اقای ستاری آرامش و احترام متقابل به ناحیه برگشته و بنده که یکی از دبیران ناحیه پنج هستم بسیار راضی هستم از سیاست های ایشان،در ضمن باید جنبه داشت و با چند عکس یادگاری به همکاران خود نتازیم،بنطرم نویسنده هم انصاف را رعایت کند.
پاسخ + 0 0 --
از ناحیه پنج 1395/06/02 - 21:06
شاید ایشون از مریدان آقای ستاری هستند.
پاسخ + 0 0 --
دبیر ناحیه پنج 1395/06/03 - 23:48
آقای ستاری خودتون اینو نوشتین؟؟؟؟؟؟
پاسخ + +1 -5 --
دبیر ناحیه یک تبریز 1395/06/02 - 17:47
خدا وکیلی مدیری با درایت و توانمندی ناحیه یک تبریز وجود ندارد بسیار انسانی شریف و کار درست و ارزشی هستند از آقای پاشایی بدلیل انتخاب چنین مدیری سپاسگزاری میکنم.
پاسخ + +1 -2 --
رهگذر 1395/06/02 - 18:56
عکس جناب رادبه را چرا حذف کردید اون عکس هم دقیقا مصداق تیتر بود
پاسخ + +2 -1 --
taroatapikatma 1395/06/03 - 09:25
با سلام
علت اصلی عقب افتادگی این مملکت فقط و فقط مدیریت بسیار ضعیف در سطح کشور است.
اغلب مدیرانی که جهت اداره و مدیریت یک مجموعه سیاسی ، فرهنگی ، صنعتی و ... انتخاب می شود گزینشی و یا سفارشی هستند و الفبای علم مدیریت را اصلا بلد نیستند.
اینهایی با حرکتها مردم را مسخره می کنند بعید می دانم از عهده اداره خانواده خود نیز بر بیایند.
پاسخ + +2 -1 --
محمود 1395/06/03 - 13:54
یکی از مدیران بین المللی پاشایی ، مطلبی هستش .
پاسخ + +1 0 --
فرهنگی 1395/06/03 - 23:41
جناب مطلبی پس از بازنشستگی چطور به چشمان همشهریانشان نگاه خواهند کرد ؟ بریدن رزق و روزی ، برخوردهای مصنوعی و کلیشه ای و گماشتن افراد ی ضعیف در پستهای مهم . بازرسی
پاسخ + +6 0 --
علی 1395/06/04 - 14:46
خدایا اینان به فکر چی هستند ( کمبود) مامعلمان دغدغه نان داریم. اینان می خواهند به فکر معلم باشند
پاسخ + 0 0 --
سولیو 1395/06/05 - 10:27
ای جان
بیچاره ها رو از بس جایی راه ندادن و دیده نشدن خواستن خودشون به خودشون ی جوری حال بدن....خخخخخخخخخخع
پاسخ + +1 0 --
Ali razavy 1395/06/05 - 15:01
يه زمانی، از یکصد فیلتر میگذشتیم تا معلم بشيم، ولی در ده سال اخیر از همه جا مانده ها وارد آموزش و پرورش شده اند طبیعی است که از آنان چنین اعمالی سربزند بدون توجه جدی به لياقت وپس از آن معیشت معلم که فقط در دوره ی اصلاحات خوب بود، نه با تهاجم فرهنگی میشود مقابله کرد نه در اقتصاد مقاومتی توفیقی حاصل خواهد شد.
پاسخ + +1 0 --
درویش خرسند 1395/06/05 - 21:41
به اینها خروس قندی هم بدهی زیادشان هست .
پاسخ + +3 0 --
ناشناس 1395/06/06 - 20:44
آقای مطلبی با این کار فکر شرکت در انتخابات مجلس و شورای شهر سراب را دارد انشائالله خدا به داد فرهنگ کشور مان که در راس امور فرهنگی انسانهای این چنین نشستند برسد .
پاسخ + 0 0 --
سخنگو 1395/06/07 - 15:56
آفرین . زدی به خال . الحاج محمدرضا مطلب با آوردن نیروهای فوق تخصص مثل خودشون ، سیستم تعلیم و تربیت رو نیمه فلج کردند . شنیده ها حاکی است بصورت خانوادگی دست به دامن نماینده محترم شده اند تا دیماه که بازنشسته میشوند ، عزلشون نکنند .
پاسخ + 0 0 --
فرهنگی 1397/01/20 - 18:01
شرم کنید...شرم وحیاکنید...بسه اینقدرآموزش وپرورش روبه گندکشیدید..بقدری بعنوان یک معلم ازاین فضای مسموم آموزش وپرورش وبویژه قسمت های اداری متنفرشده ام که دوونیم سال هستش باسابقه 23 سال مرخصی می گیرم وفقط تودانشگاه تدریس میکنم بلکه روی نحص این اداره هامون رونبینم وبرسدروزی که یااین جماعت عوض بشندیایک تحولی بشه توکل آموزش وپرورش وبجای این مدل عوضی ها،افرادعلمی وباصلاحیت ومومن واقعی به معنای کلمه بیادسرکارتابتونم ادامه خدمتم روبدم...

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

آیا ملاقات های مردمی وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم در کم کردن شکاف میان اداره و مدرسه و جلب اعتماد معلمان تاثیری دارد ؟

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور